Gå til innhold

Last try, få han tilbake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som å lese spørsmålene jeg sitter med. Personlig har jeg kommet til at det blir viktig å vise at en er aktiv. Du vil vel ikke han skal tro du sitter hjemme alene?

Anonymous poster hash: dd3e8...06a

Det jeg kom frem til selv! Kom et bilde i dag sammen med venner, så tenker jeg å ikke være overaktiv fremover. Bare legge ut bilder av meg sammen med venner hvor jeg smiler, virker glad etc.

-TS

Anonymous poster hash: 505a6...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk en skikkelig smell i dag, men sånt tror jeg skjer. Møter han kanskje i kveld. Har sminket bort tårene, rettet håret og kledd meg passende. Skal smile, være blid og prøve å komme med et enkelt kompliment som "du ser bra ut" etc.

Dette kommer til å ta tid, men jeg er for håpløs til å gi opp.

Kunne ønske hele greia bare var et mareritt og jeg våknet til livet jeg hadde for tre mnd siden.

-TS



Anonymous poster hash: 505a6...fa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der ble egentlig håpet knust for min del. Jeg har et minimalt håp igjen, og det skjer om to uker. I dag så jeg han, sammen med hun fra topplista på Snapchat. Sammen med foreldrene hans. Snakket kort med han, men var veldig blid og slikt. Han virket ikke så veldig snakkesalig, så jeg var rask til å avslutte samtalen naturlig. Han har egentlig sagt han ville gi beskjed om det ble noe med hun her, derfor jeg ble tatt så på senga som jeg gjorde. Sannsynligheten for at hun "bare er ei god venninne" er rimelig liten av flere grunner. Tipper jeg kanskje får en melding om dette til mandag.

Det merkelige var at jeg hadde en fin og hyggelig samtale med hans mor. Spurte hvordan det gikk med både meg og familien, studier og slikt. Smilte meg gjennom det hele uten å virke falsk tror jeg.

Vil fortsette å være like blid i morgen, så får vi se. Treffer han nok da også.

Om to uker vil jeg foreslå å møtes for å "oppdatere hverandre på livet". Tviler på jeg får et ja, men det får være siste. Jeg håper vel at han vil føle det annerledes når han er med meg slik som jeg faktisk er, ikke slik jeg var rett etter bruddet.

Fullt klar over at jeg bør gå videre og alt det der - men jeg er håpløs, forelsket, knust og altfor jentete.

-TS



Anonymous poster hash: 505a6...fa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare usunt du...

Han har introdusert nye jenten sin for foreldrene sine.

Tygg litt på den. Og tenk deg om.

Anonymous poster hash: d54b6...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare usunt du...

Han har introdusert nye jenten sin for foreldrene sine.

Tygg litt på den. Og tenk deg om.

Anonymous poster hash: d54b6...901

Jeg vet det er usunt. Kjempeusunt.

-TS

Anonymous poster hash: 505a6...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta var med i dag også, ble ærligtalt litt overrasket over det, men sånn er det. Hilste på foreldrene og passet på å smile mye uten å være falsk gjennom hele dagen. Traff han helt kort, men det ble ikke naturlig med noen samtale.

Prøver å tenke på de negative sidene med forholdet, men det går ærligtalt dårlig. Finner noen, men det er ingen som ikke kunne blitt løst...

-TS



Anonymous poster hash: 505a6...fa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rådet mitt, som er i samme situasjon er å gi slipp. Når han har kommet helt dit, så er det ikke stort du kan håpe på lengre, dessverre.

Livredd for at noe lignende skal skje for meg også, så føler virkelig med deg.



Anonymous poster hash: dd3e8...06a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådet mitt, som er i samme situasjon er å gi slipp. Når han har kommet helt dit, så er det ikke stort du kan håpe på lengre, dessverre.

Livredd for at noe lignende skal skje for meg også, så føler virkelig med deg.

Anonymous poster hash: dd3e8...06a

Har lovet meg selv at om det ikke går den ene gangen skal jeg gi slipp. Merker at jeg sakte, men sikkert gir mer og mer slipp. Jeg elsker han, så det har vært rett og slett helt jævlig.

-TS

Anonymous poster hash: 505a6...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg dessverre så alt alt alt for godt. Det er helt jævlig å skulle gi slipp på den framtiden du har sett for deg. Livet går liksom stykker, uten at det er noe en kan gjøre med det.



Anonymous poster hash: dd3e8...06a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg dessverre så alt alt alt for godt. Det er helt jævlig å skulle gi slipp på den framtiden du har sett for deg. Livet går liksom stykker, uten at det er noe en kan gjøre med det.

Anonymous poster hash: dd3e8...06a

Vondt når en ikke kan rette opp i sine egne feil eller når valg blir tatt for en.

Samtidig ser jeg at jeg kan være lykkelig uten han, det er ikke noe problem. Frem til denne helgen fikk jeg det litt på avstand, men når jeg oppdaget hun nye så raskt og "brutalt" ble alt verre igjen. Klamret meg nok litt for mye til håpet.

-TS

Anonymous poster hash: 505a6...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noen virkelig gode dager forrige uke. Var nesten så jeg følte alt var over og at jeg kunne nyte livet igjen. Passet på å virkelig nyte oppturen, for den var fantastisk. Jeg visste det kom til å komme en knekk ganske fort, for jeg er dessverre ikke ferdig med han enda.

Smellen kom i helga hvor han la ut bilde på mystory - men jeg gråt, ble ferdig med det og prøver å heve meg over det. Dette suger, men sånn er livet.

-TS



Anonymous poster hash: 505a6...fa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg TS, skjønner hvor utrulig vondt du har det, har som deg og mange andre hvert gjennom akkurat det samme.
Ble dumpet for litt over en måned siden, de første dagene var et helvete: jeg hadde det så vondt. Å enda verre ble det når han uka etterpå fant seg en ny. Jeg har hele tiden hatt et håp om at det ikke ville vare, og at han ville ha meg tilbake.
Jeg og han har hatt veldig minimal kontakt etter at han fant seg en ny, kun på sms for alt annet ble han slettet og blokket fra og det hjalp iallfall meg utrulig masse. I tillegg begynte jeg å trene, og det har også hjulpet på selvfølelsen.

Vel i går ble jeg iallfall veldig overrasket, han spurte om jeg ikke ville legge han til på snap igjen. Å da svarte jeg noe som at: jeg ikke ville ha han der i tilfelle det skulle dukke opp noen bilder av hun nye.
Enda mer overrasket ble jeg når han sa at de ikke var sammen lengre. I tillegg fikk jeg en invitasjon til kino.
Sannheten er vel den at jeg ikke ser for meg en framtid med denne mannen lengre, som venn ja absolutt. Men jeg har lyst å treffe han igjen, jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor det ikke funket også er jeg utrulig nysgjerrig på hva han ønsker med meg.

TS det finnes flere fisker i havet, kom over han og få ut snøret! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg TS, skjønner hvor utrulig vondt du har det, har som deg og mange andre hvert gjennom akkurat det samme.

Ble dumpet for litt over en måned siden, de første dagene var et helvete: jeg hadde det så vondt. Å enda verre ble det når han uka etterpå fant seg en ny. Jeg har hele tiden hatt et håp om at det ikke ville vare, og at han ville ha meg tilbake.

Jeg og han har hatt veldig minimal kontakt etter at han fant seg en ny, kun på sms for alt annet ble han slettet og blokket fra og det hjalp iallfall meg utrulig masse. I tillegg begynte jeg å trene, og det har også hjulpet på selvfølelsen.

Vel i går ble jeg iallfall veldig overrasket, han spurte om jeg ikke ville legge han til på snap igjen. Å da svarte jeg noe som at: jeg ikke ville ha han der i tilfelle det skulle dukke opp noen bilder av hun nye.

Enda mer overrasket ble jeg når han sa at de ikke var sammen lengre. I tillegg fikk jeg en invitasjon til kino.

Sannheten er vel den at jeg ikke ser for meg en framtid med denne mannen lengre, som venn ja absolutt. Men jeg har lyst å treffe han igjen, jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor det ikke funket også er jeg utrulig nysgjerrig på hva han ønsker med meg.

TS det finnes flere fisker i havet, kom over han og få ut snøret! :)

Det er vanskelig å vite hva som er lurest i din situasjon. Mange får det bedre etter en "smell", mens andre får et enda mer anstrengt forhold. Umulig å vite. Jeg hadde vært minst like nysgjerrig som deg ;) det kan jeg love deg.

-TS

Anonymous poster hash: 505a6...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...