Gå til innhold

Hva smaker vagina

Fremhevede innlegg

Skrevet

ey, trekant og fyllasex er mer enn vanlig i mine gjenger også :fnise:

Nehei, "jentesex" er søtt og uskyldig. Det vet alle! :jolie:
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forretningside kanskje? Å få laget en brus med fittesmak? Kun rettet mot det mannlige markedet over 16 år...og de som tiltrekkes eget kjønn :) Burde jo absoutt blitt en bestselger! Litt flaut om den hadde tatt av selvsagt......"Intervju med mannen som oppfant fittebrusen :sjokkert::rodme: ...Eeeeeeeek!!!

hehe..sorry den var ekkel altså....er lei meg :sjenert:

:kvalm:

Anonymous poster hash: 83c55...55a

• Liker 1
Skrevet

ey, trekant og fyllasex er mer enn vanlig i mine gjenger også :fnise:

Så godt å høre. Følte meg ganske dømt en stund.

Anonymous poster hash: e1063...115

Gjest HarryDotter
Skrevet

:kvalm:

Anonymous poster hash: 83c55...55a

Hahahahahahaha ;)

Skrevet

Det varierer, men som oftest litt salt og svakt metallisk. Om du lurer på hva du selv smaker, kan du jo rett og slett smake på deg selv?

Skrevet

Er det noe man kan spise for å forbedre smaken?

Ananas :spise:

Anonymous poster hash: f3ef2...48f

Skrevet

Hva kvinneguiden får meg til å gjøre.. Nå smakte jeg faktisk på meg selv. Jeg smakte salt ..

Anonymous poster hash: c6bbc...23e
Skrevet

Det varierer, men som oftest litt salt og svakt metallisk. Om du lurer på hva du selv smaker, kan du jo rett og slett smake på deg selv?

Takk, og det skal jeg faktisk gjøre. Fikk bare litt skrekk for hva det egentlig smakte etter den ene hendelsen.

Anonymous poster hash: e1063...115

Skrevet

Forretningside kanskje? Å få laget en brus med fittesmak? Kun rettet mot det mannlige markedet over 16 år...og de som tiltrekkes eget kjønn :) Burde jo absoutt blitt en bestselger! Litt flaut om den hadde tatt av selvsagt......"Intervju med mannen som oppfant fittebrusen :sjokkert::rodme: ...Eeeeeeeek!!!

hehe..sorry den var ekkel altså....er lei meg :sjenert:

Hvis den er framstilt av ekte safter, kan du kalle det fittebrus. Hvis smaken er kunstig framstilt må du kalle det brus med fittesmak.

Du får høre om Ringnes er med på idéen!

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

Hvis den er framstilt av ekte safter, kan du kalle det fittebrus. Hvis smaken er kunstig framstilt må du kalle det brus med fittesmak.

Du får høre om Ringnes er med på idéen!

KUN ekte vare her takk ;)

Ville vel bli vanskelig å ansette noen til å produsere denne varen da men.... ;) hahaha

Gjest Juggler
Skrevet

Hahah, selv om fitte smaker godt må jeg innrømme at jeg foretrekker cola :fnise: Du må gjerne stikke av med idéen, men jeg kan ikke love at jeg hjelper til på salgstallene!

Cola smaker fitte.

Skrevet

Hva kvinneguiden får meg til å gjøre.. Nå smakte jeg faktisk på meg selv. Jeg smakte salt ..

:hoho::skratte: :skratte: :skratte:

Sorry.

Skrevet

Jo mer søtaktig mat man spiser, jo "søtere" er smaken der nede.

En gang typen gikk ned på meg så sa han det smakte jordbær, og da hadde jeg gafla i meg jordbær før på dagen.. haha spesielt.

Men man smaker som regel det man har spist vil jeg nå riktig tro.

Skrevet

En gang typen gikk ned på meg så sa han det smakte jordbær, og da hadde jeg gafla i meg jordbær før på dagen.. haha spesielt.

Da må dere damer snart slutte å gafle i dere reker..

• Liker 4
Skrevet (endret)

Da må dere damer snart slutte å gafle i dere reker..

Som en dude på jobben min sa "jeg skjønner ikke åssen noen gutter kan mene at fitte smaker reker!? Hvordan jenter har de vært på egentlig?"..

sååå, hvordan jenter har dere gutta vært på, ettersom dere sier det smaker reker? :fnise:

fyi; jeg spiser ikke reker :ler: Både lukta og smaken gjør meg kvalm.

Endret av koskenkorva
Skrevet

Du bør gå for å nøytralisere pH i din vaginale flora ved å f.eks. spise/drikke melkeprodukter (jogurt, kefir o.l.). Prøv også noe som gir deg en forfriskende følelse i munnen (kanel, vannmelon, grønn te) - det har nemlig samme effekt på underlivet.

Håper det smaker :fnise:

Skrevet

Å spørre hvordan det smaker av vagina er som å spørre hvordan en kvinne lukter... Det er umulig å svare på konkret, fordi det er individuelt.

Men er det tiltrekning i bildet smaker (og lukter) kvinner godt.

Skrevet

Nei.

Skrevet

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...