Gå til innhold

Hva kaller du mannens kjønnsorgan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer jo veldig an på konteksten. Veksler mellom penis, pikk, og kuk.



Anonymous poster hash: a4c1a...e45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten kaller sin for junior :skratte: når vi ligger i senga om kvelden eller om morran så kan han plutselig hviske til meg "junior er våken" med en litt sånn sexy stemme :fnise: aner ikke om jeg skal le eller gråte så første gang han sa det ble det litt begge deler :skratte:



Anonymous poster hash: a08c7...cc4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ta å flytte opp til Nord-Norge så jeg får høre min blir kalt for "hestekuken"...



Anonymous poster hash: 6d5ac...3dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier nok mest penis, "den" eller der nede. :ler:

Eller "mhm" med tilhørende motions så det ikke tvil om hva jeg mener. :hoho: Blir så flau av sånne "stygge" ord at jeg klarer ikke si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuk! Ærlig talt: kunne ALDRI brukt ord som penis eller tiss i en seksuell setting! Ha ha!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Penissen (uttalt som skrevet) i dagligtalen :) Kuk under sex.



Anonymous poster hash: 4b3cb...a9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pikken bruker jeg nok mest, kan nok også si kuk og penis, av og til familiejuvelene eller godsakene etc., men mest pikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil da endelig håpe at en fremtidig partner vil bruke ord som pikk og kuk mens en knuller som kaniner. Alt annet blir enten så sterilt eller så barnslig at ereksjonen pakke sammen og går hjem.

:skratte: Jeg har aldri brukt noen av ordene under sex, for opptatt. Jo en gang sa jeg "Kuk", men følte det ble så kleint så gjorde det ikke igjen. Sier heller at det er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

:skratte: Jeg har aldri brukt noen av ordene under sex, for opptatt. Jo en gang sa jeg "Kuk", men følte det ble så kleint så gjorde det ikke igjen. Sier heller at det er deilig.

Når hun sier "Få pikk!" så er det et bidrag som en setter pris på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...