Gå til innhold

vil bli gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har gått på Synfase i ca 5-6 år, men sluttet 6.juni i 2013. Fikk igjen mensen den 4 august å etter det gikk det alt frå 5,6 og 11 uker mellom vær gang jeg fikk mensen tilbake. Men hadde det kun 1 uke når jeg først fikk det. Prøvde å bli gravid men lykkes aldri, kanskje pga så uregelmessig mens?

Begynte på Synfase igjen den 21 mai 2014, hadde da allerede hatt mensen i to dager. Går fortsatt på p-pillene men har nå lyst til å slutte da jeg begynner å bli VELDIG babysyk:p Har hoppet over de sukkerfrie tablettene vær måned siden jeg startet i mai. Er snart midt i brette, bør jeg vente til jeg er ferdig med brette eller kan jeg bare slutte midt i? Typen kommer ikke hjem før neste onsdag, bør jeg da vente til mandag eller tirsdag neste uke før jeg slutter? Har hørt att man er veldig fruktbar når man slutter på pillene. Om jeg evt slutter midt i brette vil mensen komme tilbake samme dag da?

Anonymous poster hash: 0724c...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor startet du på p-pillene igjen?

Anonymous poster hash: 3a19d...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring når det kommer til p-pillene du går på. Men som jeg har forstått det så kan du slutte når du vil, uavhengig av hvor på brettet du er. Det tar nok et par dager fra siste pille til du vil få mensen, men jeg ville ikke regnet med denne mensen som "ekte" ettersom den er fra pillesyklus og ikke din egen. Så er det egentlig bare å vente på din ekte og finne ut når du har el ut ifra den:)

Endret av Aella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...