Gå til innhold

Han er så masete og innpåsliten. Hvordan avvise han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en gutt i en liten stund. I begynnelsen gikk det greit, men jeg er dritt lei nå. Han maser så. Han sender meg minst 20 meld om dagen og ringer mye. Hvis jeg ikke svarer med en gang, så får han jo helt panikk!! "Hvorfor svarer du ikke? Er du sur på meg. Har jeg gjort noe galt? Svar da!!"

Åh seriøst!!! Han er så irriterende. Jeg har sagt at han ikke må bli helt hysterisk hvis jeg ikke svarer med en gang, men han gidder ikke å høre- Jeg blir gal av han. Takler ikke innpåslitne gutter.

Hvordan avvise han? Jeg vil ikke såre han, men jeg klarer ikke mer



Anonymous poster hash: c32e9...86d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må "såre" han. Si rett ut at det ikke vil bli noe mellom dere og at du ønsker å bryte kontakten. Han høres ut som en fyr som er rimelig desperat, så han finner seg sikkert et nytt "offer" å plage ganske kjapt :P



Anonymous poster hash: ed4c2...bdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud han hadde ikke jeg orket! Takler ikke masete og desperate gutter jeg heller. Så er bare å løpe vekk :P

Bare si det som det er. At du ikke tror det kan bli noe mellom dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What they said! Kan hende det funker å bli skikkelig sint og si at det her gidder du ikke om han skal fortsette sånn. Om du liker han litt så kan det jo være verdt å prøve og la han få prøve å skjerpe seg før du legger daten død :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode råd, synes jeg flere har kommet med.

Men hva gjør man når man er venninne med hans mor, og hun maser om at jeg bør kontakte han?

Jeg er ikke TS



Anonymous poster hash: 8594c...43f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode råd, synes jeg flere har kommet med.

Men hva gjør man når man er venninne med hans mor, og hun maser om at jeg bør kontakte han?

Jeg er ikke TS

Anonymous poster hash: 8594c...43f

Du gjør det samme, sier til "svigermor" at det ikke kommer til å bli noe mellom dere i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Gud han hadde ikke jeg orket! Takler ikke masete og desperate gutter jeg heller. Så er bare å løpe vekk :P

Bare si det som det er. At du ikke tror det kan bli noe mellom dere.

Ikke si at du ikke tror at det kan bli noe mellom dere, men si at det ikke er aktuelt med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har opplevd samme typen selv. Det er til å bli sprø av! Du får nesten bare være ærlig med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke er interessert i ham mer har du kun ett alternativ og det er å si det rett ut.

Om han blir såret er det faktisk ikke ditt problem.

Enkelte har så lite sosial iq,de bare fortsetter å mase selv om de ikke får svar, og man prøver å hinte om at man har gått videre. Da må de få det formidlet direkte desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det de andre har sagt: Du gir ham beskjed, i tydelige ordelag, at det ikke kommer til å bli noe mer mellom dere. Ber han om begrunnelse, så si at dette ikke fungerer for deg. Deretter slutter du å svare på henvendelsene hans. Ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til han at han er altfor *needy* og at du ikke kan gi han den respekten og verdien han bør sette på seg selv for at dette skal fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...

Jeg tåler heller så avgjort ikke innpåslitne og kontaktsøkende menn (damer) Gjør som meg, vær tydelig at dette skal du ikke ha noe av, jeg ønsker så absolutt å ha noe med deg å gjøre og hold deg veldig langt unna meg. Hvis ikke skal jeg love deg bråk... Vis tydelig hvor ekkel og sårende du kan være. Slike mennesker som ikke finner sin plass i samfunnet å må ødelegge for andre har ingen menneskeverd. Jeg har vært stygg mot mange opp gjennom årene. Funker det ikke er politiet neste instans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gerd Karin skrev (1 minutt siden):

Jeg tåler heller så avgjort ikke innpåslitne og kontaktsøkende menn (damer) Gjør som meg, vær tydelig at dette skal du ikke ha noe av, jeg ønsker så absolutt å ha noe med deg å gjøre og hold deg veldig langt unna meg. Hvis ikke skal jeg love deg bråk... Vis tydelig hvor ekkel og sårende du kan være. Slike mennesker som ikke finner sin plass i samfunnet å må ødelegge for andre har ingen menneskeverd. Jeg har vært stygg mot mange opp gjennom årene. Funker det ikke er politiet neste instans.

Forhåpentligvis har det løst seg for ts, siden det er 9 år siden tråden ble opprettet.

Anonymkode: b3a98...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gerd Karin skrev (1 time siden):

Jeg tåler heller så avgjort ikke innpåslitne og kontaktsøkende menn (damer) Gjør som meg, vær tydelig at dette skal du ikke ha noe av, jeg ønsker så absolutt å ha noe med deg å gjøre og hold deg veldig langt unna meg. Hvis ikke skal jeg love deg bråk... Vis tydelig hvor ekkel og sårende du kan være. Slike mennesker som ikke finner sin plass i samfunnet å må ødelegge for andre har ingen menneskeverd. Jeg har vært stygg mot mange opp gjennom årene. Funker det ikke er politiet neste instans.

Er du så bitter og sint i kveld at du virkelig har bladde deg 9 år tilbake i tid for å få uttrykt din vrede?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...