Gå til innhold

Får ikke pengene tilbake fra hotell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, for 3 uker siden tilbake så bodde jeg på et hotell men likte ikke hvordan den så ut da vi kom inn på hotell rommet, vi kjekket rett ut og måtte betale for bare første kveld, men andre kvelden kunne vi refundere.

Nå har det gått 3 uker og enda ikke fått pengene tilbake. Jeg betalte 2000kr og skal få tilbake 1000kr. Snakket med manageren og han trodde at transaksjonen som var reservert skulle ha vært 1000kr men det var den ikke, så på kontoen min og der står det at jeg har betalt 2000kr, dette trodde han for 2 uker siden så det har vært mye fram og tilbake.

Spørsmålet er hva kan jeg gjøre?



Anonymous poster hash: 83a7f...576
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette hotel i Norge eller hvor?

Anonymous poster hash: 4180e...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette hotel i Norge eller hvor?

Anonymous poster hash: 4180e...24f

Ja i Oslo.

Anonymous poster hash: 83a7f...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har betalt med kredittkort kan du ta kontakt med kredittkortselskapet/banken. Dette er en god grunn til å benytte kredittkort.



Anonymous poster hash: 5003a...4c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som resepsjonist på et hotell i en landsdekkende hotellkjede.

Det taes som oftest en reservasjon på beløpte du skal betale ved innsjekk, og så blir det da trekt det du skal betale ved utsjekk. Om du da reiser for tidlig eller skal betale mindre enn det reserverte beløpet blir resten av det reserverte beløpet ofte stående noen dager før det slippes. Dette er da ikke noe hotellet kan bestemme, men kredittkortselskapet som visa, mastercard osv.

Når du nå ikke har fått igjen pengene ville jeg tatt kontakt med banken for å høre etter, det kan være der feilen ligger. Om det ikke er det, da tar du kontakt med hotellet igjen, samtidig som du også kontakter hovedkontoret til hotellet om det er en kjede.

Jeg er ganske sikker på at hotellet ikke prøver å svindle deg og at det på en eller annen måte har skjedd en glipp et sted.



Anonymous poster hash: 67311...16e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...