Gå til innhold

Hva smaker vagina

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Nei harry, det smaker ikke godt.. En god kombinasjon av tran og råtten fisk;)

Anonymous poster hash: d927e...a41

Hva slags kvinner er det du sutter på da? :sjokkert:

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en fest her for noen dager siden ble jeg veldig full og endte opp på et rom med ei anna jente. Jeg gikk ned på henne og det smakte så utrolig rart. Jeg ble utrolig avtent og klarte det bare ikke. Det kan jo ha hatt noe med at vi hadde drukket en del og spist kebab.

Men nå er jeg litt redd for hva jeg egentlig smaker når kjæresten går ned på meg. Er det store variasjoner og omtrent hva smaker det egentlig? Er det noe man kan spise for å forbedre smaken?

Anonymous poster hash: e1063...115

Din største bekymring er hva du smaker nedentil? Ikke det faktum at du hadde oralsex med en annen en kjæresten din...? :o

Anonymous poster hash: 9d5b7...06a

Skrevet

Hva slags kvinner er det du sutter på da? :sjokkert:

:fnise:

Haha de som sprer bena, og viser frem blomsten sin:P

Slikker fitte ja, MEN de smaker ikke godt.. Trikset er å ha tyggis i munnen... Strong as fuck;)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Haha de som sprer bena, og viser frem blomsten sin:P

Slikker fitte ja, MEN de smaker ikke godt.. Trikset er å ha tyggis i munnen... Strong as fuck;)

hahahaha...kresen på smak du da? :fnise: Jeg liker smaken jeg...hehe

Skrevet

Nei harry, det smaker ikke godt.. En god kombinasjon av tran og råtten fisk;)

Tror du har vært på noen som ikke er helt friske.😳😰

Gjest HarryDotter
Skrevet

Tror du har vært på noen som ikke er helt friske.

Hehe...er så enig :) En ren og god dame uten soppinfeksjon eller noen andre plager smaker da veldig godt etter det jeg har erfart? Lett salt...litt søtt og en liten dose syrlig....Vanskelig å beskrive. Men når folk beskriver det som rekelake og råtten fisk, blir jeg litt satt ut :fnise:

Skrevet

Hehe...er så enig :) En ren og god dame uten soppinfeksjon eller noen andre plager smaker da veldig godt etter det jeg har erfart? Lett salt...litt søtt og en liten dose syrlig....Vanskelig å beskrive. Men når folk beskriver det som rekelake og råtten fisk, blir jeg litt satt ut :fnise:

Ser for meg at fluene surrer. Ulekkert💀

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ser for meg at fluene surrer. Ulekkert

Ja hadde det svirret fluer rundt buksekanten hennes, ville jeg helt klart vurdert å droppe sexen og spillt litt bingo istede :skratte:

Skrevet

Så mine damer og herrer, lukter det gamle reker og fiskeslo av understellet;

Føler du deg truffet?

Kjenner noen som bør føle seg truffet?

Olafiaklinikken

Grünerløkka

Trondheimsveien 2,

0560 Oslo

23 07 58 40

Til og med gratis! Så spar landets menn og kvinner for traumer og ubehageligheter så de fremdeles er brukanes for de som kommer etter!

Et lite Google søk vil vise at stort sett alle landets byer har et tilsvarende tilbud.

• Liker 1
Skrevet

Er det? Kan dere ikke fnise og ha putekrig i bare undertøyet før dere blåser skum på hverandre i boblebadet som normale bifile og lesbiske jenter på fest?

Mynter? :vetikke:

Alle som er ørlitt bevandret i blåfilmverdenen vet at putekrig i undertøyet ender i et sammensurium av buttplugger, store svarte dildoer og sugekonkurranser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...