Gå til innhold

Hvor lenge varer kjærlighetssorg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge er det normalt å ha kjærlighetssorg egentlig?



Anonymous poster hash: 04c84...20f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ett år, fire måneder og ti dager. Pluss minus.



Anonymous poster hash: 363e9...978
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åherregud..

hvor lenge har det vart for dere da??



Anonymous poster hash: 04c84...20f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Helt til den er over. det er det mest presise svaret du kan få. Det du heller bør fokusere på er hvordan du kan ha det bra med deg selv. Hvordan du kan få hjernen din til å ha fokus på andre ting en sorgen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt kjærlighetssorg i 1 år og 2 mnd. Ser ikke ut til å gå over med det første.

Anonymous poster hash: f8432...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på om du pleier den eller ikke. Hvis du graver deg ned i selvmedlidenhet og virkelig tar vare på den kan den vare livet ut.

Anonymous poster hash: cd3e2...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åherregud..

hvor lenge har det vart for dere da??

Anonymous poster hash: 04c84...20f

Har vart 1,5 år her.. føles som jeg aldri kommer over det. Jeg vil heller ha kreft enn å oppleve kjærlighetssorg igjen. Var like før jeg hoppet fra et tak da jeg ble dumpa, ville ikke leve mer :(

Nå har jeg faktisk ny kjæreste, men smerten vil alltid være der. Syns ikke det hjelper å følge alle rådene man får som trening, være med venner, reise osv. Jeg har fortsatt kjærlighetssorg. Men tid er stikkordet her. Jeg håper at om 10 år så gjør det mindre vondt. For noen tar det kanskje kortere tid.

Anonymous poster hash: c65c3...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Har vart 1,5 år her.. føles som jeg aldri kommer over det. Jeg vil heller ha kreft enn å oppleve kjærlighetssorg igjen. Var like før jeg hoppet fra et tak da jeg ble dumpa, ville ikke leve mer :(

Nå har jeg faktisk ny kjæreste, men smerten vil alltid være der. Syns ikke det hjelper å følge alle rådene man får som trening, være med venner, reise osv. Jeg har fortsatt kjærlighetssorg. Men tid er stikkordet her. Jeg håper at om 10 år så gjør det mindre vondt. For noen tar det kanskje kortere tid.

Anonymous poster hash: c65c3...879

Festbremsen i meg sier at dette går til helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt til man innser at det ikke var sunn kjærlighet og at man innser at man aldri hadde blitt lykkelig i forholdet + innser at fortjener bedre..

Tror det handler mest å savne det som var bra og dyrker de gode følelsene og glemmer alt de negative..

Det dummeste man kan gjøre er å starte i et nytt forhold før man er helt ferdig med fortiden. Den vil da alltid slå tilbake på deg på et eller annet tidspunkt! Det viktigste man kan gjøre er å bli glad i seg selv, bli lykkelig aleine. Ikke gå rundt å lengte etter noe som er over. Enklere sagt enn gjort jeg vet, men følelsene våres styres av tankene. Du blir hva du tenker!

Anonymous poster hash: 75e25...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...