Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡

kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Fikk forresten ammebh, ammeinnlegg og stellematta jeg bestilte på ebay. Tipp topp kvalitet og helt i orden. Ammebhen passet jo ikke da, men det var egentlig som forventet da jeg hat gedigene pupper som ikke-gravid og nå er de enda større.. :/ Ammeinnleggene var veldig gode da og med blonder på! Så luksus :fnise:

Oog nå bestilte jeg en sånn belly wrap sak. Så et bilde på face av en ettergravid hengemage med strekkmerker.. Merker jeg gruer meg noe sykt til å få den kroppen og tenkte at jeg hvertfall kunne bruke sånn magebelte/korsett fram til jeg har kommet godt i gang med treningen. Det har jo slått skikkelig til i usa ihvertfall :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du link til ammeinnleggene? :)

Nei, men har itemnumber. Bare søk på de på ebay så får du de opp :) 271261524660

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men har itemnumber. Bare søk på de på ebay så får du de opp :) 271261524660

De så gode ut :jepp:

Edit: Er de så myke som de ser ut? :P Og hvor mange grader tåler de? ^^

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så gode ut :jepp:

Edit: Er de så myke som de ser ut? :P Og hvor mange grader tåler de? ^^

Jeg syns de er akkurat som jeg trodde de skulle være :P Myke og gode! Jeg har vasket de på 60° hvertfall :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de er akkurat som jeg trodde de skulle være :P Myke og gode! Jeg har vasket de på 60° hvertfall :jepp:

Hmm, mulig jeg må bestille meg sånne, da :jepp: Jeg har gått med sånne engangs fra libero på i 1,5 time i dag, og det var ingen slager, for å si det sånn :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, mulig jeg må bestille meg sånne, da :jepp: Jeg har gått med sånne engangs fra libero på i 1,5 time i dag, og det var ingen slager, for å si det sånn :dry:

Gjør det :jepp:

Jeg har også masse engangs men syns de er litt vonde å bruke, tror det er de som gjør at jeg får såre brystvorter. Jeg lekker noe voldsomt til alle døgnets tider, renner bare :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det :jepp:

Jeg har også masse engangs men syns de er litt vonde å bruke, tror det er de som gjør at jeg får såre brystvorter. Jeg lekker noe voldsomt til alle døgnets tider, renner bare :fnise:

Hehe, ikke så ille her, heldigvis :P Men det kommer snart ;) Har kjøpt melkeoppsamlere, så tror jeg kommer til å bruke de en del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til magebelte? Jeg vurderer også å bruke det, har skjønt at det er mange som har fått gode resultater med det :) (Typiske er vel at jeg ikke orker å ha på meg noenting annet enn en slitt t-skjorte med mindre vi får besøk :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til magebelte? Jeg vurderer også å bruke det, har skjønt at det er mange som har fått gode resultater med det :) (Typiske er vel at jeg ikke orker å ha på meg noenting annet enn en slitt t-skjorte med mindre vi får besøk :fnise: )

Itemnumber:251805205825

Ja, håper jo jeg klarer å bruke det, men er sikkert ekkelt de første dagene :P Og jeg bruker for det meste morgenkåpe om dagene, regner ikke med at det endrer seg etter fødsel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itemnumber:251805205825

Ja, håper jo jeg klarer å bruke det, men er sikkert ekkelt de første dagene :P Og jeg bruker for det meste morgenkåpe om dagene, regner ikke med at det endrer seg etter fødsel :fnise:

Hmm, det var jo ikke så veldig dyrt heller..! Får vurdere å bestille et sånt, altså! Er litt usikker på hvilken størrelse jeg er etter fødsel, da, må nok bare sjanse på en M eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg er så sulten. Konstant! Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Er jo ekkelt å være sulten hele tiden og kan ikke være bra å spise så mye! Har hittil gått opp 9 kg. Og jeg føler meg feit og ekkel. Forsvinn sulten! Denne mammaen vil ikke ha det sånn faktisk. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sulten. Konstant! Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Er jo ekkelt å være sulten hele tiden og kan ikke være bra å spise så mye! Har hittil gått opp 9 kg. Og jeg føler meg feit og ekkel. Forsvinn sulten! Denne mammaen vil ikke ha det sånn faktisk. :(

Kjenner til den der... :/ Jeg hørte bare på kroppen og spiste, jeg :) Tenker at det sikkert er en grunn til at vi blir så sultne, babyen vokser jo ganske mye nå ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...