Gå til innhold

Extravagant vannfast?


Christy

Anbefalte innlegg

Skulle ha en vannfast mascara og endte opp med Extravagant mascara fra HR. På pakken derimot står det ingenting om at den er vannfast. Har jeg fått feil?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cuddly

Hvis parfymeridama har gitt deg feil, må du få den bytta selv om den er brukt! Skulle man tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar. Den er brukt ja, men det er bare noen dager siden jeg kjøpte den. Begynte å lure for den gikk så lett av i vann..Skal prøve å bytte ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Usj...jeg synes det er ekkelt at du har brukt den, og likevel skal prøve å bytte den.

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Usj...jeg synes det er ekkelt at du har brukt den, og likevel skal prøve å bytte den.

:-?

?

Jaja.. bytter du den går den såklart i søpla! Parfymeri-dama har jo gjort en feil.. For dem er ikke en mascara et kjempetap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuddly
Usj...jeg synes det er ekkelt at du har brukt den, og likevel skal prøve å bytte den.

:-?

Den skulle vel ikke byttes i ordets rette forstand?

Hun skulle vel klage på at betjeninga hadde gitt henne feil... de må jo bare kaste den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er at jeg spurte etter en god vannfast mascara og da anbefalte parfymeri dama denne. Dette er jo helt klart deres feil da. For den jeg har er ikke vannfast.

Jeg visste jo ikke det når jeg prøvde den..

Men tror jeg klarer meg med denne uansett, gidder ikke gå å bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...