Gå til innhold

Daten sa at han var syk, og avlyste daten... Er redd det er uinteresse...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trådstarter: Han påstår nå at han vil gå en tur med meg når han er bedre igjen. Men jeg takler nok ikke sånne datesituasjoner og får mulig bare holde meg langt unna. Vanligvis så har jeg løpt når folk har hatt sex med meg, for da tenker jeg at de bare brukte meg. Denne gangen ble jeg videre, og hadde sex gjentatte ganger uten å dumpe fyren..... Og jeg legger så mye følelser i hvert kyss jeg tar at jeg ikke har godt av det selv. Jeg passer nok ikke til dating.... Får holde meg langt unna det.

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Skjerp deg og gå på den turen med ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til trådstarter:

Vil virkelig anbefale deg å snakke med en terapeut for å finne ut hvorfor du har de reaksjonsmønstene du har. Dette går på deg selv, ikke han.

Kjenner du deg igjen at du blir så opptatt av hva den andre parten føler for deg at du glemmer av hva du selv føler for han?

Det er en grunn til at du tenker og opprører deg som du gjør. Prøv å finn ut av det. Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dumpet deg tvert om dama jeg datet laget en slik tråd på KG og brukte HALVE helga på å spekulere i om jeg var syk eller ikke.

Og nå når han sier han vil gå en tur, så stikker du? Psykolog neste.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Sex i går, og syk i dag. Jeg synes ikke dette virker lovende. Dessverre.

Herpes?

Anonymous poster hash: 4a3c7...0ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Sex i går, og syk i dag. Jeg synes ikke dette virker lovende. Dessverre.

Herregud, man kan da utvikle skikkelig feber på bare få timer eller få omgangssyke. Slik er i hvert fall jeg; går fra 37 til 40 grader på 1-2-3.

Anonymous poster hash: 63853...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trådstarter: er bare å være litt åpen i sinn, og ikke tenke mer på det. Jeg har bare blitt så såret før følelsesmessig at jeg blir utrolig skeptisk til alt. Jeg har funnet ut at jeg får bare se på han som en venn inntil vi finner ut mer. :) Verden er full av muligheter uansett. Men jeg er vel ganske så tiltrukket av han.... Og han virket så tiltrukket til meg også... og det går vel på det fysiske ;)



Anonymous poster hash: e7762...4b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som det er lettere sagt enn gjort for deg, Trådstarter.

Høres heller ut som du sliter med tanker du ikke kontrollere. Men du vil altså ikke prøve å gjøre noe med det?

Endret av Tjukk Norris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg har datet en fyr, som jeg ble fryktelig forelsket i. Og vi avtalte å treffes i dag, men nå avlyste han fordi han var blitt syk. Ville dere stolt på det , eller tatt det som et avslag og gått videre?

Anonymous poster hash: e7762...4b0

ikke tenk det verste med en gang da ts. Ha litt is i magen. Du har ingen grunn til å tro at han bare finner det på.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke tenk det verste med en gang da ts. Ha litt is i magen. Du har ingen grunn til å tro at han bare finner det på.

Du veit vel åssen mannfolk er.... Kåte sleipinger alle sammen... Han lå sikkert og pulte noen andre, mens han sa han var sjuk..... Kjenner typen....

Anonymous poster hash: 61cf8...f92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Han påstår nå at han vil gå en tur med meg når han er bedre igjen. Men jeg takler nok ikke sånne datesituasjoner og får mulig bare holde meg langt unna. Vanligvis så har jeg løpt når folk har hatt sex med meg, for da tenker jeg at de bare brukte meg. Denne gangen ble jeg videre, og hadde sex gjentatte ganger uten å dumpe fyren..... Og jeg legger så mye følelser i hvert kyss jeg tar at jeg ikke har godt av det selv. Jeg passer nok ikke til dating.... Får holde meg langt unna det.

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Ja da håper jeg du tar den turen sammen med han :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da håper jeg du tar den turen sammen med han :)

Trådstarter: Ja vi gikk en tur, og han sier at han er forelsket i meg. Men kjærligheten er ikke lett. Jeg blir veldig lett usikker av den. Tenk hvor mange andre damer han kan få? Og han er utrolig pen! Men men... jeg er bare glad så lenge han vil ha meg ;) Mener jo at jeg er en bra dame nok ;)

Anonymous poster hash: e7762...4b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Ja vi gikk en tur, og han sier at han er forelsket i meg. Men kjærligheten er ikke lett. Jeg blir veldig lett usikker av den. Tenk hvor mange andre damer han kan få? Og han er utrolig pen! Men men... jeg er bare glad så lenge han vil ha meg ;) Mener jo at jeg er en bra dame nok ;)

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Dett var dett.

Nå trekker jeg meg ut av denne tråden iallefall.

Lykke til!

Anonymous poster hash: fecbd...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtilliten din bør du gjøre noe med frøken.



Anonymous poster hash: 8d8c4...951
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det går an å bruke så mye krefter på å male spøkelser på veggen, bare fordi noen melder fra at de er syk... :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, her er det så mye å ta tak i at jeg blir matt.

Alle disse innleggene...

All usikkerheten...

Jeg tror virkelig ikke du er hverken betatt eller forelsket i denne fyren. Det virker som du liker han fordi han liker deg? Og så er du redd for å ikke klare å kontrollere det hele.

Så mye du har skrevet, så mange bevis på at du ikke egentlig vil ha han, men han skal ville ha deg.

TS, dere har datet 9-10 ganger, det er ikke mye. Du har tatt han i mye løgn (tror du) allikevel har du sex med mannen (gutten). Ikke bare bruker du ikke prevensjon med en du ikke kjenner godt, du lar han tømme seg i deg????? HVOR ER DU? Og etter det, sitter du å lurer på om HAN egentlig er syk? Du burde lure på om DU er syk? Kom deg til legen! NÅ!

Jobb med deg selv TS, virkelig. Det er ikke godt å ha det som du har det. Du virker redd og usikker. Jeg synes virkelig synd på deg, jeg gjør det, for det virker som at du ikke har det lett. Men noen ganger må du bare leve livet som det er, ikke ta sorger på forskudd. Det er vondt å hele tiden gå rundt å være mistenksom. Du bruker mye energi på "hva om?" I stedet for å nyte det du har.

Jeg var litt som deg da jeg var yngre, var redd for å bli lurt, løyet for og sviktet. Dette hadde med barndommen min å gjøre, jeg var utrolig sensitiv, og ville være på forskudd om noen prøvde å lure meg, så jeg ikke ble sittende å føle meg dum.

Nå, når jeg er eldre, bruker jeg tiden på å stole mer på mennesker, det gjør meg lykkeligere i hverdagen, så får de smellene som alle får innimellom bare komme. For de kommer, men du MÅ ikke bruke all din tid på å være forberedt på det, for da spiser det opp det gode i livet ditt.

Når man leser mye på KG, kan man miste troen på det meste... her er det mye utroskap, løgner og bedrag, men klart det er, for dette er en side for bla å få ut sånne tanker. Verden utenfor, er som regel god :)

Lykke til TS, og tenk nøye over om du egentlig er betatt av denne mannen! Det virker ikke sånn.

Anonymous poster hash: fbbd7...66d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Ja vi gikk en tur, og han sier at han er forelsket i meg. Men kjærligheten er ikke lett. Jeg blir veldig lett usikker av den. Tenk hvor mange andre damer han kan få? Og han er utrolig pen! Men men... jeg er bare glad så lenge han vil ha meg ;) Mener jo at jeg er en bra dame nok ;)

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Haha, insane damer i et nøtteskall.

Så snart man viser at man er interessert så trekker dere unna.

Du får satse på en psykopat som behandler deg som dritt heller. Du er ikke pyskisk i stand til å være sammen med en normal mann virker det som.

Anonymous poster hash: 20c6f...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, stakkaren kan jo aldri gjøre det bra nok. Forresten står jeg ofte pålogga messenger når jeg ikke er det. Kan jo også hende at han ikke fikk sove og sjekket fb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...