Gå til innhold

Hvordan gikk det med drittsekkene, fikk de som fortjent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det med eksene deres som behandlet dere som en dritt i forholdet? Har de fått som fortjent eller lever de på en rosa sky fremdeles?


Kan jo begynne med mine 2:

Nr.1, 21 år, han har fått barn på ONS, og stiller etter ryktene å høre overhode ikke opp for barnet. I tillegg har han begynt å ruse seg. Fyren er fullstendig ute å kjører, men igjen har han bare seg selv å takke..

Nr. 2, 25 år, han fikk seg vel å merke kjæreste (19 år) noen få dager etter at han dumpet meg juli 2014, han svever fremdeles på en rosa sky som han aldri trur vil ta slutt. Han og hun nye skal til syden i september, de hadde kjent hverandre i 2 hele uker da de bestemte seg for det. Jeg håper hun snart får øynene opp og innser hva slags pengesluk, kranglefant og drittsekk han er.



Anonymous poster hash: cfd74...e44
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nr1, befinner seg nå i Nordland et sted og jobber på en bensinstasjon, og har selvfølgelig et barn uten å ha kjæreste eller være gift. Både rist og morsomt...

Anonymous poster hash: 92ce2...114

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjapt søk forteller meg at "min" drittsekk (48) bor hos sin gamle mor. Eller er det mulig å ha adresse et sted og bo et annet? :klo:

Jeg vet ingenting om livet hans, 4 år etter bruddet.



Anonymous poster hash: fa391...6ee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han henger sammen med de samme dølle kompisene sine og drikker seg fra sans og samling så fort han har fri. ikke langt unna hvordan det var i forholdet. glad jeg er ute!!



Anonymous poster hash: 9504c...249
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjapt søk forteller meg at "min" drittsekk (48) bor hos sin gamle mor. Eller er det mulig å ha adresse et sted og bo et annet? :klo:

Jeg vet ingenting om livet hans, 4 år etter bruddet.

Anonymous poster hash: fa391...6ee

Jeg tipper jeg kan gjøre det samme søket og finne eks nr. 2 på akkurat samme plass (hjemme hos sin mor og far) om både 10 og 20 år. Han bor hjemme nå, og med hans "rævkjørte" økonomi (tjener 35 tusen men utgiftene er tilnærmet lik den) så befinner han seg nok der også, med 6 søsken er det vel ikke bare bare for han å arve huset til foreldrene heller når den tid kommer (han er nok trolig ikke en av favoritt barna :))

-Ts

Anonymous poster hash: cfd74...e44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så lenge siden det ble slutt, så jeg kan ikke si at det er noen stor endring. Håper dog at han får smake karma, for jeg tror det er den eneste måten han kan lære å sette seg inn i hvor vondt det er å bli sviktet og bedratt.



Anonymous poster hash: ed5c3...f97
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjapt søk forteller meg at "min" drittsekk (48) bor hos sin gamle mor. Eller er det mulig å ha adresse et sted og bo et annet? :klo:

Jeg vet ingenting om livet hans, 4 år etter bruddet.

Anonymous poster hash: fa391...6ee

Han bor på gutterommet?

Eller i egen leilighet i huset?

Anonymous poster hash: 5c2a7...8f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Jeg vet bare at han drar ut på byen og drikker, prøver å finne seg damer å ligge med og sender meg meldinger i fylla der han enten mener jeg er en skikkelig bitch eller så savner han meg og vil ha meg tilbake.

Jeg svarer aldri på meldingene, så jeg vet ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvordan det går. Ikke bryr jeg meg heller.

Tror du kommer lengst med den holdninga.

Hm. Det ser av denne tråden ut som at mange kjærester og det å få barn ikke akkurat er noe adelsmerke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en eks, men han fikk seg ihvertfall kjæreste også slo de opp. Nå er vi venner, som vi ikke har vært på lenge, og han skryter over at de har hatt analsex og sånt (noe som jeg ikke ville ha :P). Men ellers er jeg den villeste eksen av oss to :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLUTT Å VÆRE SÅ SKADEFRO!!!!!



Anonymous poster hash: 8a1ee...305
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble psykisk syk og er i skrivende stund nettop vært innlagt på en psykriatisk avdeling.

Dette vet jeg fordi han selv har tatt kontakt og fortalt meg det.

En del av meg er glad for at han har hatt det jævlig,for han behandlet meg så dårlig at jeg selv ble psykisk syk.

En annen del av meg synes synd på ham, selv om jeg fortsatt er usikker på hvor mye av drittsekkoppførselen som kan tilskrives personlighet og hvor mye som skyldes psykisk sykdom.

Samtidig er jeg ikke er sikker på hvilke intensnsjoner han har med det å kontakte meg igjen nå.

Kanskje han kun ønsker å bruke meg som sutteklut.



Anonymous poster hash: 5c2a7...8f3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Tror du kommer lengst med den holdninga.

Hm. Det ser av denne tråden ut som at mange kjærester og det å få barn ikke akkurat er noe adelsmerke.

Å få barn viser vel at mannen har klart seg bra. I alle fall i mine øyne. Men man vil vel helst ha barn med noen man er sammen med.

Uansett så går det bare ut over en selv om en skal gå rundt og hate andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 1 har flyttet til en bitteliten grå by med forloveden sin og har rekkehus som er belånt opp til pipa.Gjør stort sett det samme som alltid, veldig straight og litt kjedelig type av natur.

Nummer 2 ter seg som en idiotisk 22-åring når han er over 40. Oppdaterer Insta mange ganger for dagen, bruker alle pengene sine på reiser, tattiser og gitarer. Leker rockestjerne når han egentlig bare er litt over gjennomsnittet flink på kassegitar. Ingen barn eller kjæreste og han kommer neppe til å få det. Derimot har han nok en ONS-liste lang som et vondt år.

Ingenting imot noen av dem, de er veldig snille og ok typer, de har bare et helt annet levesett enn meg.



Anonymous poster hash: 72163...e69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drittsekkdame har nå tre barn med tre forskjellige menn. Og er nå på sin fjerde mann. Han er ti år yngre (begynnelsen av 20-åra), er klassisk bygderåner, med senka bil, poserer på Facebook med bar overkropp, og capsen bak-frem :)

Hun bor forøvrig langt utpå bygda, og har dårlig økonomi.

Vi er fb-venner, og noen ganger hvis jeg er litt nedfor, lager jeg meg litt god mat, setter meg foran pc'en og scroller meg nedover facebooksiden hennes og koser meg over hennes fiasko :)

Anonymous poster hash: b581f...d12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min ene drittsekk har endelig "flyttet ut". Det vil si overtatt huset, mens mor og far har kjøpt seg noe nytt. Tror han kanskje er ferdig med studiene. Han er blitt skikkelig feit og jeg ser lite igjen av den gutten jeg en gang var glad i. Har ikke kontakt, men han er venn av brutter så får med meg litt. Syntes egentlig synd på han og ønsker at han klarer å få til noe snart.

Drittsekk nummer to har skjønt at han var på feil spor og jeg tror han har tatt seg sammen. Det fortjener han.



Anonymous poster hash: bf6a0...507
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok mange av de såkalte drittsekkene som beskrives her føler de har gjort det bra,og er ganske fornøyde med livene sine.



Anonymous poster hash: 5c2a7...8f3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Nr1, befinner seg nå i Nordland et sted og jobber på en bensinstasjon, og har selvfølgelig et barn uten å ha kjæreste eller være gift. Både rist og morsomt...

Anonymous poster hash: 92ce2...114

hva er galt med å ha barn uten å være gift eller ha kjæreste? er da mange som har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...