Gå til innhold

Hva smaker vagina

Fremhevede innlegg

Skrevet

På en fest her for noen dager siden ble jeg veldig full og endte opp på et rom med ei anna jente. Jeg gikk ned på henne og det smakte så utrolig rart. Jeg ble utrolig avtent og klarte det bare ikke. Det kan jo ha hatt noe med at vi hadde drukket en del og spist kebab.

Men nå er jeg litt redd for hva jeg egentlig smaker når kjæresten går ned på meg. Er det store variasjoner og omtrent hva smaker det egentlig? Er det noe man kan spise for å forbedre smaken?

Anonymous poster hash: e1063...115
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reke?

Anonymous poster hash: a4915...184
  • Liker 1
Skrevet

Reke?

Anonymous poster hash: a4915...184

Det smakte i hvert fall ikke reke. Men det kan jeg leve med.

Skrevet

Ja, maten endrer smaken. Mitt beste tips til deg er å slikke på egne fingre etter du har vært nede der med hånda selv, da finner du ut hva du smaker :)

Jeg husker dessverre ikke hva man bør spise for å endre smak, men junkfood er absolutt ikke bra for god smak ;)

Skrevet

Er du lesbisk og utro?

Anonymous poster hash: 67f62...83f

• Liker 1
Skrevet

Ja, maten endrer smaken. Mitt beste tips til deg er å slikke på egne fingre etter du har vært nede der med hånda selv, da finner du ut hva du smaker :)

Jeg husker dessverre ikke hva man bør spise for å endre smak, men junkfood er absolutt ikke bra for god smak ;)

Ja, det skal jeg gjøre. Man smaker forskjellig, ikke sant?

Skrevet

Er du lesbisk og utro?

Anonymous poster hash: 67f62...83f

Jeg er biseksuell, ja. Kjæresten min har faktisk ikke noe imot det. Jeg har snakket med det med ham om det. Sist gang jeg var på fest var han genuint skuffa over at jeg ikke var med på firkanten som var der.

Skrevet

Ja, det skal jeg gjøre. Man smaker forskjellig, ikke sant? Anonymous poster hash: e1063...115

Ja, man smaker forskjellig. Tenk på det som sæd. Alle gutter har en egen smak på sæden, og den smaken forandres og litt iblant :)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Jeg er biseksuell, ja. Kjæresten min har faktisk ikke noe imot det. Jeg har snakket med det med ham om det. Sist gang jeg var på fest var han genuint skuffa over at jeg ikke var med på firkanten som var der.

Ungdommen fester tydlegvis ulikt det eg gjorde i min ungdom

Gjest HarryDotter
Skrevet

....er det lov å bare si at det smaker godt? Vanskelig å definere den, da det varierer fra kvinne til kvinne....men godt er det om hun er renslig

• Liker 1
Skrevet

Ungdommen fester tydlegvis ulikt det eg gjorde i min ungdom

Huff, jeg ville skammet meg over meg selv om jeg hadde fått vite hva jeg driver med nå for bare to år siden. Men det er vel hva som skjer når jeg er på fest med kun bifile og lesbiske jenter og drikker litt for mye.

Gjest lipgloss
Skrevet

smaker litt forskjellig,noen damer smaker mildt og fint mens andre har en sterker fittesmak,liker begge deler jeg:))

Skrevet

Det pleier å smake reke... ikke freske reker som har lagt en dag eller to for mye... det blir feil...

Anonymous poster hash: 90f9f...06c
Skrevet

....er det lov å bare si at det smaker godt? Vanskelig å definere den, da det varierer fra kvinne til kvinne....men godt er det om hun er renslig

Skriver under! Det smaker GODT! :sjenert:

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Skriver under! Det smaker GODT! :sjenert:

Forretningside kanskje? Å få laget en brus med fittesmak? Kun rettet mot det mannlige markedet over 16 år...og de som tiltrekkes eget kjønn :) Burde jo absoutt blitt en bestselger! Litt flaut om den hadde tatt av selvsagt......"Intervju med mannen som oppfant fittebrusen :sjokkert::rodme: ...Eeeeeeeek!!!

hehe..sorry den var ekkel altså....er lei meg :sjenert:

Endret av HarryDotter
  • Liker 3
Skrevet

Forretningside kanskje? Å få laget en brus med fittesmak? Kun rettet mot det mannlige markedet over 16 år...og de som tiltrekkes eget kjønn :) Burde jo absoutt blitt en bestselger! Litt flaut om den hadde tatt av selvsagt......"Intervju med mannen som oppfant fittebrusen :sjokkert::rodme: ...Eeeeeeeek!!!

Hahah, selv om fitte smaker godt må jeg innrømme at jeg foretrekker cola :fnise: Du må gjerne stikke av med idéen, men jeg kan ikke love at jeg hjelper til på salgstallene!

Gjest HarryDotter
Skrevet

Hahah, selv om fitte smaker godt må jeg innrømme at jeg foretrekker cola :fnise: Du må gjerne stikke av med idéen, men jeg kan ikke love at jeg hjelper til på salgstallene!

Hehe...hadde bare vært flott å hatt lettere tilgang til smaken..hahahahaha!!!

Men jaja...er vel ikke så godt uten resten av dama heller da ;)

Gjest DirtyMimi
Skrevet

:skratte: Tulling, du og de ideene dine.

:sikle:

Skrevet

Huff, jeg ville skammet meg over meg selv om jeg hadde fått vite hva jeg driver med nå for bare to år siden. Men det er vel hva som skjer når jeg er på fest med kun bifile og lesbiske jenter og drikker litt for mye. Anonymous poster hash: e1063...115

Er det? Kan dere ikke fnise og ha putekrig i bare undertøyet før dere blåser skum på hverandre i boblebadet som normale bifile og lesbiske jenter på fest?

Mynter? :vetikke:

• Liker 5
Skrevet

Er det? Kan dere ikke fnise og ha putekrig i bare undertøyet før dere blåser skum på hverandre i boblebadet som normale bifile og lesbiske jenter på fest?

Mynter? :vetikke:

ey, trekant og fyllasex er mer enn vanlig i mine gjenger også :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...