Gå til innhold

Kvinner som kommer fort anses for å være gode i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Og btw så får enda færre kvinner vaginal orgasme angående å få orgasme av samleie ;)

Jeg har og en partner som ikke kan finkontrollere når han får orgasme(det kan vel knapt noen menn) - og det løses ved at han "tar seg av meg" først endel ganger, og så bytter vi om. Eventuelt kommer vi avogtil samtidig om dagsformen tilsier det, eller ikke.

Jeg tror faktisk jeg gjør ham en tjeneste ved å ikke være "enkel" på orgasmedelen; skulle han dumpe meg blir han iallefall ikke et kjedelig ligg som tror alt skjer på 2 sekund for alle kvinner :P

Anonymous poster hash: 23c0a...c0d

Hahaha.....Jeg tror jeg digger deg allerede jeg! Smart er du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nobilian

De virker på meg som om de kvinnene som kommer fort, eller trenger lite/kort stimuli blir ansett som gode i senga. Hvorfor er det slik? De er vel bare fysiologisk heldig. For argumentets skyld gidder jeg ikke å ta med muligheten for at mange kvinner faker.

Jeg har snakket med flere menn som alltid legger det å "komme fort" som en slags kategori for kvinner som er gode i senga.

Hva med deg jente, kommer du fort og anser deg som god i senga?

Anonymous poster hash: 2ed8e...adc

Tja, spørsmålet er litt pussig.

Hvor lenge menn holder ut før de kommer, er jo absolutt en faktor når kvinner vurderer hvor gode menn er i senga, og da snakker vi jo også (i stor grad) om hvorvidt mannen er fysiologisk heldig eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste sexen jeg har hatt var med ei som hadde klin likt mønster som meg. Kommer veldig fort første gangen, så går det litt lenger andre gangen, og enda lenger tredje osv.. Vi hadde oss vel 7-8 runder og kom samtidig hver gang, og måtte begge ha en pause hver gang.

Men det handler jo mer om bra match enn at hun kom fort.

Generelt tror jeg heller du kan si at de som kommer flere ganger er morsommere i senga. Eksen min kunne komme 3-4 ganger pr runde, og jeg må jo si at det økte min tilfredsstillelse og ikke minst selvfølelse

Anonymous poster hash: a49f5...028

Dette nekter jeg å tro.

Dere kom 7-8 ganger under en akt - og begge samtidig hver gang :laugh: jaja ...

Anonymous poster hash: ac05b...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex noen tusen ganger(langvarige forhold) og øver mye på egenhånd, og har enda tilgode å komme fort og i serier/multi.

Jeg har overhodet ikke tankene annensteds, det er ikke slik at jeg ikke er interessert i sex(er godt over snittet opptatt og dedikert) og jeg tror rett og slett kvinner som har den medfødte evnen(for det er hva det er) til å komme fort ikke innser at dette er fysiologisk betinget.

Kvinner flest - og da snakker vi en veldig høy prosentandel, er som meg: trenger tid.

Jeg kan komme fort om jeg virkelig prøver, men da er intensiteten ca 5% av hva den blir om jeg bruker tid og bygger den jevnt opp. Forskjellen er litt sånn "åh, der kom jeg visst" og "skjelve i hele kroppen og nesten eksplosjon i hjernen". Om en mann ikke er villig til å utgjøre den forskjellen så tenker jeg noe er feil et sted.

Det er jo utrolig trist at holdningene i denne tråden(ikke fra deg altså) går på at det er kjedelig når kvinner ikke kommer fort og gjennom hele akten. Er det da rart at man sliter med å faktisk komme? ;)

Men til tema: ja, jeg får et klar inntrykk av at kvinner selv og menn mener at det å få kjappe orgasme(og flere osv) er hva som utgjør bra sex og hvorvidt man er "god i senga".

Så da er visstnok sånn ca 90% av oss fryktelig dårlige og kan igrunnen bare gi opp sexlivet her og nå ;)

Anonymous poster hash: 23c0a...c0d

Vi er tydeligvis ganske like ;).

Jeg nyter hvert sekund i sengen sammen med en tilstedeværende mann som tenner meg mentalt og fysisk, og som liker å glede meg like mye som jeg liker å glede ham. Det gjør meg ingenting at jeg mye sjeldnere får ordentlig orgasme sammen med en partner enn alene, eller at det tar lang tid med stimulering for å få det til.

Men dersom det at jeg er slik gjør noe med mannens selvtillit, eller som antydet her, at han skal synes at jeg er dårlig i sengen av den grunn, så hadde det nok plaget meg.

Anonymous poster hash: 89994...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Tja, spørsmålet er litt pussig.

Hvor lenge menn holder ut før de kommer, er jo absolutt en faktor når kvinner vurderer hvor gode menn er i senga, og da snakker vi jo også (i stor grad) om hvorvidt mannen er fysiologisk heldig eller ikke.

neei. En mann kan trenes opp til å vare lengre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er tydeligvis ganske like ;).

Jeg nyter hvert sekund i sengen sammen med en tilstedeværende mann som tenner meg mentalt og fysisk, og som liker å glede meg like mye som jeg liker å glede ham. Det gjør meg ingenting at jeg mye sjeldnere får ordentlig orgasme sammen med en partner enn alene, eller at det tar lang tid med stimulering for å få det til.

Men dersom det at jeg er slik gjør noe med mannens selvtillit, eller som antydet her, at han skal synes at jeg er dårlig i sengen av den grunn, så hadde det nok plaget meg.

Anonymous poster hash: 89994...f1c

Jeg tror jeg er nokså gjennomsnitt, og i dag eksempelvis fikk jeg orgasme etter kanskje....tja, usikker- men hele greien varte kanskje 20-30 min, hvilket jeg gav oralsex halvparten av tiden. Resterende gav han meg oralsex og avsluttet med å ta meg hardt.

Jeg kom såpass intenst at jeg skalv underveis og etterpå, og nesten ble fysisk dårlig etterpå fordi det var så ufattelig intenst. Jeg begriper ikke helt hvorfor jeg dermed skal være mer kjedelig i senga, basert kun på at jeg ikke får svakere og flere orgasmer(hadde aldri klart mer enn en av de jeg får av gangen) eller etter to minutter(hvilket også ville gitt svakere orgasme for meg siden jeg blir usannsynlig tent også mentalt på å bruke lengre tid).

Snodige greier, at folk virkelig vil ha disse maks 5 minuttersøktene. Man rekker jo knapt nyte vedkommende?

Anonymous poster hash: 23c0a...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Eh. Wow. Akkurat som en kvinne kan det. Innenfor visse grenser.

går ikke an å læres til å komme fortere. Men går an sikkert for vegge kjønn å lære å holde igjen ved å trene på å stoppe før man kommer. Sier seg selv at det motsatte blir litt vanskelig for begge kjønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

går ikke an å læres til å komme fortere. Men går an sikkert for vegge kjønn å lære å holde igjen ved å trene på å stoppe før man kommer. Sier seg selv at det motsatte blir litt vanskelig for begge kjønn

Det går rett og slett ikke an. Sorry....men slik er det. Tro meg, jeg har forsøkt. Dvs det kan hjelpe i den grad at man holder i ca.30 sekunder mer enn før, men det er det jo ingen gevinst i.

Noen av oss er desverre bare født sånn. Akkurat som noen er født pene og noen er stygge.

Man bør bare slutte å kaste bort energi, glede og tanker på det og gi faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

neei. En mann kan trenes opp til å vare lengre

NEI! Enkelt og greit. Har du personlig klart å trene opp en mann fra å holde i 1 minutt til en klar forbedring på rundt 3-4minutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

går ikke an å læres til å komme fortere. Men går an sikkert for vegge kjønn å lære å holde igjen ved å trene på å stoppe før man kommer. Sier seg selv at det motsatte blir litt vanskelig for begge kjønn

Akkurat deg gidder jeg ikke krangle med. Det får være nok at du tar feil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Akkurat deg gidder jeg ikke krangle med. Det får være nok at du tar feil. ;)

Er det noen kvinner her som vet en tøddel om hvordan menn fungerer mon tro? Eller er de stort sett opptatt av hva vi kan bidra med for dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobilian

Er det noen kvinner her som vet en tøddel om hvordan menn fungerer mon tro? Eller er de stort sett opptatt av hva vi kan bidra med for dem?

Noen finnes, Harry, my boy. :)

Renner dessverre ikke over av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel ikke så sabla rask, men jeg kommer mange ganger når jeg først kommer! Kommer stort sett minst 20 ganger. Om han er målrettet bruker jeg kanskje 4-5 mins, hvis vi "bare" har vanlig sex tar det kanskje 8-10 mins?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det går rett og slett ikke an. Sorry....men slik er det. Tro meg, jeg har forsøkt. Dvs det kan hjelpe i den grad at man holder i ca.30 sekunder mer enn før, men det er det jo ingen gevinst i.

Noen av oss er desverre bare født sånn. Akkurat som noen er født pene og noen er stygge.

Man bør bare slutte å kaste bort energi, glede og tanker på det og gi faen.

går an jo. Jeg vet om en som kunne det. Du har ikke orlvd lenge nok. Krever årevis med trening
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

går an jo. Jeg vet om en som kunne det. Du har ikke orlvd lenge nok. Krever årevis med trening

Jeg har rundet 30 og jobbet med meg selv hele livet helt fra jeg fikk min første orgasme....selvsagt allt for raskt. Joda jeg har blitt bedre og funnet punkter på pikken som bør unngåes for å utsette. Problemet er at det funker bare når jeg runker. Da styrer man selv trykkpunktene selv. Med dame er det håpløst! Da er man "omslukt" rundt hele pølsa og får stimuli 360grader konstant.

Jeg gidder ikke bruke de neste 30 årene av livet for å øke tiden med nye 30 sekunder. Da blir jeg heller alene resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg har rundet 30 og jobbet med meg selv hele livet helt fra jeg fikk min første orgasme....selvsagt allt for raskt. Joda jeg har blitt bedre og funnet punkter på pikken som bør unngåes for å utsette. Problemet er at det funker bare når jeg runker. Da styrer man selv trykkpunktene selv. Med dame er det håpløst! Da er man "omslukt" rundt hele pølsa og får stimuli 360grader konstant.

Jeg gidder ikke bruke de neste 30 årene av livet for å øke tiden med nye 30 sekunder. Da blir jeg heller alene resten av livet.

målet som han sa til meg er vel at man skal prøve å ikke komme i det hele tatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

målet som han sa til meg er vel at man skal prøve å ikke komme i det hele tatt

Ja det hadde vært "heaven on earth" å fått til det! Be han dele teknikken med meg da om han får det til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...