Gå til innhold

Tampong-sex?

Gjest supernova_87

Fremhevede innlegg

Gjest Amémonos
Skrevet

Blør såpass lite at sex når jeg har mensen ikke er noe problem. Føler meg mye mindre sexy når jeg har tampongen i. :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHAHA! Jeg altså! :fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise: Alt jeg skal tenkte på?

Hm, okei. Takk for informasjon :laugh: Men hva men spørsmålet mitt?

Vel, ikke tampongsex her i gården , velger heller vanlig :). Har forøvrig heller aldri prøvd å penetrere med tampong, må da være litt merkelig å få den ut igjen :P
Skrevet

Vi har vært så kåte noen ganger at jeg har holdt i tråden mens han har knulla meg. Uten å gå helt inn, kanskje halveis. Eller han har dratt pakker frem og tilbake mellom skjønnsleppene over klitten til det har gått for han, mens jeg har holdt et godt tak rundt stakan. Ingen andre som har hatt sex mens de holder i tampongtråden? :P dette har selvsagt vært i slutten av uka..

Anonymous poster hash: 3c1bc...3fe

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Det er faktisk digg å ha sex under mensen. Bare ha et håndkle under dere. Eller gjør det i dusjen!

føler meg ekkel når jeg har mensen då det kunne jeg ikke gjort. Bruker forøvrig bind. Er ikke glad i tamponger Endret av BettyBoop
Skrevet

Ja, det vil jeg tro!

Men så til det andre spørsmålet mitt: dersom man tenker UTEN penetrering, er det merkelig med den tråden som liksom henger ut?

Hvorfor er det uaktuelt med tampong? Hvordan blir det forskjellig fra menskopp?

Jeg og kjæresten syns ikke det er rart når tråden henger ut. På dager der sex er uaktuelt pga blødninger blir det iblant litt gnikking utenpå. Hvis jeg nå forsto deg riktig :P

Skrevet

Da jeg hadde mensen pleide jeg bare å dytte tråden litt opp i skjeden. Tada! Ingen klein tråd som hang ut.

Skrevet

Okei, mensen setter jo ofte en stopper for sex-livet. Men hva synes dere om tampong-sex? Okei, ikke skikkelig sex, "liksom"-sex: fingring, gnikking ( :fnise: ) og alt som følger med bortsett fra noe inni der blodet er. Er det å rulle rundt i senga, og styr og vesen ekkelt med en liten tråd som henger ut av vagina? Har du prøvd, hvordan var det, og hva mente partner?

(Huker ikke av for anonym her, selv om jeg sikkert burde :fnise: Men plutselig glømmer du deg ikke sant, og så var det ikke vits i likevel. Men jeg understreker at dette er bare noe jeg plutselig tenkte over, og ikke en reell problemstilling for meg (kanskje i fremtiden? :fnise: ))

:vetikke:

Tampong-sex?

Aldri hørt om.

Skrevet (endret)

Disse geniale, trådløse tampongene kan man ha sex med :-)

http://www.lillefrekke.no/voksenlek/til-alle-lekne/rengjoring-og-hygiene/beppy-wet-tampons-8-stk-detail.html

Anonymous poster hash: a59f3...d55

Det der er jo en mens-pute. Ikke en tampong. Hvorfor kaller de det tampong?

Dessuten var det prostituerte som oppfant det der. Så i mine øyer er det ikke noe luksus-produkt.

Men, ja. Jeg vet folk bruker det i stedet for å kjøre på uten noe.

Edit. Obs.Jeg har sett på Operah Winfrey sitt program, der hun opplyste til sitt publikum om å ikke bruke vaginaldusj, som de sier i omtalen av den Beppe-puten der. Fordi man kan presse baktislusker inn i livmorhalsen. Noe man ikke ville, ifølge Operahs egen doktor på scenen. Han mente vaginaldusj ikke skal benyttes av noen kvinner, fordi skjeden er selvrensende og risikoen var for stor.

(Jeg var på sykehus. De hadde TV foran sengen. Det var én kanal. Med Operah Winfrey akkurat da.)

Endret av Tøytigern
Skrevet

Vi har vært så kåte noen ganger at jeg har holdt i tråden mens han har knulla meg. Uten å gå helt inn, kanskje halveis. Eller han har dratt pakker frem og tilbake mellom skjønnsleppene over klitten til det har gått for han, mens jeg har holdt et godt tak rundt stakan. Ingen andre som har hatt sex mens de holder i tampongtråden? :P dette har selvsagt vært i slutten av uka..

På lille julaften da, kanskje?

Anonymous poster hash: 8739e...2a7

• Liker 7
Skrevet

:skratte:

Anonymous poster hash: ee958...39d

• Liker 1
Skrevet

Nå lo jeg så jeg vekte samboer som sov på sofaen :hoho::ler:

Anonymous poster hash: 5dde2...6a3

Skrevet

Okei, mensen setter jo ofte en stopper for sex-livet. Men hva synes dere om tampong-sex? Okei, ikke skikkelig sex, "liksom"-sex: fingring, gnikking ( :fnise: ) og alt som følger med bortsett fra noe inni der blodet er. Er det å rulle rundt i senga, og styr og vesen ekkelt med en liten tråd som henger ut av vagina? Har du prøvd, hvordan var det, og hva mente partner?

(Huker ikke av for anonym her, selv om jeg sikkert burde :fnise: Men plutselig glømmer du deg ikke sant, og så var det ikke vits i likevel. Men jeg understreker at dette er bare noe jeg plutselig tenkte over, og ikke en reell problemstilling for meg (kanskje i fremtiden? :fnise: ))

:vetikke:

En liten bunke med håndklær holder nok på det som måtte renne ut ville jeg tro ;)

Og da er bare å kose seg så mye en vil, selv om det nok ikke er så delikat at det gjør noe :)

Skrevet

Jeg kan ikke forstå hvorfor noen vil ha penetrerende sex MED tampongen inni?! Det kan umulig være bra. Enten så puler du og tåler blodet eller så dropper du det.

• Liker 1
Skrevet

aldri tenkt på at noen faktisk kan ha sex med tampong :fnise:

Høres absolutt ikke ut som en greie for meg. Holder meg til hormonpillene jeg så slipper jeg så og si hele blødningsproblemet ;)

Skrevet

Jeg kan ikke forstå hvorfor noen vil ha penetrerende sex MED tampongen inni?! Det kan umulig være bra. Enten så puler du og tåler blodet eller så dropper du det.

For min del høres det direkte ubehagelig ut.

Hvem vil drive og dytte på en tampong, lizm.

"Å, dette var sexy og godt. Du har bare en klam, blodig bomullsdott mellom meg og kroppen din. Uuu, det føles skikkelig smooth ut.."

Skrevet (endret)

Auto correct. Pikken= pakker.

Ikke for det. De har sikkert hatt sex på lille julaften, en eller annen gang, også...

Endret av Tøytigern
Skrevet

Om man kjøper sponge tampon så kan man stappe den oppi og ha vanlig penetrerende sex uten blod. Men den må vaskes etterpå da.

Da hadde jeg heller gått for den gynekolog-forbedra saken i linken over...

For de svampene der så direkte udelikate ut.

Dessuten er det lite sexy med noe man "stapper oppi der"...

Skrevet

Nå lo jeg så jeg vekte samboer som sov på sofaen :hoho::ler:

Hahaha 😂😂 ja, er en sånn greie vi har 1.juledag! Alle burde prøve det ut, helt fantastisk 😂😂 Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...