Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡

kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Lykke til på glucosebelastningen!

Er mye hikke her også, heller mot den "medisinske" forklaringen på at det er pusteøvelser^^

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glukosebelastning og jordmortime var ikke i dag.. :sjenert: Det er i morgen. Gravid-hjerne. Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med glukosebelastning i dag! :)

Jeg tror det er veldig nyttig å få pratet om amming, så lenge ikke jordmor begynner å ta deg på puppen eller noe. Det kommer tidsnok ;)

Edit: Ser nå at det er i morgen, men det jeg skrev gjelder forsåvidt likevel ;)

Endret av Spiremor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom jeg meg til jordmor på riktig dag :fnise: Gugga er intatt og jeg føler meg rævva! Sikkert en god kombinasjon av 3 timer søvn i natt, fasting og sukkerlake.

Ellers så er baby i seteleie, har veldig fin puls og sparker for harde livet når jordmor er plagsom. Jeg har ferdigsmurt baguett og noisy i veska som jeg skal spise så fort neste blodprøve er tatt (klokken 10:45). Og så skal jeg hjem å sove! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom jeg meg til jordmor på riktig dag :fnise: Gugga er intatt og jeg føler meg rævva! Sikkert en god kombinasjon av 3 timer søvn i natt, fasting og sukkerlake.

Ellers så er baby i seteleie, har veldig fin puls og sparker for harde livet når jordmor er plagsom. Jeg har ferdigsmurt baguett og noisy i veska som jeg skal spise så fort neste blodprøve er tatt (klokken 10:45). Og så skal jeg hjem å sove! :nigo:

Snaaaart ferdig! Du får distrahere deg selv med litt blader om baby e.l. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var helt nydelig med mat etter glukosebelastningen! Og det gikk faktisk veldig bra. Fikk bedre resultater nå enn forrige gang. Jeg har vært flink og tenkt på hva jeg putter i meg. Var helt sikker på at jeg skulle utvikle svangerskapsdiabetes, men neida :hoppe:

Happy mama, happy baby. Har også hentet apotekpakken på apotek1 og er faktisk veldig fornøyd med den. Også var jeg jo selvfølgelig innom lindex å kjøpte verdens fineste bukse til lille (i gutteseksjonen :fnise: ). Og en pakke 1er bleie på butikken! :nigo:

Edit: Her er buksa hvis dere vil se :jepp:

Endret av kaospåtobein
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi meldt lille på navnefest-seremoni! Gurimeg. Litt skummelt. Hun har jo ikke kommet til verden engang. Men det arrangeres bare 4 ganger i året og fylles fort. Så vi bestilte i juni for det er det som passer best for familie nordfra og vi kan ha det ute :) Ulempen er jo at hun kanskje bare er en måned og det syns jeg er litt tidlig. Men nå er hun påmeldt og planleggingen er i gang.. Er så heldig at vi kan ha det ute i hagen til svigers og mamma lager all maten også lager vi en kake hver. Enkelt og greit :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig koselig ut! Kan jeg spørre hvem som holder disse navnefestene? Vi tenkte å bare droppe alt sånt, men samtidig hadde det jo vært litt hyggelig å ha en anledning til å samle familien og få vist henne fram ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig koselig ut! Kan jeg spørre hvem som holder disse navnefestene? Vi tenkte å bare droppe alt sånt, men samtidig hadde det jo vært litt hyggelig å ha en anledning til å samle familien og få vist henne fram ^_^

Jeg er komfirmert humanetisk og medlem av humanetisk forbund, derfor har vi også valgt at hun skal ha navnefest gjennom dem :) Så jeg håper det blir bra. Svigers støtter oss ikke i å velge vekk dåp og det syns jeg er litt vanskelig at de ikke lar vårt barn være vårt valg liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes koslig ut! Her blir det dåp, men det skjer heldigvis hver søndag så trenger ikke å velge dato nå!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått to strekkmerker på magen. Den ene er i tatoveringa så det ser ut som den har revna. Og den andre er midt på magen under navlen. Det svei, klødde og var dritvarmt og når jeg sjekka var det strekkmerker. SOM HAR KOMMET OVER NATTA. #gråtlitt #burkaisommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått to strekkmerker på magen. Den ene er i tatoveringa så det ser ut som den har revna. Og den andre er midt på magen under navlen. Det svei, klødde og var dritvarmt og når jeg sjekka var det strekkmerker. SOM HAR KOMMET OVER NATTA. #gråtlitt #burkaisommer

Jeg har fått et drøss med strekkmerker strategisk plassert over HELE magen :ler: det dukker opp nye hele tiden og jeg ser at det lille jeg har fått over navlen blir større for hver dag. Nå begynte jo jeg å få de allerede i uke 9 da. Hvis det er en liiten trøst? :nigo:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette kan være litt trøst; På magen min ser det ut som Freddy Kruger har gått bananas :dry::fnise: Under navlen :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var morsom :fnise:

Jeg hadde to strekkmerker fra før (gaaamle) som jeg ser er litt røde i kantene nå. Så mulig det skjer noe videre med dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo du straks ferdig med svangerskapet. ( Hvertfall i forhold til meg). Men vil gjerne følge med siste rest! Strekkmerker ja, jeg har haugevis fra puperteten. Typisk på siden av magen,innsiden av lår, på kneene(??). Men slapp unna sist graviditet. Håper jeg slipper unna nå også, men kommer de er de velkommen altså, er vel ikke så mye og gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...