Gå til innhold

Søren..klarte å sende han en fyllemelding :/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.. det er en fyr jeg har datet to ganger bare. Klarte faenmeg å sende han en fyllemelding hvor jeg skrev at jeg ikke fikk han ut av tankene, og at det var kjipt for jeg har lyst til å glemme han bare. Han skjønte at jeg hadde drukket...

Han svarte tilbake, og og var lei seg for at vi ikke fikk sett så mye til hverandre i sommer, men at han ville se meg igjen snart. Og avsluttet *stedsnavn* med <3

what? han skriver aldri hjerter.

så svarte jeg igjen og blabla… med småkleine kjærlighetserklæringer

har jeg ødelagt alt? har ikke skrevet noe mer etter at jeg svarte. sykt flaut.. herregud. han sa bare at vi snakkes når han er hjemme igjen, hvis jeg ikke hadde funnet meg noen andre.. siden jeg presisterte med å si at jeg har noen å velge mellom.

hva faen er galt med meg?!?!

har jeg ødelagt alt?! :S



Anonymous poster hash: 8dd09...8ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, det er sånt som skjer. Du får bare ta det som det kommer.
Ikke vits å stresse, gjort er gjort. Dropper han deg for en fyllemelding, så likte han deg ikke godt nok i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis ikke, men skjønner at du føler deg litt angsten. Det er lov å sende dumme fyllemeldinger når en er litt forelsket! Alle gjør det, og alle skjems i ettertid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. det er en fyr jeg har datet to ganger bare. Klarte faenmeg å sende han en fyllemelding hvor jeg skrev at jeg ikke fikk han ut av tankene, og at det var kjipt for jeg har lyst til å glemme han bare. Han skjønte at jeg hadde drukket...

Han svarte tilbake, og og var lei seg for at vi ikke fikk sett så mye til hverandre i sommer, men at han ville se meg igjen snart. Og avsluttet *stedsnavn* med <3

what? han skriver aldri hjerter.

så svarte jeg igjen og blabla… med småkleine kjærlighetserklæringer

har jeg ødelagt alt? har ikke skrevet noe mer etter at jeg svarte. sykt flaut.. herregud. han sa bare at vi snakkes når han er hjemme igjen, hvis jeg ikke hadde funnet meg noen andre.. siden jeg presisterte med å si at jeg har noen å velge mellom.

hva faen er galt med meg?!?!

har jeg ødelagt alt?! :S

Anonymous poster hash: 8dd09...8ca

Nei, jeg tror ikke at du har ødelagt noe.

Ta det med ro. Dere møtes nok snart, dersom begge ønsker det.

Jeg synes at han hørtes positiv ut, og det ser ut som om han også har forståelsen av at du savner han.

Håper at dere passer sammen og at dere får det fint :hug:

Anonymous poster hash: 6e556...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå lo jeg godt :fnise: For en kløne du er :fnise:

Det kan jo bare være søtt, men det var ikke så søtt at du skrev at han hadde konkurrenter :vetikke: Det er det eneste jeg reagerer på... men det går nok bra ;)



Anonymous poster hash: 5b4ee...406
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå lo jeg godt :fnise: For en kløne du er :fnise:

Det kan jo bare være søtt, men det var ikke så søtt at du skrev at han hadde konkurrenter :vetikke: Det er det eneste jeg reagerer på... men det går nok bra ;)

Anonymous poster hash: 5b4ee...406

Ja begynner seriøst å få noia for alt nå. svarte selvsagt tilbake at HAN var den jeg ville ha, og at jeg kommer til å vente på han. og vi som bare har truffet 2 ganger.

blir man ikke skremt av slikt? får lyst til å synke ned i gulvet nå.

Anonymous poster hash: 8dd09...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja begynner seriøst å få noia for alt nå. svarte selvsagt tilbake at HAN var den jeg ville ha, og at jeg kommer til å vente på han. og vi som bare har truffet 2 ganger.

blir man ikke skremt av slikt? får lyst til å synke ned i gulvet nå.

Anonymous poster hash: 8dd09...8ca

Haha, jeg bare ler av det. Det ordner seg nok ;)

Jeg så Bridget Jones filmene senest i overigår, kanskje du kan se dem og se at hun dummer seg ut, og føle deg litt bedre :hug:

Anonymous poster hash: 5b4ee...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...