Gjest supernova_87 Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Okei, mensen setter jo ofte en stopper for sex-livet. Men hva synes dere om tampong-sex? Okei, ikke skikkelig sex, "liksom"-sex: fingring, gnikking ( ) og alt som følger med bortsett fra noe inni der blodet er. Er det å rulle rundt i senga, og styr og vesen ekkelt med en liten tråd som henger ut av vagina? Har du prøvd, hvordan var det, og hva mente partner? (Huker ikke av for anonym her, selv om jeg sikkert burde Men plutselig glømmer du deg ikke sant, og så var det ikke vits i likevel. Men jeg understreker at dette er bare noe jeg plutselig tenkte over, og ikke en reell problemstilling for meg (kanskje i fremtiden? ))
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 "Liksomsexen" fører jo ofte til ekte sex da.. blir man kåt, så tar man ut tampongen og puler ordentlig Pleier ikke å ha noe "tampongsex" når jeg tenker meg om.. Anonymous poster hash: 1ddc6...1ae
Gjest supernova_87 Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 "Liksomsexen" fører jo ofte til ekte sex da.. blir man kåt, så tar man ut tampongen og puler ordentlig Pleier ikke å ha noe "tampongsex" når jeg tenker meg om.. Anonymous poster hash: 1ddc6...1ae Men hva når det er fullt i BLOD, overalt!?
Gjest constance90 Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Det er faktisk digg å ha sex under mensen. Bare ha et håndkle under dere. Eller gjør det i dusjen! 4
Gjest supernova_87 Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Det er faktisk digg å ha sex under mensen. Bare ha et håndkle under dere. Eller gjør det i dusjen! Det kan godt hende det er digg med sex under mensen, men det kan jo bli veldig grisete da? Men det var ikke poenget! Les spørsmålet om igjen, og så svarer du på det i tillegg til det svaret du kom med nå?
Gjest Haaploes Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 (endret) Men hva når det er fullt i BLOD, overalt!? Det er vel veldig individuelt hvor mye man blør, og for min del kommer det an på hvor i uken jeg er. Jeg har virkelig griset ned lakenet én gang, men det var bare fordi den kom en uke for tidlig. Er jeg kåt nok på slutten av uken gir blødningene seg. Aner ikke hvorfor det er sånn, men det er helt greit for meg Edit: For å svare på spørsmålet: fingring med tampong er nok ikke noe for meg. Men jeg blir latterlig kosesyk, så kosing blir det jo. Endret 19. august 2014 av Carali
Gjest constance90 Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Det kan godt hende det er digg med sex under mensen, men det kan jo bli veldig grisete da? Men det var ikke poenget! Les spørsmålet om igjen, og så svarer du på det i tillegg til det svaret du kom med nå? Har aldri hatt tampong sex, her kjører vi fullt på!
Gjest supernova_87 Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 Det er vel veldig individuelt hvor mye man blør, og for min del kommer det an på hvor i uken jeg er. Jeg har virkelig griset ned lakenet én gang, men det var bare fordi den kom en uke for tidlig. Er jeg kåt nok på slutten av uken gir blødningene seg. Aner ikke hvorfor det er sånn, men det er helt greit for meg Haha, så et tips for å få kortere periode med blødninger er å være mye kåt?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 Jeg har hatt sex flere ganger med tampong i, det funket faktisk ganske greit Anonymous poster hash: ee958...39d
Gjest Haaploes Skrevet 19. august 2014 #10 Skrevet 19. august 2014 Haha, så et tips for å få kortere periode med blødninger er å være mye kåt? Hvis systemet ditt er like merkelig som mitt - absolutt!
Gjest supernova_87 Skrevet 19. august 2014 #11 Skrevet 19. august 2014 Jeg har hatt sex flere ganger med tampong i, det funket faktisk ganske greit Anonymous poster hash: ee958...39d Mener du MED penetrering? Blir ikke det veldig vondt? Men dersom man tenker UTEN penetrering, er det merkelig med den tråden som liksom henger ut?
Gjest supernova_87 Skrevet 19. august 2014 #12 Skrevet 19. august 2014 Hvis systemet ditt er like merkelig som mitt - absolutt! Ehaha! Okei, takk for tipset! Det skal jeg prøve å huske på!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #13 Skrevet 19. august 2014 Helt uaktuelt for meg å gjøre det med tampong, men med menskopp fungerer det kjempefint. Vi har ikke noen form for samleie da, men det dropper vi ofte selv når jeg ikke har mensen, så ikke så stor forskjell Anonymous poster hash: 7cb43...f7f
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #14 Skrevet 19. august 2014 Mener du MED penetrering? Blir ikke det veldig vondt? Men dersom man tenker UTEN penetrering, er det merkelig med den tråden som liksom henger ut? Ja, med penetrering, haha! Den ble jo presset ganske langt inn, men det var faktisk ikke vondt, utrolig nok! Men litt ekkelt etterpå når den er så langt inni.. Anonymous poster hash: ee958...39d
Gjest supernova_87 Skrevet 19. august 2014 #15 Skrevet 19. august 2014 Ja, med penetrering, haha! Den ble jo presset ganske langt inn, men det var faktisk ikke vondt, utrolig nok! Men litt ekkelt etterpå når den er så langt inni.. Anonymous poster hash: ee958...39d Ja, det vil jeg tro! Men så til det andre spørsmålet mitt: dersom man tenker UTEN penetrering, er det merkelig med den tråden som liksom henger ut? Helt uaktuelt for meg å gjøre det med tampong, men med menskopp fungerer det kjempefint. Vi har ikke noen form for samleie da, men det dropper vi ofte selv når jeg ikke har mensen, så ikke så stor forskjell Anonymous poster hash: 7cb43...f7f Hvorfor er det uaktuelt med tampong? Hvordan blir det forskjellig fra menskopp?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #16 Skrevet 19. august 2014 Menskropp? hva er det? Anonymous poster hash: 04f6b...940
Sportsidioten Skrevet 19. august 2014 #18 Skrevet 19. august 2014 Jeg og min har sex selv om jeg har mensen. Er ferdig med min uke i dag og i løpet av denne perioden har det vært hanky panky hver dag . Jeg blør heller ikke så mye så blir ikke noe annet enn litt blod på penis, men det vasker han bare av når vi er ferdig.
Gjest supernova_87 Skrevet 19. august 2014 #19 Skrevet 19. august 2014 Åh Rainstorm Du å du altså HAHAHAHA! Jeg altså! Alt jeg skal tenkte på? Jeg og min har sex selv om jeg har mensen. Er ferdig med min uke i dag og i løpet av denne perioden har det vært hanky panky hver dag . Jeg blør heller ikke så mye så blir ikke noe annet enn litt blod på penis, men det vasker han bare av når vi er ferdig. Hm, okei. Takk for informasjon Men hva men spørsmålet mitt?
Frk.K Skrevet 19. august 2014 #20 Skrevet 19. august 2014 HAHAHAHA! Jeg altså! Alt jeg skal tenkte på? Haha! JA
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå