Gå til innhold

Negativ test, ingen mens....! Why?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei. Hadde 2positive el tester (kall de dag 1 og dag 2). Dag 3 var den negativ, og tempen økte med 0,45. Tempet kun noen dager etter dette og før EL. jeg vil tro at siden temping og el testen var "samkjørte", så har jeg hatt el?! I dag er jeg på dag 14 dpo (6 etter første positiv el test ). Har ikke fått mensen, ikke antydning som jeg pleier å få (med brunt utflod dagen før o.l). Har masse murringer, vondt o korsrygg, små kvalm, men har haty dette i mange dager. Jeg skjønner ikke hva som skjer? Er ikke spess stresset e.l..

Anonymous poster hash: 34248...eb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. Hadde 2positive el tester (kall de dag 1 og dag 2). Dag 3 var den negativ, og tempen økte med 0,45. Tempet kun noen dager etter dette og før EL. jeg vil tro at siden temping og el testen var "samkjørte", så har jeg hatt el?! I dag er jeg på dag 14 dpo (6 etter første positiv el test ). Har ikke fått mensen, ikke antydning som jeg pleier å få (med brunt utflod dagen før o.l). Har masse murringer, vondt o korsrygg, små kvalm, men har haty dette i mange dager. Jeg skjønner ikke hva som skjer? Er ikke spess stresset e.l..

Anonymous poster hash: 34248...eb6

Kan være at du har tatt testen din for tidlig :) ta en ny om en uke eller noen dager eller dra til legen å snakk med h*n :)

Anonymous poster hash: 591ed...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg tok det 3 uker etter IKM før jeg testet positivt, fikk ikke mensen men følte på kroppen at noe var annerledes.

Det er ikke alle som får positiv test tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Hadde 2positive el tester (kall de dag 1 og dag 2). Dag 3 var den negativ, og tempen økte med 0,45. Tempet kun noen dager etter dette og før EL. jeg vil tro at siden temping og el testen var "samkjørte", så har jeg hatt el?! I dag er jeg på dag 14 dpo (6 etter første positiv el test ). Har ikke fått mensen, ikke antydning som jeg pleier å få (med brunt utflod dagen før o.l). Har masse murringer, vondt o korsrygg, små kvalm, men har haty dette i mange dager. Jeg skjønner ikke hva som skjer? Er ikke spess stresset e.l..

Anonymous poster hash: 34248...eb6

Dpo er dager etter eggløsning. Så hvis det er 6 dager siden første positive test og 4 dager siden den ble nagativ så er du da 4-5 dpo, ikke 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg testet negativt på graviditet 3 ganger på 4 uker, viste seg likevel at 4 testen hun tok 5 uker etter at hun skulle hatt mensen, var strålende positiv og baby ble det. :)



Anonymous poster hash: 6848e...c04
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du VET når du har hatt EL, og mensen ikke har kommet 17 dager etter dette, er du gravid.

Men jeg mener at du ikke kan vite dette på grunnlag av positiv EL-test (som kun beviser at eggstokkene PRØVER å slippe et egg), samt et par dagers temping. Det tok meg tre-fire mnd med temping hver dag før jeg begynte å stole på tolkningen min av grafen - og til og med da torde vi ikke slutte å ha sex før nærmere IKM i tilfelle jeg tolket feil.

Om du har rett med tidspunkt for EL, er du i dag 11-13 dpo utfra de opplysningene du har gitt. Og derfor kanskje på tide å teste :)

Endret av Essie_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...