Gå til innhold

En av norges dårligste redaktører har fått en erstatter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23276483/hun-er-vanessas-arvtager

Hva synes dere? Costume har nå funnet en erstatter for Vanessa Rudjord.

Tror dere Hege Aurelie vil gjøre en bedre jobb?

Vanessa sier forøvrig hun gleder seg over noen siste hektiske avslutningsmåneder med Costume. Kan det bety mer sprell fra henne den siste tiden, som et takk for sist? Kanskje noen av venninnene skal selge noe bolig eller klær?



Anonymous poster hash: 6575f...b0f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23276483/hun-er-vanessas-arvtager

Hva synes dere? Costume har nå funnet en erstatter for Vanessa Rudjord.

Tror dere Hege Aurelie vil gjøre en bedre jobb?

Vanessa sier forøvrig hun gleder seg over noen siste hektiske avslutningsmåneder med Costume. Kan det bety mer sprell fra henne den siste tiden, som et takk for sist? Kanskje noen av venninnene skal selge noe bolig eller klær?

Anonymous poster hash: 6575f...b0f

Hun var lur og putta seg selv på det siste coveret hun bestemmer over. Lol.

Anonymous poster hash: 3ca8c...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet går oppover for den nye redaktøren da.. Først kaprer hun Aksel Hennie, og nå en redaktørjobb! Heia.



Anonymous poster hash: 0044e...99f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det er moteredaktører eller andre ledere, syns jeg alltid det er så rart at de ikke sier det som det er når de "sier opp" etter en konflikt/rabalder.

Alle vet jo at de (generelt – sikter ikke kun og direkte til denne konkrete moteredaktøren, men alle ledere som har vært i en hard konflikt og "sag opp") ikke "sier opp" fordi de har tenkt på det lenge, har familie som trenger dem osv osv. Alle vet jo at de mest sannsynlig sier opp fordi de har blitt oppfordret til det etter en hard konflikt.

Jeg hadde hatt så mye mer respekt og tillitt til de om de bare kunne sagt: ”Ja, etter denne konflikten, hvor jeg gikk i salaten, er det nok best at jeg gir meg og overlater stillingen til noen andre”. Men, de har vel noen gode PR folk, som tenker ganske annerledes enn meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette tullet med at Vanessan Rudjord var en så dårlig redaktør? Det var hun slett ikke!

Anonymous poster hash: bf61d...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er dette tullet med at Vanessan Rudjord var en så dårlig redaktør? Det var hun slett ikke!

Anonymous poster hash: bf61d...2ee

neida..Eneste feilen hun gjorde var at hun burde endret navnet på magasinet fra "Costume" til "Vanessa"

Anonymous poster hash: 6575f...b0f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var lur og putta seg selv på det siste coveret hun bestemmer over. Lol.

Anonymous poster hash: 3ca8c...a1b

Iselin Steiro er modellen de har på det siste coveret.

Anonymous poster hash: 5f735...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det henne som er på forsiden av neste costume?

Så sånn ut på instakontoen hennes.

Anonymous poster hash: f0630...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette tullet med at Vanessan Rudjord var en så dårlig redaktør? Det var hun slett ikke!

Anonymous poster hash: bf61d...2ee

Nei vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det henne som er på forsiden av neste costume?

Så sånn ut på instakontoen hennes.

Anonymous poster hash: f0630...446

Det er et køddebilde. Hun har manipulert seg selv inn på bildet på insta. På bladene er det Steiro som er modellen. Dama har i det minste selvironi.

Anonymous poster hash: 5f735...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et køddebilde. Hun har manipulert seg selv inn på bildet på insta. På bladene er det Steiro som er modellen. Dama har i det minste selvironi.

Anonymous poster hash: 5f735...22f

Og de fleste forstod at det var ironi - bortsett fra en del av KG-bermen ... men det ser vel mest om dem :fnise:

Anonymous poster hash: 18a29...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...