Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #62 Skrevet 9. august 2014 Hvor finner en slike menn?? Jeg ser en i speilet hver dag, utover det så aner jeg ikke.
Gjest Dønn_ærlig Skrevet 9. august 2014 #63 Skrevet 9. august 2014 Jeg ser en i speilet hver dag, utover det så aner jeg ikke.haha får kjøpe meg et slik speil jeg da..
kubrak Skrevet 9. august 2014 #64 Skrevet 9. august 2014 Utdyp, takk! Anonymous poster hash: aee32...087 F.eks. er kvinner er mer emosjonelle og verdsetter andre ting ved partneren sin enn det menn gjør. Der menn er mer opptatt av utseendet, lar kvinner seg mer forføre av en manns personlighet (hvor selvsikker han er, status, hvor feit lommeboka hans er, bare for å nevne noe), og en rekke ting selv homofile menn ikke kan relatere til. Dessuten har kvinner og menn vidt forskjellige roller i et forhold., og kvinnfolk vil da bli knyttet til partneren sin på en annen måte enn det menn blir. Forutsetningene for forelskelse er rett og slett ikke like. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #65 Skrevet 9. august 2014 F.eks. er kvinner er mer emosjonelle og verdsetter andre ting ved partneren sin enn det menn gjør. Der menn er mer opptatt av utseendet, lar kvinner seg mer forføre av en manns personlighet (hvor selvsikker han er, status, hvor feit lommeboka hans er, bare for å nevne noe), og en rekke ting selv homofile menn ikke kan relatere til. Dessuten har kvinner og menn vidt forskjellige roller i et forhold., og kvinnfolk vil da bli knyttet til partneren sin på en annen måte enn det menn blir. Forutsetningene for forelskelse er rett og slett ikke like. Takk for svar! Personlighet må da bety en del for menn også? Eller kommer man ofte til kort om man ikke er fin nok? Jeg ser du skriver "mer" altså, så jeg skjønner at du ikke mener at menn bare er opptatt av utseende. Men lurer bare på hvor mye det egentlig betyr for menn.Anonymous poster hash: aee32...087
Gjest brutal_mann Skrevet 10. august 2014 #66 Skrevet 10. august 2014 Takk for svar! Personlighet må da bety en del for menn også? Eller kommer man ofte til kort om man ikke er fin nok? Jeg ser du skriver "mer" altså, så jeg skjønner at du ikke mener at menn bare er opptatt av utseende. Men lurer bare på hvor mye det egentlig betyr for menn.Anonymous poster hash: aee32...087 For min del må hun skåre på begge deler. Jeg må synes at hun er fin og jeg må like den personen som hun er. 1
kubrak Skrevet 10. august 2014 #67 Skrevet 10. august 2014 Takk for svar! Personlighet må da bety en del for menn også? Eller kommer man ofte til kort om man ikke er fin nok? Jeg ser du skriver "mer" altså, så jeg skjønner at du ikke mener at menn bare er opptatt av utseende. Men lurer bare på hvor mye det egentlig betyr for menn.Anonymous poster hash: aee32...087 jeg kan vel først og fremst snakke for meg selv, men jeg tror det generelt er sånn at hvis dere er søte og snille og viser oss interesse, så blir dere straks en hel del finere, og kjemien bør stemme også på soverommet. Men menn flest er jo veldig avhengig av det visuelle. Man kan si det sånn at er du ikke min type overhodet, så blir det som å spille golf med et slapt tau. Det går bare ikke. Da er det mye du må kompensere for personlighetsmessig for å si det sånn. Når det er sagt er det jo mange menn som er altetende 1
Gjest HarryDotter Skrevet 10. august 2014 #68 Skrevet 10. august 2014 Menn kan dessverre forelske seg, en av de jævligste følelsene som finnes. Enig egentlig....om man har skikkelig "utenpåskjorta" forelskelse og hun ikke vet du eksisterer engang, er det rett og slett tortur!!! Jeg mister konsentrasjonen på allt annet i livet når jeg er på det stadiet.... MEN så kan det være verdens beste ting også da dersom det skulle være en lita søt berte som gjengjelder greia
Gjest HarryDotter Skrevet 10. august 2014 #69 Skrevet 10. august 2014 Personlighet må da bety en del for menn også? Eller kommer man ofte til kort om man ikke er fin nok? Jeg ser du skriver "mer" altså, så jeg skjønner at du ikke mener at menn bare er opptatt av utseende. Men lurer bare på hvor mye det egentlig betyr for menn.Anonymous poster hash: aee32...087 For min del...personligheten er ekstremt viktig! Det er faktisk DET viktigste. Utseende er noe rare greier....Jeg klarer ikke lukke øynene mine og se for meg at "slik bør drømmekvinnen se ut". Det varierer utrolig mye fra alle de damene jeg har blitt tiltrukket av. Det kan være noe så artig som en flott munn eller nese...eller øyne som gjør meg oppspillt over en kvinne.....Så for meg blir gjerne en dame skikkelig pen om jeg også elsker personligheten hennes. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 10. august 2014 #70 Skrevet 10. august 2014 Kan ikke noen menn forklare hvordan det føles å være forelsket? Jeg tror jenter analyserer mer når de er forelsket enn det gutter gjør. "Hvorfor skrev han ikke smiley?" osv. Anonymous poster hash: 211ab...30a Det er alltoppslukende rett og slett. Har man fått tak på den damen man er forelsket i er det den mest fantastiske følsen som finnes. Dersom det ikke gjengjeldes er det fryktelig! Det tærer så hardt på at noen ganger føles det som om en ikke orker å gå på jobb eller å fungere i samfunnet. Forelskelse er en følelse som er 100x sterkere enn alle andre følelser jeg kan ha. Sinne....vanlig glede.....ikke i nærheten
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #72 Skrevet 7. november 2015 Etter min og flere andre venninners erfaring så bytter menn damer hele tiden og har sex med jenter som om ingenting hadde hendt. Derfor virker det på meg som om menn ikke er istand til å forelske seg. For da hadde de ikke holdt på sånn. Da jeg ble dumpet så kunne det ikke falt meg inn å date noen nye. Jeg har hatt kjærlighetssorg i 1,5 år og først nå er jeg i stand til å date noen. Er det virkelig sånn at menn ikke har følelser..? Bortsett fra i underlivet?Kjør debatt!Anonymous poster hash: 172e3...b7c En del kvinner (deriblant tydeligvis deg) velger konsekvent overfladiske rundbrennere, og avviser følsomme gutter som meg, altså gutter som har lett for å forelske seg og som behandler partneren med den respekten hun fortjener. Anonymkode: 488a4...7da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå