Gå til innhold

En blogg som virkelig fortjener flere lesere!


Cessa74

Anbefalte innlegg

I diskusjoner om dårlige rosabloggere, kjedelige fotballfrue og blogger utelukkende basert på sponsing og atter sponsing og juksebloggere som synker til det lavmålet å kjøpe trafikk til bloggen sin- til og med komikerfrue som jeg digget før har latt seg blende av inntektsmulighetene og kjører på med ene sponsede innlegget etter det andre - så er virkelig Styleconnection et friskt pust i bloggverden.

Hennes siste innlegg er også en real tankevekker..

Jeg liker dama fordi hun har en kul attitude, en råkul måte å kle seg på og sinnsykt bra bilder. Og bare så det er sagt; Nei - jeg kjenner ikke dama, men etter å ha lest innlegget hennes idag syns jeg det var på tide å tipse om favorittbloggen min - rett og slett fordi hun er en blogger som fortjener flere lesere.

Link; http://styleconnection.blogg.no

Les og nyt fargerike og inspirerende bilder! Og helst hold deg unna om du bare føler for å spre dritt og negative kommentarer - dette er bare et bloggtips - kanskje hun kan få noen flere velfortjente lesere!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke hun er noe wow-blogger. Virker som om hun blogger bare for å ligge på topplista. I tillegg er bloggen hennes kjeeedelig. Alt hun skriver om er partylivet og kjæresten hennes. Hun kler og oppfører seg som en fjortis som er rusa på livet.

"I dag er det mandaaaaaag! wohooooo" er jeg gått rimelig lei av... :dry:



Anonymous poster hash: 0863b...37b
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det går i faget hele tiden, ser ikke annet.

Faget? :klo:

Anonymous poster hash: eb36f...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner hva jeg mener om du går inn på bloggen. :)

Skjønner fortsatt ikke

Anonymous poster hash: a2d5b...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I diskusjoner om dårlige rosabloggere, kjedelige fotballfrue og blogger utelukkende basert på sponsing og atter sponsing og juksebloggere som synker til det lavmålet å kjøpe trafikk til bloggen sin- til og med komikerfrue som jeg digget før har latt seg blende av inntektsmulighetene og kjører på med ene sponsede innlegget etter det andre - så er virkelig Styleconnection et friskt pust i bloggverden.

Hennes siste innlegg er også en real tankevekker..

Jeg liker dama fordi hun har en kul attitude, en råkul måte å kle seg på og sinnsykt bra bilder. Og bare så det er sagt; Nei - jeg kjenner ikke dama, men etter å ha lest innlegget hennes idag syns jeg det var på tide å tipse om favorittbloggen min - rett og slett fordi hun er en blogger som fortjener flere lesere.

Link; http://styleconnection.blogg.no

Les og nyt fargerike og inspirerende bilder! Og helst hold deg unna om du bare føler for å spre dritt og negative kommentarer - dette er bare et bloggtips - kanskje hun kan få noen flere velfortjente lesere!?

Ja, det syntes jeg til tross for at hun er litt annerledes nå og da, men hva gjør vel det?

Jeg ble litt opprørt på hennes vegne. Man skal ikke hakkes ned på på den måten. Det er faktisk ikke greit.

Nei,den er bloggen er dårlig og lukter av pr kåthet.

Mange blogger gjør det, tror ikke hun er den verste. ;)

Anonymous poster hash: 9fd3f...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bloggen gav meg ingenting. Hvis det er sant at hun mister jobben hvis hun faller på blogglister, bør hun få litt rådgivning fra lederne sine. Hun trenger litt skrivetrening og hjelp med å finne hva som interesserer målgruppen.

Anonymous poster hash: 0c1d9...5d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye snakk om Annijor, likevel syntes jeg bloggen hennes er utrolig fin til tider.



Anonymous poster hash: 64acb...a62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gary Pepper girl, Wendyslookbook, Buro247, AtlanticPacific, Hybridheadpiece, supermarie,

AtlanticPacific <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden stinker av PR.



Anonymous poster hash: c073c...31e
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for kopirett.

Det er ikke lov å kopiere innlegg fra blogger. Link heller til det aktuelle innlegget! :)

Niennas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sinnsykt bra bilder"?

Synes den var kjedelig og ikke noe spesielt.

Og nei, jeg er ikke ute etter å "spre dritt", sier bare at uansett om man vil ha feriebilder, dagbok eller hva så er det mange bedre blogger.



Anonymous poster hash: 8d806...024
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Styleconnection...

En gammel paradisedeltager som ikke helt vil slippe taket på tilværelsen som å-kjendis.

Endret av Infinite
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert for gammel for målgruppen hennes, føler språket og måten hun skriver til bloggleserne på er tilpasset lesere på 14-16 år. Kanskje til nød russejenter.

Ellers liker jeg godt stilen hennes, at hun har annerledes stil enn "alle andre". Folk som tør å kle seg i farger liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I diskusjoner om dårlige rosabloggere, kjedelige fotballfrue og blogger utelukkende basert på sponsing og atter sponsing og juksebloggere som synker til det lavmålet å kjøpe trafikk til bloggen sin- til og med komikerfrue som jeg digget før har latt seg blende av inntektsmulighetene og kjører på med ene sponsede innlegget etter det andre - så er virkelig Styleconnection et friskt pust i bloggverden.

Hennes siste innlegg er også en real tankevekker..

Jeg liker dama fordi hun har en kul attitude, en råkul måte å kle seg på og sinnsykt bra bilder. Og bare så det er sagt; Nei - jeg kjenner ikke dama, men etter å ha lest innlegget hennes idag syns jeg det var på tide å tipse om favorittbloggen min - rett og slett fordi hun er en blogger som fortjener flere lesere.

Link; http://styleconnection.blogg.no

Les og nyt fargerike og inspirerende bilder! Og helst hold deg unna om du bare føler for å spre dritt og negative kommentarer - dette er bare et bloggtips - kanskje hun kan få noen flere velfortjente lesere!?

Savner en introduksjon fra henne i bloggen. Hva er det jeg gjør der, hva får jeg der, hva er interessene hennes....Hvem er hun?

Blir forvirret... man havner bare midt opp i bloggen hennes uten noe info. Irriterende...håper hun kanskje leser dette, og gjør noe med det? :) Da hadde jeg lest mer i bloggen i hvert fall

Flott blogg ellers.

Anonymous poster hash: 0fc39...b5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...