Gå til innhold

Tips til billige ting man kan gjøre i Bergen med kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går man opp Stoltzen og ned Munkebotnen som jeg foreslår så kommer man jo selvsagt ikke ned Stoltzen igjen :fnise: Men skjønner hva du mener...

Det er kanskje litt tull, eller hører til sjeldenhetene at folk går ned Stoltzen og får pes for det. Det er mange som går ned Stoltzen men har ikke selv sett at det blir gitt blikk eller kjipe kommentarer. For turen sin del så er det flott å løpe videre ned Munkebonten (bratt og krever litt muskler i beina om man løper) eller løpe den lange veien til Fløyen.

Jeg har ofte sett folk som kommer løpende opp Stoltzen, snur på toppen og løper ned igjen og.

Anonymous poster hash: 30bd5...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ofte sett folk som kommer løpende opp Stoltzen, snur på toppen og løper ned igjen og.

Anonymous poster hash: 30bd5...52b

Jeg har selv gått ned (ikke løpt) Stoltzen flere ganger, og jeg tilpasser meg veldig og flytter meg når det er folk på vei oppover, siden jeg vet at det for mange er viktig å slå personlige rekorder. Men det er jo ikke alle som har antenner til å gjøre dette og da har jeg sett at folk virker irritert på andre. Har aldri fått høre at noen har fått en direkte kjip kommentar slengt etter seg, men har hørt at folk har kommentert i andre sammenehenger at man ikke går ned Stoltzen.

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går man opp Stoltzen og ned Munkebotnen som jeg foreslår så kommer man jo selvsagt ikke ned Stoltzen igjen :fnise: Men skjønner hva du mener...

Det er kanskje litt tull, eller hører til sjeldenhetene at folk går ned Stoltzen og får pes for det. Det er mange som går ned Stoltzen men har ikke selv sett at det blir gitt blikk eller kjipe kommentarer. For turen sin del så er det flott å løpe videre ned Munkebonten (bratt og krever litt muskler i beina om man løper) eller løpe den lange veien til Fløyen.

Det skjønte jeg, men for andre som ikke er kjent med hvordan det er/ser ut der, at det er smalt og mange løper uten stopp for å slå rekorder eller øve seg til Stoltzen opp, så kan det virke naturlig å ta til seg tipset og gå den andre veien, siden det er lettere å finne frem til Fløyen enn til Stoltzen og starte turen derifra.

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i dette med Stoltzen. Jeg er ikke så opptatt av å få "pers", så jeg bryr meg ikke så mye, men det kunne ikke ramle meg inn å gå NED stoltzen... Syntes det er helt greit at den ene turløypen bare gåes èn vei... Om det er et problem kan man velge et annet sted å gå tur. I mine øyne er Stolzen et sted man burde akseptere at folk ønsker å løpe opp uten å bli stoppet av folk som går ned. Om det er et problem, finnes det en million andre turer i Bergen man kan velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅ, dette får meg til å savne Bergen!!! :rodmer:

Hadde mine beste år som student der <3



Anonymous poster hash: a217b...2dc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sabrina

Reise på kino.

Gå opp til fløyen og kjøpe is.

Spise ute. Hot Wok er en ganske grei plass med rimelige priser. Selger alt fra wok til pizza. Egon, salsa eller zupperia er heller ikke så verst.

Shoppe på galleriet, kløverhuset og bystasjonen.

Gå rundt i sentrum og spise is.

Ta en brus på bryggen. (siden dere kjører) ;)

Anonymous poster hash: 3742b...2eb

Vel, det blir fort lite billig med det forslagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det blir fort lite billig med det forslagene.

Nei men nå trenger man ikke gjøre alt på en gang da. Går an å velge et eller to alternativ. Gå opp fløyen for å spise is, og etter på ta en middag ute er ikke så ille prismessig. På hot wok kostet det rundt 100 kroner for en middag.

Anonymous poster hash: 3742b...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta bybanen til Hop eller Nesttun og spaser bort til Troldhaugen hvor dere kan vandre rundt i Edvard og Ninas hage.



Anonymous poster hash: e567e...56d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...