Gå til innhold

Nettdating: Er de et must å måtte svare hver dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som driver med nettdating: Hva synes dere er tregt svar?

Er det greit om man svarer med 1 eller 2 dagers mellomrom helt i starten,

før man tar kontakten over på fbook, tlf osv..?



Anonymous poster hash: 74462...54a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanligste er vel å logge seg på en time hver dag og svare.



Anonymous poster hash: 2cd08...fee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligste er vel å logge seg på en time hver dag og svare.

Anonymous poster hash: 2cd08...fee

Ok..

Jeg prøver å svare hver dag men ikke alltid jeg får tid. Da kan det gå 2 dager imellom.

Anonymous poster hash: 74462...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man svarer når man er pålogget og ser meldingen. Ingen regel på når det skal skje. Noen er pålogget hele døgnet og får push-varsler, andre er pålogget bare om kvelden etter jobb osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Vet ikke, men jeg mister ihvertfall interessen når menn er trege enten det er over internett eller i virkeligheten. Mer enn en dag ville jeg ikke ventet med å svare noen jeg var interessert i med mindre noe spesielt hadde kommet i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister også fort interesse når de er trege... helt i begynnelsen venter jeg opp til en uke etter at mld er lest, deretter blokkerer jeg.



Anonymous poster hash: 2b999...d6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver ikke å drøye med vilje, svarer som regel daglig eller annenhver dag.

Men dersom jeg logger inn og svarer på en melding jeg fikk i forgårs, og jeg ser vedkommende har lagt igjen nye meldinger og mast på meg er det klart et dårlig tegn for min del. Man bør gi vedkommende en sjanse i begynnelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister interessen når noen er treige, som noen her nevner. Han jeg dater nå er supertreig på å svare, det kan gå 12-20 timer fra meldingen er lest til han svarer. For hver uke som går har interessen fra min side dalt betraktelig... Har man lyst å svare innen rimelig tid får man til det hvis man vil. Han vil mao ikke..

Anonymous poster hash: cfd07...70c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer hva dere anser som treg med å svare. 1 dag? 5 dager? 1 uke?

Og jeg synes det er forskjell på å lese meldingen og deretter vente i dagesvis med å svare VS

det å logge inn f.eks. annenhver dag men svare der og da.

TS



Anonymous poster hash: 74462...54a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis annenhver dag er det du har tid til så blir det det. Men det vil jo ta lang tid å bli kjent sånnsett da, og noen vil kanskje glemme deg litt, mens de snakker med andre som er mer aktive.

Hvis du bruker 1 uke mellom hvert svar så er det veldig tregt og mange kan miste interessen.



Anonymous poster hash: 2cd08...fee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns man skal svare så fort som mulig etter man har lest en mld, altså innen 10 timer. Har man lest en mld men bruker flere dager på å svare så er man ikke interessert, for man rekker alltid å svare en eller annen gang i løpet av dagen, om så skrive "er veldig opptatt i dag/i disse dager, så svarer deg ordentlig når jeg får tid. Håper det går bra med deg. Klem". Om man ikke har vært pålogget på flere dager så blir det noe annet, men da er man uansett ikke så veldig interessert i den andre perspnen, ALLE har om så bare to 10 min pauser hver dag og kan da svare noen man liker.

Anonymous poster hash: 024f9...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene, ikke alle er pålogget på nettet hele tida. Mange har andre ting å gjøre i hverdagen. Litt tålmodighet får en ha synes jeg. En uke får en tåle.

Høres ut som litt mye drama for min smak denne internettdatingen. Men hver sin smak. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Angående det å svare, dere som driver på med nettdating, har dere noen "regler" på hvem dere svarer og ikke? Jeg tenker svarer dere ikke de som har bilder hverken på profil eller album, eller folk som er utenfor den aldergrensen dere har satt osv.

Foresten jeg synest ikke man trenger å svare hverdag. Hadde en som ble litt irritert når det tok tid før jeg svarte,(gikk to dager før jeg svarte) :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å svare så fort jeg kan, og oftest er det innen 24 - 48 timer. Hvis jeg ser meldingen, men vet jeg har en travel dag foran meg, kan jeg godt svare med "jeg har lest hva du har skrevet. Svarer deg senere!". Det har jeg fått positiv tilbakemelding på. Da vet den andre parten at man ikke har unngått å svare med vilje, men er travel, og svarer ved bedre tid.

Men folk er forskjellige på det. Det har jeg merka. En gutt som likte meg godt (vi holdt på en stund etter første date), svarte gjerne etter 2-4 dager. Han svarte når det passet seg, sa han til meg i etterkant. Han tenkte ikke på at jenta kanskje kunne sitte og vente i spenning. Det falt ikke han inn. Så det er kanskje noe å tenke på, for oss jenter. Gutter kan tenke litt annerledes i blant :wink:



Anonymous poster hash: 62e4f...ad1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så forskjellig. Noen skriver jeg veldig korte meldinger med, og da svarer jeg fort.

Andre skriver jeg lange brev frem og tilbake med, og da er det litt naturlig at det tar litt tid før jeg svarer. Siden det tar litt lenger tid å fortelle hva jeg har gjort i løpet av dagen :)

Anonymous poster hash: 9b708...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...