Gå til innhold

Et tips


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Den nye leppepomaden fra Clarins med farge er SUPER!!

Den gir farge til leppene slik at du ser fresh ut, samtidig som den funker som en normal leppepomade! og den er IKKE klissete i det hele tatt :)

Den heter Colour Quench Lipbalm og koster 120,- Finnes i 5-6 fine farger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den nye leppepomaden fra Clarins med farge er SUPER!!

Den gir farge til leppene slik at du ser fresh ut, samtidig som den funker som en normal leppepomade! og den er IKKE klissete i det hele tatt :)

Den heter Colour Quench Lipbalm og koster 120,- Finnes i 5-6 fine farger!

Er det den som er i en del moteblader for tiden og som har litt shimmer i seg? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Den er i tube, i hvertfall. Motebladet leser jeg ikke noe særlig av, men den er ganske ny, så det er sikkert den.

Jeg har nr 5, som er kald rødaktig, og den har bittelitt skimmer i seg, men det vises knapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er i tube, i hvertfall. Motebladet leser jeg ikke noe særlig av, men den er ganske ny, så det er sikkert den.

Jeg har nr 5, som er kald rødaktig, og den har bittelitt skimmer i seg, men det vises knapt.

Aha, da er det sikkert den samme.

Har vurdert den selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er knallbra! Skulle akkurat til å skrive et tips om den i den Juicy Tubes-tråden, da jeg så denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte denne i dag etter at jeg leste denne tråden her. har bare prøvt den en gang, og den kjentes kjempebra, ikke så klissete og ekkel som Juicy Tubes nei.

Kjøpte nr 02, pen hverdagsfarge som passer hele året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...