Gå til innhold

VELKOMMEN TIL FEST PÅ BASSENGKANTEN, alle Lystige Engler!


Væren

Anbefalte innlegg

:hoho: Nå er det lenge siden vi har kost oss med pærebrus, reker og bamsemums, dere!

Vi setter opp et partytelt, polerer gullsyklene så de er klare for en tur i gullepleskogen, blåser opp de flytende bassengstolene med palmer på, og setter fram rikelig pærebrus og ekno (epleknott, laget av våre egne gullepler. Gir en lett, men helt ufarlig gledesrus og gjør s'ene til z'er) :perebrus:

Agurkstativene er montert på veggen av lysthuset, klare til bruk, her henger en nypolert Bob-Kåre (sjefsagurk) og flere til! :wink:

Lysthuset står til fri benyttelse, men vi ønsker ikke at dere tråkker i rosebedet utover kvelden. Har vi riktig flaks, kan det være at den musikalske kua vår, Litago, også dukker opp i hekken og synger jazz for oss!

Hvis det er interesse for det, og Pludre har bussen klar, kan det være muligheter for å få satt opp en busstur inn i Gullepleskogen og til Den Blå Lagune, så dere kan bade med de tamme delfinene!

Kos dere! Festen er i gang! :digge:

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah! :P

Jeg har kjøpt meg ny bikini i dag, dette er en jo en perfekt anledning til å teste den ut! :P Men jeg advarer, denne er ganske dydig i forhold til de i leopardskinn jeg har hatt på meg rundt bassengkanten før, men med mitt struttende yppige selv så er jeg nok ganske :sexy: for det... *smette inn i åletrang bikini*

Plasserer meg i en flytende bassengstol med en pærebrus, mumser litt bamsemums( det er jeg kjempeflink til :wink: )og koser meg jeg,- kankje det kommer noen flere etterhvert?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

God idé Væren, men det er jo så rotete her... Masse grums i bassenget, meterhøyt gress, malingen flasser av lysthuset, og det ligger råtne gullepler fra i fjor borti skogkanten der. Triste greier. Jeg tror alle englene burde ta en skikkelig dugnad - men hvis vi hiver innpå med litt pærebrus og ekno blir arbeidet sikkert litt festligere... :sjarmor: Zkål!

Forresten, fin bikini, Tilde. Jeg tror jeg tar på meg min også. Hvis vi begynner å polere gullsyklene kun iført bikini kan det jo hende at det kommer noen manneengler på festen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, Virvel: Du har selvfølgelig helt rett! Det ser ikke ut her i det hele tatt. Kanskje vi skal ta en dugnad her først, så kan vi kose oss etterpå?

*setter i gang med å vaske bassenget innvendig kun iført zebra-bikini*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Madley som er vingevasker kommer stormende og lurer på hvordan dere har vasket vingene de siste månedene???? :kul:

Og tar i et tak med malekosten på lysthuset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Nå kan jeg naturligvis bare snakke for meg selv, men mine vinger har definitivt sett bedre dager.

Å, det er godt å se at dere tar i et tak nå, det har vært så trist her ute i det siste. Stakkars hagen og bassenget og lysthuset... :(

*setter ut et par kasser med pærebrus ved siden av skurebøttene og rivene, og håper at flere kommer for å hjelpe til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brad Pitt er ekskludert pga. dårlig oppførsel.

Hva enkefrue Due-Jebsen m/følge enn måtte finne på: Jeg håper de finner på det et annet sted, for her skal det jobbes! Og vi vil ikke bli forstyrret!

(Men hvem er du som lurer, Bamboozler? :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Da er jeg omtrent like klok, men det er helt greit! :ler: Hyggelig at du er her, i alle fall! Forsyn deg av pærebrusen! :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokoladekakeengel kommer stormende med en stor deilig og saftig sjokoladekake og tre bøtter med maling!

Jeg tar meg en pære brus jeg... Bare sånn før jeg begynner malingen!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke verdt å jobbe på tom mage, magnhild! Så hiv innpå en pærebrus før du setter i gang! Da ser du dobbelt...æh...da blir du dobbelt så effektiv etterpå! :ler:

Med bakgrunn i samme argument tar jeg meg en stor bit kake! Deilig! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...