Gå til innhold

Handelens dag i Kristiansand


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv ikke pålogget

Er så oppskrytt!!! Er kjempeskuffa jeg :-( Det er jo bare sånn dritt-ting som er på salg. Var på Lillestrømdagene for noen uker sia, og der var det sinnsykt mye bra. Kjøpte hengekøye, basketsko og tøffe klær til en slikk og ingenting :tunge1: men handelens dag i kristiansand kan du få billig av meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

det er så sant som det er sagt!

jobbet selv i en ellers ok klesforretning der for noen år siden, og på handelens dag dro sjefen frem alle restene fra flere år tilbake. Flaut for oss ansatte, men varene gikk unna, utrolig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv ikke pålogget

:) hehe, så da var mine mistanker riktige.

Noen som har funnet noe fint på handelens dag da? Fant til slutt converse basketsko på salg (399) så ble bittelitt fornøyd allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

En venninne påstod at handelens dag var neste uke...dermed gikk jeg glipp av den... :-(

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
En venninne påstod at handelens dag var neste uke...dermed gikk jeg glipp av den... :-(

Clea

:-? Urk, ja den pleier å være i quart uka. Men tror det er første torsdag i juli... Derfor den pleier å treffe quartuka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

jaja.... :-?

håper butikkene hvertfall ble tømt for klær, så de kan fylle på med nye ting til jeg får lønn... :sjarmor:

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig, jeg fant ingenting. Kikka i Markens i dag, men det er oppskrytt hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Det var da salg på masse fine kler som jeg så! På Vero Moda var det halv pris på nesten alt mulig, og Zap hadde halv pris på Nudie og D&G bukser hvertfall...

selvom jeg ikke kjøpte noe..jeg sparer :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...