kaospåtobein Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #621 Del Skrevet 8. februar 2015 Fikk forresten ammebh, ammeinnlegg og stellematta jeg bestilte på ebay. Tipp topp kvalitet og helt i orden. Ammebhen passet jo ikke da, men det var egentlig som forventet da jeg hat gedigene pupper som ikke-gravid og nå er de enda større.. :/ Ammeinnleggene var veldig gode da og med blonder på! Så luksus Oog nå bestilte jeg en sånn belly wrap sak. Så et bilde på face av en ettergravid hengemage med strekkmerker.. Merker jeg gruer meg noe sykt til å få den kroppen og tenkte at jeg hvertfall kunne bruke sånn magebelte/korsett fram til jeg har kommet godt i gang med treningen. Det har jo slått skikkelig til i usa ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. februar 2015 #622 Del Skrevet 8. februar 2015 Har du link til ammeinnleggene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #623 Del Skrevet 8. februar 2015 Har du link til ammeinnleggene? Nei, men har itemnumber. Bare søk på de på ebay så får du de opp 271261524660 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. februar 2015 #624 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Nei, men har itemnumber. Bare søk på de på ebay så får du de opp 271261524660 De så gode ut Edit: Er de så myke som de ser ut? Og hvor mange grader tåler de? ^^ Endret 8. februar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #625 Del Skrevet 8. februar 2015 De så gode ut Edit: Er de så myke som de ser ut? Og hvor mange grader tåler de? ^^ Jeg syns de er akkurat som jeg trodde de skulle være Myke og gode! Jeg har vasket de på 60° hvertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. februar 2015 #626 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg syns de er akkurat som jeg trodde de skulle være Myke og gode! Jeg har vasket de på 60° hvertfall Hmm, mulig jeg må bestille meg sånne, da Jeg har gått med sånne engangs fra libero på i 1,5 time i dag, og det var ingen slager, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #627 Del Skrevet 8. februar 2015 Hmm, mulig jeg må bestille meg sånne, da Jeg har gått med sånne engangs fra libero på i 1,5 time i dag, og det var ingen slager, for å si det sånn Gjør det Jeg har også masse engangs men syns de er litt vonde å bruke, tror det er de som gjør at jeg får såre brystvorter. Jeg lekker noe voldsomt til alle døgnets tider, renner bare 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. februar 2015 #628 Del Skrevet 8. februar 2015 Gjør det Jeg har også masse engangs men syns de er litt vonde å bruke, tror det er de som gjør at jeg får såre brystvorter. Jeg lekker noe voldsomt til alle døgnets tider, renner bare Hehe, ikke så ille her, heldigvis Men det kommer snart Har kjøpt melkeoppsamlere, så tror jeg kommer til å bruke de en del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 8. februar 2015 #629 Del Skrevet 8. februar 2015 Har du link til magebelte? Jeg vurderer også å bruke det, har skjønt at det er mange som har fått gode resultater med det (Typiske er vel at jeg ikke orker å ha på meg noenting annet enn en slitt t-skjorte med mindre vi får besøk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #630 Del Skrevet 8. februar 2015 Har du link til magebelte? Jeg vurderer også å bruke det, har skjønt at det er mange som har fått gode resultater med det (Typiske er vel at jeg ikke orker å ha på meg noenting annet enn en slitt t-skjorte med mindre vi får besøk ) Itemnumber:251805205825 Ja, håper jo jeg klarer å bruke det, men er sikkert ekkelt de første dagene Og jeg bruker for det meste morgenkåpe om dagene, regner ikke med at det endrer seg etter fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 8. februar 2015 #631 Del Skrevet 8. februar 2015 Itemnumber:251805205825 Ja, håper jo jeg klarer å bruke det, men er sikkert ekkelt de første dagene Og jeg bruker for det meste morgenkåpe om dagene, regner ikke med at det endrer seg etter fødsel Hmm, det var jo ikke så veldig dyrt heller..! Får vurdere å bestille et sånt, altså! Er litt usikker på hvilken størrelse jeg er etter fødsel, da, må nok bare sjanse på en M eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #632 Del Skrevet 8. februar 2015 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. februar 2015 #633 Del Skrevet 9. februar 2015 Hurra for 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 9. februar 2015 #634 Del Skrevet 9. februar 2015 Hurra 30 uker!!! =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. februar 2015 #635 Del Skrevet 9. februar 2015 Hurra for 30 uker! 75% ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. februar 2015 #636 Del Skrevet 9. februar 2015 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. februar 2015 #637 Del Skrevet 9. februar 2015 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 10. februar 2015 #638 Del Skrevet 10. februar 2015 Hurra for 30 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #639 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg er så sulten. Konstant! Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Er jo ekkelt å være sulten hele tiden og kan ikke være bra å spise så mye! Har hittil gått opp 9 kg. Og jeg føler meg feit og ekkel. Forsvinn sulten! Denne mammaen vil ikke ha det sånn faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. februar 2015 #640 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg er så sulten. Konstant! Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Er jo ekkelt å være sulten hele tiden og kan ikke være bra å spise så mye! Har hittil gått opp 9 kg. Og jeg føler meg feit og ekkel. Forsvinn sulten! Denne mammaen vil ikke ha det sånn faktisk. Kjenner til den der... :/ Jeg hørte bare på kroppen og spiste, jeg Tenker at det sikkert er en grunn til at vi blir så sultne, babyen vokser jo ganske mye nå ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå