Gå til innhold

Vi skal endelig begynne å prøve :D meeeeeeeen! :(


Gjest Aella

Anbefalte innlegg

Tusen takk for svar. Virker som vi er i samme bane, bortsett fra at min ikke ble sånn før jeg var 23. Jeg håper og satser på at denne lille perioden med p-piller har hjulpet meg å kanskje kommet tilbake til gammel syklus.

Hvis ikke, så må jeg jo bare kontakte gynekologen igjen. Selv om han nevnte aldri at jeg kunne ha problemer med å bli gravid pga det. For jeg spurte nemlig om det ettersom han nevnte under testen at jeg hadde skjev og tilbakovervendt livmor. Han svarte ved å vise meg eggene som evt kunne bli befruktet og sa at det ikke hadde noe å si, Selv om det var mensen jeg var der for. Nå ble jeg usikker. Men although veldig lettet da det evt ikke høres problematisk ut :) Takk :)

Så vidt jeg har skjønt er det ikke noe problem å få et egg befruktet, men med kort syklus og dertil kort lutealfase vil ikke det befruktede egget rekke å feste seg, og man blir ikke gravid.

Ville byttet gynekolog hvis din gynekolog ikke forstod denne problematikken. Min sa enkelt og greit "du har mange fine egg klare til å bli befruktet, så bare kom tilbake når du vil bli gravid så finner vi greit ut av det". Legen min derimot ante ikke at kort lutealfase var et problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg skal til han 17 september, så tenkte å høre litt mer om det da =) Får bare håpe på det beste. Har virkelig lyst til å lykkes fortest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får holde oss oppdatert da, jeg er jo nysgjerrig på det ca det samme siden vi også skal begynne prøving snart :)

Det skal jeg gjøre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...