Prestekragen Skrevet 21. august 2014 #41 Skrevet 21. august 2014 For min del høres det direkte ubehagelig ut. Hvem vil drive og dytte på en tampong, lizm. "Å, dette var sexy og godt. Du har bare en klam, blodig bomullsdott mellom meg og kroppen din. Uuu, det føles skikkelig smooth ut.." Æsj ja. Er sikkert vondt og
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #42 Skrevet 21. august 2014 Kan ikke tenke meg at noen vil bli penetrert med tampong i hvis de er ved sine fulle fem, men har gjort det en gang jeg hadde fått altfor mye å drikke. Fyren skjønte ingenting, trodde jeg var jomfru Brukte resten av natta på å få ut den herja tampongen. Anbefales ikke. Anonymous poster hash: 811b4...6e9
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #43 Skrevet 21. august 2014 Jeg hadde sex med tampong på fylla en gang. Ikke lurt. Glemte den der lenge etterpå. Etter noen dager (eller var det uker?) begynte jeg å lekke ekstremt illeluktende gulbrun væske. Skjønte ingenting. Gikk til gynekologen. Ja. City of shameful. Population: me. Anonymous poster hash: 24927...733 1
Gjest BettyBoop Skrevet 21. august 2014 #44 Skrevet 21. august 2014 For min del høres det direkte ubehagelig ut. Hvem vil drive og dytte på en tampong, lizm. "Å, dette var sexy og godt. Du har bare en klam, blodig bomullsdott mellom meg og kroppen din. Uuu, det føles skikkelig smooth ut.."syns det høres litt farlig ut jeg. Tenk om tampongen blir dytta så langt inn at man ikke får den ut da
Tøytigern Skrevet 21. august 2014 #45 Skrevet 21. august 2014 syns det høres litt farlig ut jeg. Tenk om tampongen blir dytta så langt inn at man ikke får den ut da Tviler jeg på kan skje. Skjeden din er et hulrom. Får du ikke tak i den med fingrene kan legen din fiske den fram for deg med en dings av noe slag.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #46 Skrevet 21. august 2014 Mensen er da ingen hindring for sex! Herregud da Det er jo bare litt ekstra smøring Anonymous poster hash: e4535...ace
Tøytigern Skrevet 21. august 2014 #47 Skrevet 21. august 2014 Aldri hørt om noen kvinne/jente som har hatt mens og forventet å ha sex med tampong i skjeden... Dere som har gjort det har kanskje litt for stor angst for å si til kjæresten hva dere selv har lyst til?
happiest Skrevet 21. august 2014 #48 Skrevet 21. august 2014 Jeg vil ikke ha sex når jeg har mensen fordi jeg blør en del. Det blir bare griseri, eller en blodig dusj dersom det er i dusjen. Turnoff! Men jeg har hatt "liksom-sex" mens jeg har hatt tampong i. Da har det gått i kosing, fingring og slikking. Det skjer ikke så ofte da, siden jeg ikk er så veldig keen på det når jeg har mensen. Men jeg har dusjet godt på forhånd og satt i ny tampong. Synes det holder med kun kosing den uken. Har også hatt analsex med mensen, men det blir liksom ikke samme nytelsen, for han kanskje, men ikke for meg I tillegg så får jeg faktisk mer menssmerter hvis jeg får orgasme under mensen. Har hørt at det motsatte ofte er tilfelle, men slik er det dessverre ikke for meg. Også setter det en liten demper fordi jeg er redd for å blø gjennom, selv om jeg vet det ikke kommer til å skje.
Tøytigern Skrevet 21. august 2014 #49 Skrevet 21. august 2014 Jeg vil ikke ha sex når jeg har mensen fordi jeg blør en del. Det blir bare griseri, eller en blodig dusj dersom det er i dusjen. Turnoff! Men jeg har hatt "liksom-sex" mens jeg har hatt tampong i. Da har det gått i kosing, fingring og slikking. Det skjer ikke så ofte da, siden jeg ikk er så veldig keen på det når jeg har mensen. Men jeg har dusjet godt på forhånd og satt i ny tampong. Synes det holder med kun kosing den uken. Har også hatt analsex med mensen, men det blir liksom ikke samme nytelsen, for han kanskje, men ikke for meg I tillegg så får jeg faktisk mer menssmerter hvis jeg får orgasme under mensen. Har hørt at det motsatte ofte er tilfelle, men slik er det dessverre ikke for meg. Også setter det en liten demper fordi jeg er redd for å blø gjennom, selv om jeg vet det ikke kommer til å skje. Kosing, fingring og slikking er sex. Ikke "liksom-sex." Det er sex uten penetrering.
Gjest BettyBoop Skrevet 21. august 2014 #50 Skrevet 21. august 2014 Tviler jeg på kan skje. Skjeden din er et hulrom. Får du ikke tak i den med fingrene kan legen din fiske den fram for deg med en dings av noe slag.uansett. Litt flaut å måtte gå til legevakta pga det
Tøytigern Skrevet 21. august 2014 #51 Skrevet 21. august 2014 uansett. Litt flaut å måtte gå til legevakta pga det
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #52 Skrevet 22. august 2014 http://www.oriononlineshop.com/epages/orion_NO.storefront/53f70add013fb24f2721c0a8017a067b/Product/View/06300470000 Her er en type tamponger som er lagd for å kunne ha sex med. Disse er veldig populære i mange andre land, men har ikke kommet så langt i norge ennå... synes de er helt geniale og kjæresten min merker ikke noe til de. Jeg pleier derimot ikke å bruke slike da blødningene er sterkest, men på 3-4 dagen fungerer de kjempegodt! Anonymous poster hash: c29be...676
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå