Gå til innhold

27 år har ligget med en på 16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi menn tennes av at hun er urørt. At hun ikke har hatt metervis med andre menns kuk inni seg og dusinvis av andre karer som har dumpet sæden sin i henne. Derfor.

Anonymous poster hash: a643a...fc1

Jo det skjønner jeg veldig godt da.:) Men hvorfor liker damer "horebukker"? Er glad for at mi kun har hatt meg før. Blir veldig lite konflikter, og hun har ikke tusen preferanser..:)

Anonymous poster hash: e33b6...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo men du vet at guttehvalper kan være veldig søte og bedårende, hehe:P Siden du kaller de hvalper;)

Anonymous poster hash: e33b6...bd3

Haha, valper kan være skjønne ja! Enig der, men når det kommer til guttunger (for der jeg kommer fra kaller man dem guttevalper!) er det no-go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi menn tennes av at hun er urørt. At hun ikke har hatt metervis med andre menns kuk inni seg og dusinvis av andre karer som har dumpet sæden sin i henne. Derfor.

Anonymous poster hash: a643a...fc1

Nå er du bare ekkel og ufin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det skjønner jeg veldig godt da. :) Men hvorfor liker damer "horebukker"? Er glad for at mi kun har hatt meg før. Blir veldig lite konflikter, og hun har ikke tusen preferanser.. :)

Anonymous poster hash: e33b6...bd3

Damer liker horebukkene fordi disse horebukkene også vanligvis er de kjekkeste mennene, ihvertfall utseendemessig. Alfahanner. Disse mennene blir naturligvis horebukker fordi de ikke klarer å la være å benytte seg av alle tilbudene de får. Naturlig nok.

Da er ofte hemmelighet til horebukkene å holde dette skjult. Ellers blir jentene skeptiske, de vil ikke være neste nr på listen.

Men jentene kan også tenke at de har lyst å bli siste nummer på listen. Da de skal prøve å omvende "horebukken" og bli hans første ene utkårede.

Anonymous poster hash: a643a...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, valper kan være skjønne ja! Enig der, men når det kommer til guttunger (for der jeg kommer fra kaller man dem guttevalper!) er det no-go!

Hehe skjønner..;)

Anonymous poster hash: e33b6...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er selv 18 og kjæresten min blir 29 om bare noen dager:) aldersforskjellen har ingenting å si for oss!

Anonymous poster hash: ed908...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) jeg er selv 18 og kjæresten min blir 29 om bare noen dager:) aldersforskjellen har ingenting å si for oss!Anonymous poster hash: ed908...463

Hvor lenge har dere vært sammen da? Siden du var 16?

Anonymous poster hash: b71d4...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer liker horebukkene fordi disse horebukkene også vanligvis er de kjekkeste mennene, ihvertfall utseendemessig. Alfahanner. Disse mennene blir naturligvis horebukker fordi de ikke klarer å la være å benytte seg av alle tilbudene de får. a643a...fc1

Det er vel heller sånn at gamle griser på nærmere 30 som går etter tenåringer gjør det fordi de ikke har draget på damene. Å imponere og forføre jentunger er ikke like krevende.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller sånn at gamle griser på nærmere 30 som går etter tenåringer gjør det fordi de ikke har draget på damene. Å imponere og forføre jentunger er ikke like krevende.

Dét er dessverre så altfor sant.

Da jeg var 16 og litt eldre, møtte jeg ofte 30 årige menn som skulle å virke så unge til sinns, men det ble bare helt feil. Kunne ikke tenke meg da at de hadde særlig sjans hos kvinner på sin egen alder. :P

Dog merket jeg at mange andre jenter falt som fluer over at mannen var så "ung til sinns". Det var jo bare én grunn- å få ha sex og så skryte av det til gudoghvermansen etterpå. Akk, så patetisk og harry. :P

Umodne, barnslige "guttunger" på 30 liksom. Samfunnet forventer egentlig mer i dag.

Anonymous poster hash: 988d5...5cc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi datter er 16 År og moden for alderen. Hadde hun funnet seg en på 27 år så hadde jeg syntes det hadde vært litt vel stor aldersforskjell. Men hadde det vært en kjekk og grei gutt som passet henne i modenhet,og var snill mot henne, så kunne jeg mere ha akseptert forholdet.

Men på en annen måte så kommer det helt an på deg og jenta hvor modne dere er ilag. Og det vet dere vel best selv :)

Men jeg har ei søster som hadde en 11 år eldre kjæreste da hun var 18... Foreldrene mine godtok det.

Anonymous poster hash: a5e09...9f7

TS her, dette er faktisk det beste svaret jeg har fått her inne. Tusen takk

og til dere som nevner at det hadde blitt en naturlig ting for henne å si at hun var 16, vi var ganske brisen begge to når vi gjorde dette og det falt bare ikke inn at jeg tenkte på alder en gang.

Hun var heller ikke jomfru (som jeg har fått med meg) så jeg lå ikke bare med henne for å ta jomfrudommen til dere som kommer med sånne teite kommentarer.

Skjønner hva resten av dere mener med at vi er på forskjellige stadier i livet, men jeg tror faktisk det er verd å prøve det. Har aldri møtt ei jente som henne før, og har aldri hatt et skikkelig forhold. Kanskje vi møter på hindringer, men som noen andre av dere skrev er det verd et forsøk. Det at vi ikke kan gå ut sammen blir nok ikke et problem, men håper det går bra ang, familie. Slik jeg har oppfattet det er familien hennes veldig forståelsesfull. Skal møte henne senere idag for å snakke ang. hvor vi står sammen.

Setter pris på at dere tar dere tid til å svare, dere som er seriøse.

Anonymous poster hash: 4b8c9...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri møtt ei jente som henne før, og har aldri hatt et skikkelig forhold. Anonymous poster hash: 4b8c9...3eb

Er det virkelig nødvendig å gå etter småjenter fordi du ikke har suksess med jevnaldrende? Burde du ikke heller jobbe med deg selv, og finne noen som i det minste er over tenårene?
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig nødvendig å gå etter småjenter fordi du ikke har suksess med jevnaldrende? Burde du ikke heller jobbe med deg selv, og finne noen som i det minste er over tenårene?

Jeg har falt for henne, ikke alderen. Tidligere kunne jeg aldri tenkt meg å innføre et forhold med en som er så mye yngre enn meg, og har alltid syntes at slike menn som gjør det er patetiske som bare vil ha sex. Helt til jeg faktisk sitter i situasjonen selv.

Jeg ba ikke om å få spydige kommentarer da du ikke vet noe om hverken meg eller jenta. Jeg laget tråden for å spørre hvor ille aldersforskjellen virket for andre. Da trenger du ikke komme og si at jeg må jobbe med meg selv og finne noen som er over tenårene. Høres ut som jeg har ligget med 20 16åringer slik du forteller det. Så bare spar det.

Anonymous poster hash: 4b8c9...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Nei det er ikke greit. Og dere kommer til og møte masse fordømmelse. Du får håpe hun ikke har eldre brødre eller en sint far så fordømmelsen ikke tar form av et balltre.

Før eller senere kommer hun til og innse at du strengt talt er en gris som ikke klare og få noen på egen alder og som da gikk etter en som var alt for ung for han, gjett hva hun kommer til og gjøre da? Bye bye.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har falt for henne, ikke alderen. Tidligere kunne jeg aldri tenkt meg å innføre et forhold med en som er så mye yngre enn meg, og har alltid syntes at slike menn som gjør det er patetiske som bare vil ha sex. Helt til jeg faktisk sitter i situasjonen selv. Jeg ba ikke om å få spydige kommentarer da du ikke vet noe om hverken meg eller jenta. Jeg laget tråden for å spørre hvor ille aldersforskjellen virket for andre. Da trenger du ikke komme og si at jeg må jobbe med meg selv og finne noen som er over tenårene. Høres ut som jeg har ligget med 20 16åringer slik du forteller det. Så bare spar det. Anonymous poster hash: 4b8c9...3eb

Du sier jo selv at du aldri har vært i et seriøst forhold i en alder av 27. Da tenker man årsak- virkning. Hadde du vært ettertraktet blant voksne damer som står på egne bein ville du neppe interessert deg for ei som nylig har begynt å menstruere og bor hjemme hos mamma?
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Teknisk sett ja.. Hva skal en gammel gubbe med så ung jente?

Anonymous poster hash: e33b6...bd3

Gammel gubbe når han er 27? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gammel gubbe når han er 27? :skratte:

I forhold til en 16 åring er han faktisk det. Alt er relativt vet du.

Anonymous poster hash: b71d4...7e9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med voksne "menn" som blir interesserte i så unge jenter..?

Det er vel en grunn til at damer på deres egen alder styrer unna dere vil jeg tro.



Anonymous poster hash: 75cd3...f2d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fordi menn tennes av at hun er urørt. At hun ikke har hatt metervis med andre menns kuk inni seg og dusinvis av andre karer som har dumpet sæden sin i henne. Derfor."
Mange av dagens 16 åringer begynte å ha sex før de starta på ungdomsskolen. Mens flere av de som er rundt 25 nå, kanskje ventet til de var 16-17, og har bare hatt 1-5 partnere.

Times are changing. Tviler på at TS var denne jentas første.



Anonymous poster hash: 75cd3...f2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, dette er faktisk det beste svaret jeg har fått her inne. Tusen takk

og til dere som nevner at det hadde blitt en naturlig ting for henne å si at hun var 16, vi var ganske brisen begge to når vi gjorde dette og det falt bare ikke inn at jeg tenkte på alder en gang.

Hun var heller ikke jomfru (som jeg har fått med meg) så jeg lå ikke bare med henne for å ta jomfrudommen til dere som kommer med sånne teite kommentarer.

Skjønner hva resten av dere mener med at vi er på forskjellige stadier i livet, men jeg tror faktisk det er verd å prøve det. Har aldri møtt ei jente som henne før, og har aldri hatt et skikkelig forhold. Kanskje vi møter på hindringer, men som noen andre av dere skrev er det verd et forsøk. Det at vi ikke kan gå ut sammen blir nok ikke et problem, men håper det går bra ang, familie. Slik jeg har oppfattet det er familien hennes veldig forståelsesfull. Skal møte henne senere idag for å snakke ang. hvor vi står sammen.

Setter pris på at dere tar dere tid til å svare, dere som er seriøse.

Anonymous poster hash: 4b8c9...3eb

Det er fordi det var det du ville høre. Du har fått mange andre, gode svar også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...