Gå til innhold

Dere med silikonpupper..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Vurderer å ta silikon, pga er veldig misfornøyd med mine. Er 160cm, 47kg og A cup. Det minste i A-cup.

Men over til spørsmålet; er det slik at vi må ta nytt operasjon etter x år for å sette inn nyte innlegg? Eller varer de livet ut uten at vi trenger å ta nytt operasjon dersom man er fornøyd? Og hvilken klinikk valgte dere?

Kunne jeg evnt høre deres erfaringer og historier angående silikon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sjeldent nødvendig å bytte implantater om du er fornøyd. Det var i gamledager implantatene ikke holdt så lenge. Bruk Fornebuklinikken, de er utvilsomt best. Har derifra selv og kjenner mange som har tatt der, utelukkende positive erfaringer som jeg har hørt om.

Personlig synes jeg hele opplevelsen der var fantastisk, og håper på å dra dit en annen gang. Utrolig hyggelig personale, super oppfølging. God komfort hele veien og trygghet. Har aldri vondt, arrene mine synes ikke, ingen kapsler, er råfornøyd med størrelse og utseende :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 7fcb9...d68
  • Liker 2
Skrevet

Det er sjeldent nødvendig å bytte implantater om du er fornøyd. Det var i gamledager implantatene ikke holdt så lenge. Bruk Fornebuklinikken, de er utvilsomt best. Har derifra selv og kjenner mange som har tatt der, utelukkende positive erfaringer som jeg har hørt om.

Personlig synes jeg hele opplevelsen der var fantastisk, og håper på å dra dit en annen gang. Utrolig hyggelig personale, super oppfølging. God komfort hele veien og trygghet. Har aldri vondt, arrene mine synes ikke, ingen kapsler, er råfornøyd med størrelse og utseende :) Lykke til!

Når tok du implantatene?

Jeg tok i Trondheim. Har kapsler, rippling og mye vondt.

Anonymous poster hash: cc9d1...3f4

Skrevet

Jeg er 180cm og kunne knapt fylle en A-cup, så for noen år siden fikk jeg lagt inn 400cc på hver side (under muskelen). Det var noe helt for jævelig vondt men er veldig fornøyd med resultatet. Jeg opererte meg i Thailand og har ikke noe problem med kapsler.

På klinikken jeg var på var daglig brystmassasje de to første ukene en del av behandlingen. Det for å unngå at "lommen" trekker seg sammen rundt implantatet, så hver dag måtte jeg legge meg på en benk og få 30 minutter brutal massasje av en liten Thai-dame med en voldsom kraft i nevene. På et tidspunkt tittet jeg ned og så at hun stod og slo meg i puppen med knyttet neve :o Verste smerten jeg noen gang har kjent, men det var verdt det :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt mine i ti år og skulle ønske jeg aldri hadde gjort det. Er på TS sin størrelse og hadde A-cup.

Jeg har rippling på begge bryst, det ene har kansler seg inn og flyttet seg oppover, så jeg er skjev. La ikke inn mye, ca 230 tror jeg, over muskel. Burde nok ha lagt under og det burde kirurgen også forstått. Jeg har for lite eget brystvev, og for lite løs hud til at det er vellykket å ha implantater over muskel.

Det stemmer ikke at det var i "gammeldager" man måtte regne med at implantater ikke holdt livet ut, det gjelder fortsatt. De varer kanskje litt lenger enn før, men man må regne med at det skjer noe i løpet av ti-tyve år.

Pupper er tross alt ikke alt her i livet.

Anonymous poster hash: 4035c...820

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hatt mine i ti år og skulle ønske jeg aldri hadde gjort det. Er på TS sin størrelse og hadde A-cup.

Jeg har rippling på begge bryst, det ene har kansler seg inn og flyttet seg oppover, så jeg er skjev. La ikke inn mye, ca 230 tror jeg, over muskel. Burde nok ha lagt under og det burde kirurgen også forstått. Jeg har for lite eget brystvev, og for lite løs hud til at det er vellykket å ha implantater over muskel.

Det stemmer ikke at det var i "gammeldager" man måtte regne med at implantater ikke holdt livet ut, det gjelder fortsatt. De varer kanskje litt lenger enn før, men man må regne med at det skjer noe i løpet av ti-tyve år.

Pupper er tross alt ikke alt her i livet.Anonymous poster hash: 4035c...820

Det skal stå kapslet seg inn.

Anonymous poster hash: 4035c...820

Gjest SoccerPlayer
Skrevet (endret)

Må bare kommentere silikon tråder xD

Ei tynn og slank kvinne passer godt små pupper. Når ei slank kvinne plutselig får store pupper ser det bare unaturlig ut. (Så lenge de ikke har naturlige pupper). Ikke så særlig pent heller, men det kommer så klart an på hvor store silikonpuppene er.

Ikke skjell meg ut og si at dere kvinner bestemmer over deres egen kropp, og at dere må føle dere vel. For det må dere jo. Til og med jeg skjønner det. Men naturlig er finest og best. Er lov å skrive det. Så tommel opp til de som klarer å være fornøyd med den kroppen de har fått. Om de har A cup eller H cup (hvis det finnes?). :)

Endret av SoccerPlayer
Skrevet

Ei tynn og slank kvinne passer godt små pupper. Når ei slank kvinne plutselig får store pupper ser det bare unaturlig ut. (Så lenge de ikke har naturlige pupper). Ikke så særlig pent heller, men det kommer så klart an på hvor store silikonpuppene er.

Ikke skjell meg ut og si at dere kvinner bestemmer over deres egen kropp, og at dere må føle dere vel. For det må dere jo. Til og med jeg skjønner det. Men naturlig er finest og best. Er lov å skrive det. Så tommel opp til de som klarer å være fornøyd med den kroppen de har fått. Om de har A cup eller H cup (hvis det finnes?). :)

Du fortjener ingen utskjelling, snarere tvert i mot :)

• Liker 1
Skrevet

Jo implantene skal vare livet ut. Det fikk jeg beskjed om iallefall. Tok 255 gram under muskel. :)

Anonymous poster hash: 73184...4e6
  • Liker 2
Skrevet

Det er stor sjanse for kapsling når du skal ha de resten av livet. De må byttes ut, fordi kroppen din vil forandre seg. Tar du under muskel så vil for eksempel brystene begynne å henge mens silikonen vil forbli bak brystmuskelen.

Kort oppsummert så vil ikke dette se bra ut hele livet. Da må du bytte eller fjerne og ha arr.

Anonymous poster hash: eb6ad...761
Gjest Pink.Pearls
Skrevet

Er det ikke slanke kvinner med store pupper som er ´´idealet´´ da?

F.eks 74_jpg_500x500_q85.jpg

• Liker 2
Skrevet

Man trenger jo ikke overdrive da. Sjelden noen som tar SÅ store implantater. Jeg har 400 cc og mine er kanskje halvparten av dem..

Anonymous poster hash: cc9d1...3f4

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Usynlige arr? Merkelig. Hvordan ble implantatene ført inn i brystene dine? Legen måtte vel nødvendigvis skjære litt?

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hadde det vert dama mi hadde jeg drept henne for å ha ødelagt puppene sine. De er jo FANTASTISKE på førbildet!

• Liker 9
Gjest SoccerPlayer
Skrevet (endret)

Puppene til venstre ser fine og sexy ut. Seriøst. De til høyre ser bare eh ja. Ikke noe særlig pent. Passer ikke til kroppen hennes i det hele tatt. De ble jo mer hengete!!

Endret av SoccerPlayer
Skrevet

Får man ikke strekkmerker når man tar så mye silikon? Ser på bildet som er postet her, hvor kommer all den ekstra huden fra...?

Hvor gammel er du TS? Husk at både pupper og selvfølelse kan vokse i starten av 20årene, det kan være dumt å gjøre noe så drastisk med kroppen sin som du kanskje vil angre på..:)

Anonymous poster hash: 1eaec...d76
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje Brutal mann og Soccerplayer kan ta denne silikondiskusjonen i en av de andre 2.5millioner emnene her inne om temaet.

Jenta lurer på om hun trenger ny operasjon, om de varer livet ut, hvilken klinikk andre har valgt og andre erfaringer. Så pell dere vekk, deres mening har ingenting med dette emnet å gjøret.

• Liker 4
Gjest Pink.Pearls
Skrevet

Puppene til venstre ser fine og sexy ut. Seriøst. De til høyre ser bare eh ja. Ikke noe særlig pent. Passer ikke til kroppen hennes i det hele tatt.

Mange legger jo inn silikon for at kroppen skal bli mer symetrisk. Det kan jo hende at denne jenta har store hofter, og ønsker større pupper for å få den timeglass figuren ( i stedet for pære).

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Kanskje Brutal mann og Soccerplayer kan ta denne silikondiskusjonen i en av de andre 2.5millioner emnene her inne om temaet.

Jenta lurer på om hun trenger ny operasjon, om de varer livet ut, hvilken klinikk andre har valgt og andre erfaringer. Så pell dere vekk, deres mening har ingenting med dette emnet å gjøret.

Og her er nyhetsbildet i dag; Hun trenger garantert IKKE plastpupper. Jeg er OVERBEVIST om at hun har flotte pupper på en flott kropp. Vår mening har ALT her å gjøre da en verden uten oss vil bli en verden full av damer med elendig selvbilde og ødelagte kropper.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...