Gå til innhold

Rålekker kjole


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har dessverre ikke sett noe tilsvarende. Da hadde jeg ihvertfall kjøpt den på flekken, for den var vanvittig lekker!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke min smak, men men.... :-)

Har du prøvd Fredericks of Hollywood? Vet at de har slike ting. Også Newport News...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M
Sjekk ut denne kjolen http://www.kjolesalongen.com/prodimages/1141lang.jpg Er ikke den bare nydelig??? *Drømme*

Noen som vet om en lignende kjole, ikke så veldig dyr? (Den på bildet koster 2500kr.....)

Evt. om det er vanskelig å sy en slik kjole?

Clea - ikke pålogget...

Den var fin altså! Hvorfor så jeg ikke den før jeg kjøpte meg kjole her om dagen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg bestiller tøy og mønster på stoffogstil.no Har mye fint tøy .jeg har kasta vår/sommer katalogen men mener å huske det var en med sånn rygg i hvertfall.Kjenner du noen som syr kan de nok fort få til de rysjene framme,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel

Den satt veldig bra på modellen, men jeg ser over hodet ikke ut som modellen - kjolen hadde sett tragisk ut på meg. Og sannsynligvis på en del andre også. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel
Nå er de fleste av oss her på KG ganske så lekre da Fraggla.. :briller:  

Jennifer

Sorry, glemte. :ler::tunge1:

(bare sånn for å slippe hatske innlegg her nå, så kan man godt ha fin kropp uten å ha samme kropp som snuppa på bildet - OK? :sjarmor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Jeg bestiller tøy og mønster på stoffogstil.no Har mye fint tøy .jeg har kasta vår/sommer katalogen men mener å huske det var en med sånn rygg i hvertfall.Kjenner du noen som syr kan de nok fort få til de rysjene framme' date='.[/quote']

Tenkte jeg skulle prøve å tegne den, og få mamma til å hjelpe meg med syingen... :)

Skal bestille katalogen med en gang, om ikke kjolen er der så er der sikkert masse annet fint...

Kjolen har forresten påsydde perler og innesydd cup!! :)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker sånne kjoler, men så er det å finne anledninger til å bruke dem da... Livet mitt byr dessverre ikke på så mange sånne muligheter - annet enn et og annet bryllup da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rålekker kjole!

Mulig jeg er litt kjedelig, men ville nok likt den bedre om den hadde vært ensfarget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...