Gå til innhold

Ta kontakt med det motsatte (eller samme?) kjønn i hverdagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg på shoppingsenter. Håper det er noen søte menn der, som vil utveksle blikk og små smil med meg. Og kanskje noen ord... "Ta en kaffe?"



Anonymous poster hash: 6a7db...dfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jente hadde jeg satt veldig pris på at flere kommer bort og snakker med meg, dersom de ser på meg på "den måten" :P Kanskje ikke strekke ut hånden og hilse på den måten, det er litt kleint. Men komme bort å si hei. Spørre meg spørsmål osv. Det er bare koselig. Har skjedd et par ganger, men som regel tar gutta/menn bare kontakt på Facebook eller SMS sånn; "Hei jeg er han fyren på treningssenteret, han i sort t-skjorte. Fikk nr ditt av venninna di". Det er hyggelig det også, men langt hyggeligere når man får pratet med personen ansikt til ansikt.



Anonymous poster hash: 04149...6e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blitt noen dager siden sist, men jeg kan jo skrive hva jeg har gjort idag. Tidlig idag så hadde jeg en avtale med ei dame som skulle fotografere meg. Vi hadde en veldig fin og hyggelig samtale mens hun fotograferte meg, og det var ikke det minste skummelt. Selv om det var midt i sentrum og det sikkert var en del som glante. Jeg er ikke spesielt glad i å bli tatt bilder av, så det var absolutt utenfor komfortsonen min. Dette tells vel ikke helt i forbindelse med å kontakte folk i hverdagen, men jeg var en hyggelig kunde så da fikk i alle fall fotografen en bedre dag håper jeg. :)

På veien hjem fra jobb så stoppet ei jente meg som skulle selge noe for et strømselskap. Jeg var jo ikke interessert i det hele tatt, men tok meg likevel tid til å småprate med henne. Virket som om det gjorde dagen hennes hakket bedre. Er ikke alle som er like hyggelige mot selgere! Videre så farte turen videre på trening. Der så jeg ei jente jeg absolutt synes jeg hadde sett før, så jeg gikk like greit bort og spurte om hun tilfeldigvis jobbet der, og det gjorde hun! Hadde en ganske så trivelig samtale vil jeg si. Jo, også var det ei jente som syklet da jeg kom inn.... På slutten av treninga så skulle jeg sykle selv, og da satt hun der fortsatt. Måtte jo bare kommentere det, og det endte jo med en liten samtale det også. :)

Så det var mitt bidrag til en litt hyggeligere hverdag!



Anonymous poster hash: 9cad2...6bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lenge siden jeg har postet noe her nå, men jeg har vært syk så da blir det sånn. Siden forrige gang så har jeg gått inn for å være litt ekstra hyggelig med alle jeg møter når jeg f.eks er på butikken o.l. Holde litt ekstra øyekontakt, si noen ekstra ord og generelt være litt humoristisk. Synes at dette bidrar til at hverdagen min blir hakket artigere, og det virker absolutt som om de jentene jeg kommer i kontakt med setter pris på det også. :)

Her om dagen så så jeg ei søt jente på bussen som tilfeldigvis gikk av på samme stopp som meg, så da måtte jeg jo slå av en prat. Vi hadde en veldig fin samtale og praten gikk som om vi egentlig kjente hverandre fra før. Synes det er morsomt når sånt skjer. Er jo ikke alle man har like god kjemi med! :)

Idag så så jeg tilfeldigvis ei nydelig jente på gata på veien hjem fra jobb. Hun gikk jo sammen med ei venninne, så jeg turte jo ikke å gå bort.... men når det hadde gått noen sekunder så tenkte jeg "faen heller, jeg må jo ta kontakt når jeg har lyst!". Så da stoppet jeg dem like gjerne og sa noen ord. Sa vel egentlig bare at jeg synes hun var utrolig søt og at jeg lurte på om hun var singel. Skal si hendene mine skalv en god stund etter at jeg hadde gjort det her. Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye skumlere å gå bort til jenter som går i flokk. Så ja, det må jeg definitivt gjøre mer av! Kan jo ikke ha det sånn at det er skummelt å gå bort til jenter på gata. :) Av en eller annen grunn så er jeg komfortabel med å gå bort til grupper av jenter på et utested når jeg er alene og edru, men ikke på gata og i andre settinger. Jaja, nok om det!

Noen andre som har gjort noe spennende i det siste? :)



Anonymous poster hash: 9cad2...6bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...