Gjest SoccerPlayer Skrevet 13. august 2014 #81 Skrevet 13. august 2014 Jeg synes det er tullet av deg som mann å skulle påstå at du vet noe om hva kvinner føler om selvtillitt og egen kropp.. Det er like teit som at vi kvinner bestemmer hvor lang penisen til mannen skal være for at han skal ha god selvtillitt. Anonymous poster hash: 70ae2...0dd What? Jeg skrev bare at det er trist at noen kvinner (mener ikke alle, beklager hvis dere trodde det) må ha store pupper for å få god selvtillit.
Silverfox32 Skrevet 13. august 2014 #82 Skrevet 13. august 2014 (endret) Men nå er det helt sikkert sånn i verden at de fleste jenter tar silikon for det er et press i verden å ha store pupper. De tar det bare for de er små. Er ikke meningen å ta alle jenter som vil ha silikon under en kam. Skjønner jo hvis det er andre grunner til at de tar silikon. Men at de er for små? Nei det kommer jeg aldri til å forstå. Folk får da mene hva de vil om personligheten min Nei, ikke noe press å ha store pupper. Noen synes større pupper er finere, og da må de få operert seg om de vil det uten at moralister som deg skal komme med pekefingeren og si at de ikke må ta etter for alt presset. Jeg regner med at du peker like mye på de som smører hudkrem i ansiktet om morgenen, pusser tenna, tar seg en dusj og kanskje til og med har på seg parfyme? Skal man peke på de som tar silikon så må du peke på de som gjør desse mer vanlige tingene også. De har alle akkurat det samme formålet og blir gjort for økt velvære og det å kunne føle seg bra i hverdagen. Endret 13. august 2014 av Silverfox32
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #83 Skrevet 13. august 2014 What? Jeg skrev bare at det er trist at noen kvinner (mener ikke alle, beklager hvis dere trodde det) må ha store pupper for å få god selvtillit. Nei, det er som regel ikke sånn at man må ha store pupper for å ha god selvtillitt. Men en god del kvinner må ha pupper (i det hele tatt) for å ha god selvtillitt. Det er mange som ikke klarer å føle seg attraktiv og kvinnelig når de er helt flatbrystede. Inkludert meg selv, men det betyr ikke at jeg vil ha store pupper - jeg har tatt silikon og har små pupper. Du hadde aldri tenkt at jeg har silikon om du hadde sett meg på gata. Jeg har små håndfuller, og det passer fint til kroppen min. Anonymous poster hash: 70ae2...0dd
Gjest SoccerPlayer Skrevet 13. august 2014 #84 Skrevet 13. august 2014 Nei, ikke noe press å ha store pupper. Noen synes større pupper er finere, og da må de få operert seg om de vil det uten at moralister som deg skal komme med pekefingeren og si at de ikke må ta etter for alt presset. Jeg regner med at du peker like mye på de som smører hudkrem i ansiktet om morgenen, pusser tenna, tar seg en dusj og kanskje til og med har på seg parfyme? Skal man peke på de som tar silikon så må du peke på de som gjør desse mer vanlige tingene også. De har alle akkurat det samme formålet og blir gjort for økt velvære og det å kunne føle seg bra i hverdagen. Haha du høres ut som en som elsker silikonpupper. Det er press, det har KVINNER selv sagt. Hører jo på de. Kan vel ikke lyve som sånt?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #85 Skrevet 13. august 2014 Å herregud, Brutal-mann og Soccerflayer. Vi har SKJØNT at dere ikke liker silikonpupper, men det var ikke det tråden handlet om heller. Vi som har tatt operasjon driter langt i hva dere synes uansett. La folk få lov til å bestemme over sin egen kropp, så får du bestemme over din. Anonymous poster hash: 73184...4e6 2
Silverfox32 Skrevet 13. august 2014 #86 Skrevet 13. august 2014 Haha du høres ut som en som elsker silikonpupper. Det er press, det har KVINNER selv sagt. Hører jo på de. Kan vel ikke lyve som sånt? Jeg liker ikke silikonpupper noe mer enn naturlige pupper, nei. Det jeg liker derimot er at kvinner får bestemme over egen kropp uten at moralister skal komme med pekefingeren og si hva som er rett og galt. Du er vel av typen som ikke kan fordra tattoveringer fordi det vil se dumt ut på eldrehjemet når du er 80 år?
Gjest SoccerPlayer Skrevet 13. august 2014 #87 Skrevet 13. august 2014 (endret) Å herregud, Brutal-mann og Soccerflayer. Vi har SKJØNT at dere ikke liker silikonpupper, men det var ikke det tråden handlet om heller. Vi som har tatt operasjon driter langt i hva dere synes uansett. La folk få lov til å bestemme over sin egen kropp, så får du bestemme over din. Anonymous poster hash: 73184...4e6 Når har jeg skrevet at det er JEG som bestemmer over kvinners kropp? Så fint at dere har skjønt at jeg ikke liker silikon :D Endret 13. august 2014 av SoccerPlayer
Gjest SoccerPlayer Skrevet 13. august 2014 #88 Skrevet 13. august 2014 Nei, det er som regel ikke sånn at man må ha store pupper for å ha god selvtillitt. Men en god del kvinner må ha pupper (i det hele tatt) for å ha god selvtillitt. Det er mange som ikke klarer å føle seg attraktiv og kvinnelig når de er helt flatbrystede. Inkludert meg selv, men det betyr ikke at jeg vil ha store pupper - jeg har tatt silikon og har små pupper. Du hadde aldri tenkt at jeg har silikon om du hadde sett meg på gata. Jeg har små håndfuller, og det passer fint til kroppen min. Anonymous poster hash: 70ae2...0dd Eier de ikke noe så skjønner jeg
Gjest SoccerPlayer Skrevet 13. august 2014 #89 Skrevet 13. august 2014 Jeg liker ikke silikonpupper noe mer enn naturlige pupper, nei. Det jeg liker derimot er at kvinner får bestemme over egen kropp uten at moralister skal komme med pekefingeren og si hva som er rett og galt. Du er vel av typen som ikke kan fordra tattoveringer fordi det vil se dumt ut på eldrehjemet når du er 80 år? Jeg elsker tatoveringer Så liker jeg ikke det når jeg blir gammel så synd for meg, for jeg har selv.
Gjest brutal_mann Skrevet 13. august 2014 #90 Skrevet 13. august 2014 Menn som deg? Problemet er at du ikke er en mann, men en godt voksen kvinne. Jeg forstår ikke hvilken glede du har av å utgi deg for å være mann. Troverdig er du i alle fall ikke. Anonymous poster hash: 6e4e9...c02 Ja, den skal det bli moro å få begrunnelsen på. 1
Silverfox32 Skrevet 13. august 2014 #91 Skrevet 13. august 2014 Jeg elsker tatoveringer Så liker jeg ikke det når jeg blir gammel så synd for meg, for jeg har selv. Det var det du fikk ut av innlegget? Spiller ingen rolle om du liker tattoveringer eller ei. Du fremstår som en moralist og det at du kunne være anti-tattoo var ett eksempel.
Gjest brutal_mann Skrevet 13. august 2014 #92 Skrevet 13. august 2014 Å herregud, Brutal-mann og Soccerflayer. Vi har SKJØNT at dere ikke liker silikonpupper, men det var ikke det tråden handlet om heller. Vi som har tatt operasjon driter langt i hva dere synes uansett. La folk få lov til å bestemme over sin egen kropp, så får du bestemme over din. Anonymous poster hash: 73184...4e6 Sorry, men jeg gidder ikke se ødelagte kvinner egge hverandre opp til å få andre til å ødelegge seg for å legitimere og normalisere sine totalt koko valg. 2
Silverfox32 Skrevet 13. august 2014 #93 Skrevet 13. august 2014 Ja, den skal det bli moro å få begrunnelsen på. Mulig hun har andre begrunnelser, men postene dine taler for at det er ett menneske med mye østrogen og lite testosteron i kroppen som sitter bak tastaturet. 1
Gjest SoccerPlayer Skrevet 13. august 2014 #94 Skrevet 13. august 2014 (endret) Det var det du fikk ut av innlegget? Spiller ingen rolle om du liker tattoveringer eller ei. Du fremstår som en moralist og det at du kunne være anti-tattoo var ett eksempel. Ok Endret 13. august 2014 av SoccerPlayer
Jus sanguinis Skrevet 13. august 2014 #95 Skrevet 13. august 2014 Vår mening har ALT her å gjøre da en verden uten oss vil bli en verden full av damer med elendig selvbilde og ødelagte kropper. Det er i hvert fall ikke noe galt med det moralistiske selvbildet ditt.
Petalouda Skrevet 13. august 2014 #96 Skrevet 13. august 2014 Er det om å gjøre for dere kvinner å være best og deiligest? For at kåte menn skal sikle etter dere jepp.
Petalouda Skrevet 13. august 2014 #97 Skrevet 13. august 2014 - i alle fall er det det vi lar dere tro.
Petalouda Skrevet 13. august 2014 #98 Skrevet 13. august 2014 Og derfor må kvinner høre på Menn slik at kvinner til slutt forstår at Menn digger naturlige pupper. det er Menn som vet hva Menn tenner på og hva Menn vil ha. men vi blåser egentlig en lang marsj i hva dere syns. vi bryr oss om hva andre damer syns.
Gjest brutal_mann Skrevet 13. august 2014 #99 Skrevet 13. august 2014 men vi blåser egentlig en lang marsj i hva dere syns. vi bryr oss om hva andre damer syns. Det sier litt om hvor skadelige kvinner er for hverandre. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå