Gå til innhold

Flere unge prøvere her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ønske dette kunne vært en judging-free sone...

Når barnevernet bør kontaktes så var ABs kommentar på sin plass.

Anonymous poster hash: 5d5a9...da2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når barnevernet bør kontaktes så var ABs kommentar på sin plass.

Anonymous poster hash: 5d5a9...da2

og hvorfor bør barnevernet kontaktes egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når barnevernet bør kontaktes så var ABs kommentar på sin plass.

Anonymous poster hash: 5d5a9...da2 [/

Morsomt å se hvor langt ned visse mennesker faktisk kan synke.

Til din opplysning så har jeg hatt god dialog med barnevernet, som mener at det ikke er behov for å tre inn i familien vår, da vi begge er stabile og modne for alderen. Vi har en stabil økonomi, eget hus og bil. Vi begge jobber og jeg studerer på siden av. Ikke minst så vil jeg tørre og påstå at vi er flinke og engasjerte foreldre til gutten vår!

Det blir litt tynt å komme med den der, når du ikke helt vet hvordan situasjonen vår er :)

Endret av Tuppeline1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du studerer?? Hvordan har du rukket å få både studiekompetanse og et barn på et tidspunkt de fleste ikke er ferdig på videregående.

Anonymous poster hash: 11119...a88

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du studerer?? Hvordan har du rukket å få både studiekompetanse og et barn på et tidspunkt de fleste ikke er ferdig på videregående.

Anonymous poster hash: 11119...a88

Det står ingenting på hennes kommentar at hun har studiekompetanse. Står hun jobber å studerer ved siden av.

Er enig i at 17 år er veldig ungt å ha barn å planlegge en til, men drøyt å kommentere at barnevernet må komme inn. Mange unge som klarer foreldrerollen like godt som eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står ingenting på hennes kommentar at hun har studiekompetanse. Står hun jobber å studerer ved siden av.

Er enig i at 17 år er veldig ungt å ha barn å planlegge en til, men drøyt å kommentere at barnevernet må komme inn. Mange unge som klarer foreldrerollen like godt som eldre.

Men for å studere må man jo ha studiekompetanse. Evt realkompetanse, men det har man i hvert fall ikke som 17-åring.

Anonymous poster hash: bad1a...531

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å studere må man jo ha studiekompetanse. Evt realkompetanse, men det har man i hvert fall ikke som 17-åring.

Anonymous poster hash: bad1a...531

Studerer som i Videregående skole. Beklager om jeg uttalte meg feil der!

Jeg er jeg helt enig i at 17 år er slett ikke en normal alder for folk flest og prøve, å jeg skjønner veldig godt at dere kan bli både forskrekket og litt bekymret. Men dette er en beslutning som er veid og vurdert. Vi har tenkt på det lenge og vi har konkludert med at vi har både økonomi, tid, og ikke minst vil jeg si at vi er skikket til, og har overskudd nok til og ta vare på og oppdra enda et barn, sammen med sønnen vår. Vi vet hva det innebærer og vi har tatt vår avgjørelse.

Å si at barnevernet burde vært innblandet i familien vår er direkte ondskapsfullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er student når du går på videregående, du er elev.

Lykke til med prøvingen :)

Anonymous poster hash: fb126...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke* student skulle det stå.

Anonymous poster hash: fb126...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er student når du går på videregående, du er elev.

Lykke til med prøvingen :)

Anonymous poster hash: fb126...fdb

Okei, da vet jeg det.

Takk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:takke: Vi kan vel fortsatt regnes som unge prøvere tror jeg.. Jeg er 25 og mannen er straks 26 :rolleyes: Lykke til alle sammen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herregud.. Folk blitt inspirert av unge mødre?



Anonymous poster hash: 3d62f...4f1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Studerer som i Videregående skole. Beklager om jeg uttalte meg feil der!

Jeg er jeg helt enig i at 17 år er slett ikke en normal alder for folk flest og prøve, å jeg skjønner veldig godt at dere kan bli både forskrekket og litt bekymret. Men dette er en beslutning som er veid og vurdert. Vi har tenkt på det lenge og vi har konkludert med at vi har både økonomi, tid, og ikke minst vil jeg si at vi er skikket til, og har overskudd nok til og ta vare på og oppdra enda et barn, sammen med sønnen vår. Vi vet hva det innebærer og vi har tatt vår avgjørelse.

Å si at barnevernet burde vært innblandet i familien vår er direkte ondskapsfullt!

Men hva taper dere på å vente? Dette blir jo helt latterlig. En ting er at uhellet går vært ute en gang. Men så å planlegge en til kjapt? Det er jo galematias. Og et tydelig signal til barnevernet om deres manglende vurderingsevne.

Anonymous poster hash: 11119...a88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herregud.. Folk blitt inspirert av unge mødre?

Anonymous poster hash: 3d62f...4f1

Nei, men det er jeg uansett for gammel for. Det var jeg også da vi startet å prøve. Hva gjør det deg at folk er unge når de prøver å få barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...