Gå til innhold

Kjøp av Smartphone


Organic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ingen har den vanlige to-ukers strømvariggheten som alle andre? er det en grunn til det? en grunn vi selv ikke kan styre?

hva er android?

Ingen smart-telefoner varer så lenge når det kommer til strøm nei. Det er en grunn vi ikke kan styre.

Android er et operativsystem for telefoner. Samsung bruker Android.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg først kjøper ny telefon, da kan jeg jo kjøpe en komplisert en? da forstår jeg jo alle de dere beskriver som ''enkle'' mye bedre, senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg først kjøper ny telefon, da kan jeg jo kjøpe en komplisert en? da forstår jeg jo alle de dere beskriver som ''enkle'' mye bedre, senere?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har et spesielt godt utvalg av den på Coop og Meny-butikker!

Sånn ellers får du den i stort sett alle butikker som selger telefoner, ja, så sant de har den på lager.

Endret av Klatt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer bare på hvilke type butikker som er legale.

Og mens du fortsatt står på stedet hvil og spør nye spørsmål, så har jeg vært og kjøpt meg den nye smartelefonen jeg ønsker. Et googlesøk og en kjapp tur til nærmeste kjøpesenter og jeg ordnet det hele på under èn time. :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slem du er.

Men hva er problemet? Du har fått mange svar og tips. Det du fortsatt lurer på nå angående de ulike modellene og hvor de selges kan du google deg til. Og når du har bestemt deg, eller står mellom f.eks to forskjellige, så går du til en butikk og spør de som jobber der om det siste du lurer på. Du kommer jo ingen vei om du bare skal stille ny spørsmål hver gang du får et svar og ikke gjøre noe av jobben selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er problemet? Du har fått mange svar og tips. Det du fortsatt lurer på nå angående de ulike modellene og hvor de selges kan du google deg til. Og når du har bestemt deg, eller står mellom f.eks to forskjellige, så går du til en butikk og spør de som jobber der om det siste du lurer på. Du kommer jo ingen vei om du bare skal stille ny spørsmål hver gang du får et svar og ikke gjøre noe av jobben selv.

Et troll kan ikke bevege seg ut i dagslys, hallo.

Anonymous poster hash: 82ed3...50f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tydeligvis en AnonymBruker av en grunn med slike kommentarer.

Har du en kommentar til mitt svar lenger oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...