Gå til innhold

Dere med silikonpupper..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det sier litt om hvor skadelige kvinner er for hverandre.

ja det har du helt rett i. Du har sikkert hørt ordtaket Kvinner er kvinner verst. Det stemmer.

Hahaha xD

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kilder? Jeg personlig finner det vanskelig å tro at majoriteten foretekker den flatbrystede versjonen foran den med litt silikon i på etterbilde. Er ingen fan av store pupper og synes ofte små er finest, men det er jo ikke tvil i hva som er finest på den andre linken som ble postet der. Jeg tror du bommer fælt om du tror majoriteten av menn liker før bildet best.

Selvtillit er finest. Om den kommer naturlig fra før av, eller om den må "kjøpes".

• Liker 1
Skrevet

Det er sjeldent nødvendig å bytte implantater om du er fornøyd. Det var i gamledager implantatene ikke holdt så lenge. Bruk Fornebuklinikken, de er utvilsomt best. Har derifra selv og kjenner mange som har tatt der, utelukkende positive erfaringer som jeg har hørt om.

Personlig synes jeg hele opplevelsen der var fantastisk, og håper på å dra dit en annen gang. Utrolig hyggelig personale, super oppfølging. God komfort hele veien og trygghet. Har aldri vondt, arrene mine synes ikke, ingen kapsler, er råfornøyd med størrelse og utseende :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 7fcb9...d68

Det er sjeldent nødvendig å bytte implantater om du er fornøyd. Det var i gamledager implantatene ikke holdt så lenge. Bruk Fornebuklinikken, de er utvilsomt best. Har derifra selv og kjenner mange som har tatt der, utelukkende positive erfaringer som jeg har hørt om.

Personlig synes jeg hele opplevelsen der var fantastisk, og håper på å dra dit en annen gang. Utrolig hyggelig personale, super oppfølging. God komfort hele veien og trygghet. Har aldri vondt, arrene mine synes ikke, ingen kapsler, er råfornøyd med størrelse og utseende :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 7fcb9...d68

Enig med deg! Jeg er også kjempefornøyd med Fornebuklinikken :-)

Anonymous poster hash: c7df5...c93

Skrevet

Det sier litt om hvor skadelige kvinner er for hverandre.

Likevel er det ikke deg kvinnene velger.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nuvel, en har da valgt bort sin skjerv...

• Liker 1
Skrevet

Avsporing... Dessuten tror jeg ikke jeg er den eneste som har inntrykk av at brutal_mann i virkeligheten er en svært kjekk, morsom og ikke minst reflektert, person..

• Liker 3
Skrevet

Selvtillit er finest. Om den kommer naturlig fra før av, eller om den må "kjøpes".

Stemmer

Skrevet

Dessuten tror jeg ikke jeg er den eneste som har inntrykk av at brutal_mann i virkeligheten er en svært kjekk, morsom og ikke minst reflektert, person..

Som kvinner i praksis ikke velger.

Dette er ikke ment som mangel på respekt for Brutal Mann, men som en objektiv observasjon av hvilke typer menn kvinner faktisk velger.

Sånn sett er det kvinner, og ikke Brutal Mann, som er den elendige etter min mening.

Skrevet

Dette er ikke ment som mangel på respekt for Brutal Mann, men som en objektiv observasjon av hvilke typer menn kvinner faktisk velger.

Sånn sett er det kvinner, og ikke Brutal Mann, som er den elendige etter min mening.

Jeg velger "dem", og går ikke etter utseende for eksempel! Har faktisk ingen preferanser engang. Synes intelligens og selvinnsikt er det viktigste. Og en liten dose selvironi. Synes du kaster ut en vill påstand her da.... "Kvinner er elendige". Men dette handlet jo om silikonpupper??

• Liker 2
Skrevet

Avsporing... Dessuten tror jeg ikke jeg er den eneste som har inntrykk av at brutal_mann i virkeligheten er en svært kjekk, morsom og ikke minst reflektert, person..

Langt på vei enig, men likevel merkelig for en kvinne å utgi seg for å være mann.

Post et bilde av din tegnede kropp (brutal_mann AKA Yulia)

Anonymous poster hash: 6e4e9...c02

Skrevet

Langt på vei enig, men likevel merkelig for en kvinne å utgi seg for å være mann.

Busteeeeed :P

Anonymous poster hash: cc9d1...3f4

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er da en drøy tanke basert kun på tekst.

Dette kunne jeg oppriktig tenkt meg en egen tråd på, men skal la egoet ligge. Dog, så vil jeg gjerne ha en utdyping på at kvinner som ikke velger er forhold med BM er elendige. Det synes å være en søkt påstand.

Jeg velger "dem", og går ikke etter utseende for eksempel! Har faktisk ingen preferanser engang. Synes intelligens og selvinnsikt er det viktigste. Og en liten dose selvironi. Synes du kaster ut en vill påstand her da.... "Kvinner er elendige". Men dette handlet jo om silikonpupper??

Jepp, det handler om silikonpupper. Og det som skremmer meg er hvor hardt kvinner presser andre kvinner til å skaffe seg dette.

Tja, eller en mann for å utgi seg for å være kvinner?

:sjokkert:

Ikke vær så sjokkert. Det hadde sin misjon og tanke men kunne ikke fortsettes da det ble for mange menn her inne som lurte på om denne "flotte og oppegående kvinnen som var den eneste kvinnen som forstod menn sin smerte" muligens var singel. Jeg er ikke særlig flink på det å holde folk for narr virker det som om.

Beklager forøvrig intenst for å ha levd ut mine narsissistiske sider her og for å ha sporet tråden av til det ugjenkjennelige.

TS, du er garantert mer enn nok kvinne som du er, uten silikonpupper.

• Liker 1
Skrevet
Tja, eller en mann for å utgi seg for å være kvinner?

Tanken streifet meg. Østrogennivået i innleggene dine er unormalt høye dersom du faktisk er en mann.

Om du egentlig er mann_som_leker_kvinne eller kvinne_som_leker_mann spiller mindre rolle. Troverdigheten din er ødelagt, og brutal_mann er du definitivt ikke.

• Liker 2
Gjest Pink.Pearls
Skrevet

Mitt poeng, at hun ikke hadde forstått at jeg elsket henne for den hun er. Hvis hun ikke finner verdi nok i seg selv slik hun er når hun er sammen med meg har jeg misslyktes totalt som kjæreste og livspartner. Da er det bare å gå videre.

Men det handler ikke bare om din kjærlighet for henne. Hun må kunne elske seg selv også, og hvis silikon er noe som vil forbedre en kvinnes selvtilitt og selvfølelse så må hun få gjøre det ;)

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

Men det handler ikke bare om din kjærlighet for henne. Hun må kunne elske seg selv også, og hvis silikon er noe som vil forbedre en kvinnes selvtilitt og selvfølelse så må hun få gjøre det ;)

Så, i en verden der plastpupper ikke fantes så hadde tusener av kvinner vert dømt til et ulykkelig og meningsløst liv?

Endret av brutal_mann
Gjest Pink.Pearls
Skrevet

Så, i en verden der plastpupper ikke fantes så hadde tusener av kvinner vert dømt til et ulykkelig og meningsløst liv?

Nei, for da hadde man jo ikke visst bedre. Nå ser man flotte kvinner på internett og magasiner som har fikset på seg, og mange blir så klart påvirket. Hjelper heller ikke så mye for kvinner at mange menn foretrekker slike kvinner :)

Skrevet

La nå damene få lov til å se billige ut, det er jo det som er in nå.

Anonymous poster hash: 39419...9dc

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei, for da hadde man jo ikke visst bedre. Nå ser man flotte kvinner på internett og magasiner som har fikset på seg, og mange blir så klart påvirket. Hjelper heller ikke så mye for kvinner at mange menn foretrekker slike kvinner :)

Nettopp! Hele poenget med plastpupper er at en tror en trenger det. Mens sannheten er at det er totalt bortkastede penger. Videre, det er ikke mange menn som foretrekker slike kvinner. Jeg vil knapt nok omtale dem som menn.

Gjest Pink.Pearls
Skrevet

Nettopp! Hele poenget med plastpupper er at en tror en trenger det. Mens sannheten er at det er totalt bortkastede penger. Videre, det er ikke mange menn som foretrekker slike kvinner. Jeg vil knapt nok omtale dem som menn.

Noen trenger faktisk brystforstørrelse eller løft. Det finnes flere kvinner som har hengebryster, usymetri osv.

breast-implants-before-after.JPG

Hvem vil heller patte på de til venstre? :plystre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...