Dyregod Skrevet 26. februar 2015 #721 Del Skrevet 26. februar 2015 Når var det hun begynte å ligge i seteleie? Jeg var på ultralyd idag og fikk vite at min også sitter. Men er bare i uke 24 da. Jeg er også mest redd for keisersnitt, har absolutt ikke lyst! Hvordan er formen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #722 Del Skrevet 26. februar 2015 Når var det hun begynte å ligge i seteleie? Jeg var på ultralyd idag og fikk vite at min også sitter. Men er bare i uke 24 da. Jeg er også mest redd for keisersnitt, har absolutt ikke lyst! Hvordan er formen nå? Vi var på ultralyd i uke 26 og da var hun i seteleie, så hvertfall siden uke 26. Jeg tror nå at hun har vært i seteleie hele tiden, for det er disse bevegelsene og spark helt nederst jeg har kjent hele tiden. Men jeg vet ikke sikkert før uke 26 altså. Har ikke helt troen på at hun kommer til å snu seg, men setefødsel skal gå bra for min del, sålenge det ikke blir keisersnitt! Formen er grei egentlig, føler meg bare veldig sliten hele tiden. I dag har jeg nesten bare sovet. Litt hodepine i morges og litt nå, men ikke så ille som det har vært. Hvis det er sånn i morgen også, så vurderer jeg å ringe legen å bare høre om jeg burde sjekkes pga mye vann i kroppen og hodepine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 27. februar 2015 #723 Del Skrevet 27. februar 2015 Hørtes ikke godt ut med hodepine ! Håper den gir seg. Var Plaget av dette selv, men på et tidligere stadium. Heldigvis gikk det over du får se an Morningen i dag og ev kontakte lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #724 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Ikke noe mer hodepine i dag hvertfall. I morgen skal vi på middag hos mamma, skal spise tapas. Hun lurte på hva vi ville ha til dessert og det ble snakk om is med friske bær, ostekake eller pavlova med masse bær, så nå er jeg spent på hva som blir servert i morgen Og jeg gleder meg så. Gleder meg så til å komme ut av huset og se andre mennesker Også har de tilbud på påskeegg på nille, så må jo innom der en tur i morgen Endret 27. februar 2015 av kaospåtobein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 27. februar 2015 #725 Del Skrevet 27. februar 2015 Ikke noe mer hodepine i dag hvertfall. I morgen skal vi på middag hos mamma, skal spise tapas. Hun lurte på hva vi ville ha til dessert og det ble snakk om is med friske bær, ostekake eller pavlova med masse bær, så nå er jeg spent på hva som blir servert i morgen Og jeg gleder meg så. Gleder meg så til å komme ut av huset og se andre mennesker Også har de tilbud på påskeegg på nille, så må jo innom der en tur i morgen Nam, det høres helt himmelsk ut! Er egentlig stappmett, men kunne lett ha spist igjen med slik servering Og det er bra at hodepinen ga seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 28. februar 2015 #726 Del Skrevet 28. februar 2015 Så bra hodepinen gav seg! Tapas er seriøst det beste jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #727 Del Skrevet 28. februar 2015 I dag har jeg hatt første moxabehandling for å få lille til å snu seg. Kan ikke melde om noe virkning enda annet enn at det ble full fres i magen under og etter behandlingen, så vil jo si at det har en slags innvirkning hvertfall. Oog det lukter skikkelig røyk her For kaldt til å sitte med bare føtter ute så det må bli gjort inne. Får bare holde ut stanken Nå er det natta kjøpte forresten 3 pakker freia påskeegg på tilbud i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #728 Del Skrevet 1. mars 2015 Tenk neste måned skal jeg bli (forhåpentligvis) mamma! Da skal det en baby i hus og vi får endelig møte A. Litt rart og litt skremmende og tenke på Men veldig, veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 1. mars 2015 #729 Del Skrevet 1. mars 2015 Så koselig tanke Ikke lenge igjen Håper det har virkning snart. Hva gjør de på en sånn behandling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 1. mars 2015 #730 Del Skrevet 1. mars 2015 Tenk neste måned skal jeg bli (forhåpentligvis) mamma! Da skal det en baby i hus og vi får endelig møte A. Litt rart og litt skremmende og tenke på Men veldig, veldig fint. Ja, tenk at det er under 2 måneder igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #731 Del Skrevet 1. mars 2015 Moxabehandling går ut på å varme et punkt på lille tåa. Til det så brukes det en slags kullstift som tennes på og holder mot det punktet, ikke på da for det blir veldig varmt! Kan gjøres alene eller i kombinasjon av akupunktur. hvorfor ikke prøve liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 2. mars 2015 #732 Del Skrevet 2. mars 2015 Det hørtes veldig interessant ut! Jeg elsker å prøve sånne ting. Jeg er veldig glad i akupunktur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. mars 2015 #733 Del Skrevet 4. mars 2015 Oi, så mange rare ting man kan gjøre for å påvirke kroppen! Håper det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 4. mars 2015 #734 Del Skrevet 4. mars 2015 Moxabehandling går ut på å varme et punkt på lille tåa. Til det så brukes det en slags kullstift som tennes på og holder mot det punktet, ikke på da for det blir veldig varmt! Kan gjøres alene eller i kombinasjon av akupunktur. hvorfor ikke prøve liksom? Trodde jeg hadde svart på denne jeg.. Noen ganger er telefonen min merkelig. Hørtes interessant ut Ikke noe galt i å prøve, nei Tok du med akupunktur? Hvordan føler du deg? Har du fått vite noe mer om hvordan babyen din ligger nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #735 Del Skrevet 5. mars 2015 Trodde jeg hadde svart på denne jeg.. Noen ganger er telefonen min merkelig. Hørtes interessant ut Ikke noe galt i å prøve, nei Tok du med akupunktur? Hvordan føler du deg? Har du fått vite noe mer om hvordan babyen din ligger nå? Har ikke tatt akupunktur enda. Begynner med det neste uke Moxabehandlingen har en slags effekt hvertfal for det blir kaos i magen ved hver behandling også legger hun seg på tvers hvertfall, men kommer ikke helt rundt desverre. Skal på ny ul neste uke, men jeg kjenner jo at hun ikke har snudd seg enda. Men hei, setefødsel kan gå fint det å Skal fortsatt forsøke litt med moxa og akupunktur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #736 Del Skrevet 5. mars 2015 Klageinnlegg! Formen blor bare værre. Men nå er det influensa på gang da. Varm, trøtt, vondt i hode, nese og hals. hele kropoen er vond og "tett" egentlig. Verst når samboeren er syk Men han er tilbake på jobb igjen i dag. I kveld kommer mamma med hunden deres. Vi skal passe den i helgen og jeg kjenner at det skal bli slitsomt. Så vondt i bekkenet som jeg har konstant og nå syk i tillegg. Snart spise yoghurt med havregryn, eple og druer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 5. mars 2015 #737 Del Skrevet 5. mars 2015 Uff, fælt å pådra seg influensa på toppen av andre plager! Du får ha god bedring og håper lille tar hintet og snur seg i nærmeste fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 5. mars 2015 #738 Del Skrevet 5. mars 2015 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 5. mars 2015 #739 Del Skrevet 5. mars 2015 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 5. mars 2015 #740 Del Skrevet 5. mars 2015 God bedring ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå