Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡

kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Så fantastisk :strix: Hvordan reagerte mannen?:)

Han var heeelt stille. Han fniste litt innimellom :fnise: Så var han helt rar etterpå. Så tydelig at det gikk inn på han! Også kjempeglad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippiii for en perfekt liten baby :nigo: Og mest sannsynligvis ei lita jente :jepp: (Såklart, for det var jo det jeg tippa :nigo: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tus3n takk :strix: er så lettet over at alt er bra. Og nå er det jo full rabalder nedi magen :fnise: En aktiv krabat hvertfall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, gratulerer så mye med jente! :hjerte: Hihi, da tippet jeg feil! :) Velkommen i jenteklubben! Gjorde vel godt for samboeren din også tenker jeg, litt vanskeligere for dem å fatte hva som foregår der inne, hehe :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skulle jeg på julebord med jentene. MEN når jeg kom dit hadde de ordnet babyshower til meg! Det var veldig koselig :nigo: Fikk masse fint til mini og god mat. Var også noen leker. Jeg har større mage enn min venninne som er snart 8 mnd på vei :O Også har jeg funnet ut at baby-middagsglass smaker æsj og alle smaker det samme :fnise:

Men det var veldig hyggelig da :nigo: Og jeg fikk fin bleiekake de hadde laget.

v43qlx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skulle jeg på julebord med jentene. MEN når jeg kom dit hadde de ordnet babyshower til meg! Det var veldig koselig :nigo: Fikk masse fint til mini og god mat. Var også noen leker. Jeg har større mage enn min venninne som er snart 8 mnd på vei :O Også har jeg funnet ut at baby-middagsglass smaker æsj og alle smaker det samme :fnise:

Men det var veldig hyggelig da :nigo: Og jeg fikk fin bleiekake de hadde laget.

v43qlx.jpg

Åh, så heldig du er! Kjempekoselig å få arrangert babyshower da! :hoppe:

Haha, jeg syntes faktisk middagsglass er godt jeg. Selvfølgelig må det litt ekstra krydder til, men syntes det er veldig godt :fnise: Spesielt lasagnen og Spaghetti Bolognesen er god.. mmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så koslig! Håper virkelig at noen overasker meg! Tror egentlig ikke det for jeg pleier å være pådriveren til slikt :P

Mannen liker middagsglassene:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så gøy og koselig med babyshower :nigo: Jeg håper litt at jeg blir overrasket med babyshower også :P .. Ei venninne av meg har sagt at hun skal arrangere en for meg, men jeg håper på å bli overrasket likevel ;)

Jeg syns det meste av babymat er godt jeg :fnise: Så hvis lillemor ikke greier å fullføre porsjonene sine med grøt når hun skal begynne å spise det, så går det heeelt fint :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var kjempe koselig med babyshower. Bare det at de har tenkt på meg. Brydd seg med å bake kaker og kjøpe gaver. Fikk også hjemmeheklet bukse og tøffler (som ligner på uggs). Mye fint :hjerte:

Nå er det pyntet til jul her og hjemmebakt brød er spist. Nam! Varmt, hjemmelaget brød med smør og syltetøy :nigo: Og lille A sparker i magen :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har mannen reist på jobb i igjen. Savner å ha han hjemme på kveldene i ukedagene, men må man jobbe langt unna så må man.. Uansett litt hardt å være alene alle dager unntatt helg. Men det er ikke lenge til jul og da får jeg ha en hjemme i 2 uker :hjerte:

20 uker i dag :strix: Og baby er sterk og aktiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 20 uker og halveis :strix:

Jobber mannen borte hver uke?

Jepp.. og har gjort det i 1,5 år nå :( Blir nok en stund til også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...