Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen i ett bryllup?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei.

Jeg ville utfylle svaret med hvorfor den ikke passer i et bryllup.

I bryllup skal man kle seg anstendig, ikke slutty.

Tror du det er intensjonen min? Jeg ba ikke om noe utfyllende svar heller...

JEG synes ikke kjolen er slutty, synes du det er det din mening. Ba om et ja eller nei ikke hele moralpreken din.

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg bruke denne kjolen i ett bryllup? Eller ser den for utfordrende ut?

Nei på spørsmål nummer en, og ja på spørsmål nummer to da. ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare slenge en bolero eller dressjakke over, eller et belte i midjen? Da blir den mindre "nattkjole-aktig" som noen sier, SELV OM den ikke ser ut som en nattkjole i virkeligheten. Jeg har kjolen selv:)

Anonymous poster hash: ffbe6...866
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare slenge en bolero eller dressjakke over, eller et belte i midjen? Da blir den mindre "nattkjole-aktig" som noen sier, SELV OM den ikke ser ut som en nattkjole i virkeligheten. Jeg har kjolen selv:)

Anonymous poster hash: ffbe6...866

Den vil fremdeles være alt for kort

Anonymous poster hash: 61631...25d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjolen var fin. I alle bryllupene jeg har vært i har det vært jenter i samme type kjoler. Ingen har brydd seg, bortsett fra den snurpete, ukoslige kjerringa som bruker all sin fritid på KG som står bortklemt i hjørnet og snakker dritt om alle enten de går i burka eller tanga. Men bare slapp av, ingen liker hu uansett så gå i det du liker å gi faen :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har du ett problem med det? Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

jeg tror hun har mer enn ett problem med det. Og du bør ikke bruke kjolen i et bryllup, skal ikke si hvorfor da det tydeligvis var forbudt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den burde være noen centi lengre ja. Og et sjal eller bolero til. Fargen i seg selv er ikke noe problem.

Og folk som bruker ord som "horete" og "slutty", seriøst!!Strengt tatt kunne jeg sagt det samme om å bruke slik ord. Fjortisvokabular! Utvid det litt.

Endret av Cordelia
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Tror du det er intensjonen min? Jeg ba ikke om noe utfyllende svar heller...JEG synes ikke kjolen er slutty, synes du det er det din mening. Ba om et ja eller nei ikke hele moralpreken din. Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Vel du fikk meningen min enten du liker det eller ikke.

Du kan ikke bestemme hvordan folk skal svare deg. Det er ganske naturlig at folk sier hva de mener om et antrekk. Om du ikke vil ha meninger så har forvillet deg inn på feil forum for å spørre hva folk mener.

Jeg synes den er for slutty til et bryllup, du synes ikke det.

Om du ikke synes det så hvorfor spør du i det hele tatt om den er ok eller ikke for et bryllup? Gå i den da. Du bryr jo deg ikke om hva folk mener anyway.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel du fikk meningen min enten du liker det eller ikke.

Du kan ikke bestemme hvordan folk skal svare deg. Det er ganske naturlig at folk sier hva de mener om et antrekk. Om du ikke vil ha meninger så har forvillet deg inn på feil forum for å spørre hva folk mener.

Jeg synes den er for slutty til et bryllup, du synes ikke det.

Om du ikke synes det så hvorfor spør du i det hele tatt om den er ok eller ikke for et bryllup? Gå i den da. Du bryr jo deg ikke om hva folk mener anyway.

Du aner ikke hva du prater om. Jeg har ALDRI sagt jeg driter i hva folk mener om kjolen i forhold til bryllupet, så ikke snakk om det engang. Jeg sa jeg driter i hva dere mener om at jeg bruker kjolen ellers.

Jeg har skrevet tidligere at den mest sannsynlig ikke blir å bruke i bryllupet, men folk peser på om hvor horete den er likevel. Noe som er meget unødvendig. Den har ingen dyp utringing, eller er tettsittende. Litt kort ja, men hva så? Viser ingen rumpeballer, bare litt lår.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du aner ikke hva du prater om. Jeg har ALDRI sagt jeg driter i hva folk mener om kjolen i forhold til bryllupet, så ikke snakk om det engang. Jeg sa jeg driter i hva dere mener om at jeg bruker kjolen ellers.

Jeg har skrevet tidligere at den mest sannsynlig ikke blir å bruke i bryllupet, men folk peser på om hvor horete den er likevel. Noe som er meget unødvendig. Den har ingen dyp utringing, eller er tettsittende. Litt kort ja, men hva så? Viser ingen rumpeballer, bare litt lår.

TS

Dette er ett forum og folk må få lov til å skrive/diskutere hva enn de måtte ønske.

Anonymous poster hash: ac7b6...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ett forum og folk må få lov til å skrive/diskutere hva enn de måtte ønske.

Anonymous poster hash: ac7b6...434

Jeg er klar over det, men det er veldig unødvendig å komme med slike bemerkninger. Irrelevant og unødvendig...

Men regner med at de fleste som har så mye negativt å si og må komme med stygge slengbemerkninger om hvor horete jeg ser ut om jeg går med den er kvinner som ikke hadde turt å gå i det selv, av mange ulike grunner, ikke fordi de ikke vil. Kjolen er ikke kort, den rekker med rett over knærne. Har allerede prøvd den. Og den ser ikke ut som en nattkjole og er mye finere i virkeligheten. Dog ble jeg faktisk litt usikker på om jeg skal bruke den i bryllupet likevel. Den var kjempe fin, og har snakket med bruden og familien hennes (som forøvrig er en del av min, veldig ærlige folk). De sa den var nydelig og at flere de andre kvinnene i bryllupet skulle ikke ha noe lengre kjole. En knelang kjole er ikke kort! Flere her som har klart å svart Nei, og ikke trengt å komme med unødvendig kritikk om meg hvis jeg velger å bruke kjolen. Da kan alle andre klare det og.

Takk for svar alle sammen, selvom flere var unødvendige.

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg bruke denne kjolen i ett bryllup? Eller ser den for utfordrende ut?

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: 4eb68...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over det, men det er veldig unødvendig å komme med slike bemerkninger. Irrelevant og unødvendig...

Men regner med at de fleste som har så mye negativt å si og må komme med stygge slengbemerkninger om hvor horete jeg ser ut om jeg går med den er kvinner som ikke hadde turt å gå i det selv, av mange ulike grunner, ikke fordi de ikke vil. Kjolen er ikke kort, den rekker med rett over knærne. Har allerede prøvd den. Og den ser ikke ut som en nattkjole og er mye finere i virkeligheten. Dog ble jeg faktisk litt usikker på om jeg skal bruke den i bryllupet likevel. Den var kjempe fin, og har snakket med bruden og familien hennes (som forøvrig er en del av min, veldig ærlige folk). De sa den var nydelig og at flere de andre kvinnene i bryllupet skulle ikke ha noe lengre kjole. En knelang kjole er ikke kort! Flere her som har klart å svart Nei, og ikke trengt å komme med unødvendig kritikk om meg hvis jeg velger å bruke kjolen. Da kan alle andre klare det og.

TS

Men hvorfor spør du når du allerede har bestemt deg, og i tillegg blir fornærmet når folk sier nei?

Anonymous poster hash: 88d0c...e0c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hvis du er under 16 år og har en blazer eller cardigan over. Ellers nei. Visst du ikke bare er 150 høy og har på deg en dressjakke hele tiden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avslutter tråden ihvertfall og mener folk ikke trenger å skrive mer, når dere kommer med usakelige innlegg. Dette var ett ja/nei spm. Ikke en debatt om hvor vulgær jeg er som vurderer å gå i en kjole jeg synes var søt....

TS

Er det søtt å vise rumpa i et bryllup? Det visste jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Modellen på bildet er ikke spesielt høy, kanskje 1,70. Hvis du er 1,50 høy vil den rekke deg til knærne. Er du ikke mer enn 1,50 høy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...