Gå til innhold

Hva kan vi gjøre? Sexproblemer...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat

Han blir slapp ganske raskt fordi han ikke får til å komme, fordi han selv sier at sex for han er "å få orgasme". Det gjør at vi ofte avbryter, fordi han ikke vil mer :)

Når det kommer til at jeg skal ta iniativ, så har jeg også forsøkt det. Men ikke så ofte med hell, derfor har jeg blitt veldig forsiktig på det området. Tenker jeg skal vente til han er klar for sex, og ikke vær for pågående..

Hver dag har jeg en stor klump i halsen, og jeg føler jeg blir mer fortvilt og forvirret for hver dag som går.. Det er jo han som skal finne ut av hvorfor sin egen kropp reagerer som den gjør, ikke jeg!!

Ts

Hvorfor ikke forsøke dette da? Kan hende det hjelper :)

Til TS : Har han liten erfaring med sex? At han kanskje er så vant med å runke og hva som funker for han at han bare kommer på den måten?

Kanskje må han læres til å komme sammen med en kvinne?

Kan hende det bare er det og at han nå stresser for at det forventes av han å komme.

Hva med at han runker til han NESTEN kommer for så å stappe den inni deg og føle at han kan sprute i deg? Kanskje han da får opp selvtilliten i sengen og føler jobben på en måte er gjort`?

Kan hende det etterhvert blir bedre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var en god idé :) Jeg skal prøve det neste gang. Tusen takk:)

Nei, han har ikke lite erfaring med sex. Han har kun vært i et forhold før, og i følge han har han ikke så mye erfaring med "forhold-sex", bare one night stands osv.

Han har også nevnt at han er egoistisk i senga, og det merker jeg på enkelte tilfeller. Han glemmer å fokusere på om jeg syns det er godt, motsatt til meg som blir mer enn nok tilfredsstilt av å se han nyte det jeg gjør. Han vil aldri gå ned på meg, fingrer meg kun hvis jeg fører hendene hans ned dit. Det virker som han får vondt hvis jeg suger han? Så da stopper han meg alltid.. Synes ikke jeg har så mye å jobbe med :) Hver gang jeg tar iniativ vil han ikke. Da er det ikke gøy å ta iniativ da?

Hvorfor ikke forsøke dette da? Kan hende det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Han blir slapp ganske raskt fordi han ikke får til å komme, fordi han selv sier at sex for han er "å få orgasme". Det gjør at vi ofte avbryter, fordi han ikke vil mer :)

Når det kommer til at jeg skal ta iniativ, så har jeg også forsøkt det. Men ikke så ofte med hell, derfor har jeg blitt veldig forsiktig på det området. Tenker jeg skal vente til han er klar for sex, og ikke vær for pågående..

Hver dag har jeg en stor klump i halsen, og jeg føler jeg blir mer fortvilt og forvirret for hver dag som går.. Det er jo han som skal finne ut av hvorfor sin egen kropp reagerer som den gjør, ikke jeg!!

Ts

Da er det to alternativer.

1. Gå fra ham!

2.tving ham til psykolog

Enkelt og greit. Man kan ikke hjelpe en som ikke vil hjelpe seg selv. Punktum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...