kaospåtobein Skrevet 8. november 2014 Forfatter #281 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Da har vi hentet oss vogn! Kanskje litt tidlig egentlig, men vi fant en strøken, brukt og slo til. Simo Duo ble det og hittill er jeg strålende fornøyd Syns den er så fin. Også tenker jeg å ha denne stellevesken til http://lekmer.no/barn-og-baby/barnevogner-og-barnevognstilbehor/stellevesker/candide-stelleveske-3-i-1-grå Happy mama Endret 8. november 2014 av kaospåtobein 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 9. november 2014 Forfatter #282 Del Skrevet 9. november 2014 Gav mannen "frokost" på sengen (kakao) i anledning farsdag Han blir jo pappa snart! Og oppfører seg allerede som en pappa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. november 2014 #283 Del Skrevet 9. november 2014 Så koslig og gratulerer igjen med kjøp av vogn:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. november 2014 #284 Del Skrevet 9. november 2014 Hurra for snart oul! Ikke lange tiden igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 10. november 2014 Forfatter #285 Del Skrevet 10. november 2014 Tid for kjøretime :/ og etter det - tannlege.. også har jeg så vondt i magen i dag. Kjennes ut som det er dårlig plass inni der og jeg føler meg sprengt Kjenner forsåvidt ikke noe særlig spark. Har ikke kjent noe særlig heller. Var noen små dult i går. Og hatt noe tidligere. Er sikker på at det er lille som romsterer men gleder meg til det blir tydeligere Magen har kommet da. Blitt stor :O altså forhold til før, skal sikkert bli dobbelt så stor som nå Ha en fin dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 10. november 2014 Forfatter #286 Del Skrevet 10. november 2014 Tror den hørte meg. Nå dunka'n meg ganske tydelig n3di magen her Hjalp forresten på sprengt-følelsen å prompe litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 10. november 2014 #287 Del Skrevet 10. november 2014 Lykke til med både kjøretime og tannlege!! Enig i at det er skikkelig ålreit å prompe litt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. november 2014 #288 Del Skrevet 10. november 2014 Håper det gikk fint på både kjøretimen og hos tannlegen? Du var sånn som meg og hadde tannlegeskrekk? Jeg var hos tannlege i dag og tok stingene, deilig å være ferdig:) Er så deilig å kjenne liv. Det var rundt der du er nå at jeg begynte å kjenne mer og mer. Høres ut som om jeg har kommet såå mye lenger enn deg, men det er jo bare noen dager men det har skjedd mye på den fronten de siste dagene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 10. november 2014 Forfatter #289 Del Skrevet 10. november 2014 Kjøretimen gikk greit. Fått ny kjørelærer og begynt på en annen kjøreskole Ble svindlet av den forrige kjøreskolen som resulterte i at 20000 er tapt.. Tannlegetimen gikk også greit. Fått ny tannlege også for hu andre var ei heks som ga laangt #"%& i at jeg var redd og faktisk hadde skikkelig vondt. Han nye er en drøm i forhold! Hihi. Eneste er at min tannlegeskrekk gjør at kroppen fylles med adrenalin som igjen gjør at bedøvelsen ikke setter seg ordentlig, så det er jo en evig ond sirkel. Tidligere har jeg tatt ibux før tannlegetimen for det har gjort at bedøvelsen fungerer bedre, men det kan jeg jo ikke ta nå. I tillegg så er det skikkelig vondt nå i ettertid og paracet hjalp ikke mye mot tannverk altså. Men nå er det i alle fall overstått. I morgen er det time hos jordmor. Håper hun vil måle magen og se etter hjertelyd denne gangen da Lillemeg90 Ja i dag har det kommet noen tydelige dult. Mye tydeligere enn det som har vært før, så virker som det skjer saker. Er tydeligvis forskjell på bare noen dager ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 10. november 2014 Forfatter #290 Del Skrevet 10. november 2014 Forresten så tror jeg ikke jeg trenger bil eller billappen. For jeg kan jo bare avgårde for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. november 2014 #291 Del Skrevet 10. november 2014 Hahah til den siste Utrolig kjipt med den andre kjøreskolen! Hva skjedde? Forbrukerrådet kunne ikke hjelpe deg? Nei tannlege er noe drit nå når man er gravid.. Fikk resept på paralgin forte nå, men holdt meg til bare paracet og det gikk utrolig nok... Men kunne trengt ibux ja... Ååå det er så fin å kjenne liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 10. november 2014 Forfatter #292 Del Skrevet 10. november 2014 Hahah til den siste Utrolig kjipt med den andre kjøreskolen! Hva skjedde? Forbrukerrådet kunne ikke hjelpe deg? Nei tannlege er noe drit nå når man er gravid.. Fikk resept på paralgin forte nå, men holdt meg til bare paracet og det gikk utrolig nok... Men kunne trengt ibux ja... Ååå det er så fin å kjenne liv Han forrige drev privat og dum som jeg var betalte jeg for alt på forhånd søik at hele greia skulle gå fortere da. Men etter noen timer så bare gadd han ikke mer. Og jeg ba om pengene tilbake, han sa det var ikke noe problem å få tilbake. Men jeg fikk aldri noe. Ringt og holdt på med det i 4 mnd nå.. Nei, de syns ikke saken var stor nok :/ så dumt er det. Tannpinen har begynt å gi seg nå. Tok 2 paracet og sov i 2 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 10. november 2014 Forfatter #293 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Dobbel post Endret 10. november 2014 av kaospåtobein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. november 2014 #294 Del Skrevet 10. november 2014 Han forrige drev privat og dum som jeg var betalte jeg for alt på forhånd søik at hele greia skulle gå fortere da. Men etter noen timer så bare gadd han ikke mer. Og jeg ba om pengene tilbake, han sa det var ikke noe problem å få tilbake. Men jeg fikk aldri noe. Ringt og holdt på med det i 4 mnd nå.. Nei, de syns ikke saken var stor nok :/ så dumt er det. Tannpinen har begynt å gi seg nå. Tok 2 paracet og sov i 2 timer Tv 2 hjelper deg? det er jo slike saker de tar.. Søvn hjelper ja! Ble mye soving den dagen jeg også hadde vert hos tannlegen:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 11. november 2014 #295 Del Skrevet 11. november 2014 Så fin vogn !!!! Gratulerer !!! Og så fin vovs ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. november 2014 Forfatter #296 Del Skrevet 11. november 2014 Takk Det er vofsen til mamma og de. De er i new york en uke faktisk. Så da er vofsen hos meg. Litt jobb siden det er en valp. Må ut ofte! I dag målte jordmor magen min og hørte hjertelyd! Alt sto bare bra til. Men hun kommer med noen så idiotiske kommentarer noen ganger.. "du må ikke farge håret når du er gravid, det kan skade babyen" jeg svarte at nesten alle andre sier jo at det er greit bare ikke i 1 trimester. Dessuten så er det hettestriper og god lufting, så det kommer jo ikke i kontakt med huden engang. Hun var ikke enig. Whatever! Også sa jeg at jeg hadde kjent bevegelse og di siste dagene litt spark/sterkere dult. "Åj, så tidlig?! Det var rart.." ehm, hæ? Er fpr det første ikke så tidlig, og hvorfor rart? Blir ikke klok på hu altså. Men ellers er hun hyggelig og tar meg seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 11. november 2014 #297 Del Skrevet 11. november 2014 De lærde strides om det der med hårfarging, men de fleste mener det er helt trygt! Jeg har gjort det, og tror det går helt fint å gjøre et par ganger i svangerskapet. Var hun gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. november 2014 Forfatter #298 Del Skrevet 11. november 2014 De lærde strides om det der med hårfarging, men de fleste mener det er helt trygt! Jeg har gjort det, og tror det går helt fint å gjøre et par ganger i svangerskapet. Var hun gammel? Nei, hun er vel i slutten av 30 åra kanskje. Men alle jeg kjenner har farget håret i graviditeten, mamma også. Og jeg tror at det er så godt som trygt med stripinga siden der kommer det ikke i hodebunnen engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. november 2014 #299 Del Skrevet 11. november 2014 Rare kommentarer! Her sa nå jordmor at det var greit å farge håret og at set var normalt å kjenne liv i uke 17:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 11. november 2014 #300 Del Skrevet 11. november 2014 da vi var på oul spurte de også om jeg kjente liv og sa det var vanlig i disse uker! Vedrørende farging av hår så har jeg en venninne som er gravid for andre gang. Hun er hySterisk med stor H når det gjelder do and dont - og hun farget håret! Måler opp mot henne jeg, gjør hun det - så kan alle gjøre det 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå