Gå til innhold

Kan menn bli forelsket?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Men hvordan kan de bytte ut kvinnfolk oftere enn jeg bytter truseinnlegg da? Jeg forstår ikke at det er mulig. Hadde ikke falt meg inn å hooke opp med nye menn rett etter jeg ble singel.

Anonymous poster hash: 172e3...b7c

Hvis jeg var deg ville jeg kanskje byttet truseinnlegg litt oftere?

Ellers har jeg ingen flere gode råd, men jeg kan telle på 2 fingre antall ganger jeg har vært forelska, og jeg har kun hatt en partner, jeg tror hun bytter innlegg nok så ofte hvis det er relevant.

Endret av Cruulen
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Whitestripes
Skrevet

Menn virker så kalde siden de bytter damer hele tiden. Jeg syns det er et trist syn på kvinner. Vi kan bare byttes ut vi, når menn er lei av oss. Derfor begynner jeg å lure på om menn i det hele tatt har følelser siden de bare stikker av hele tiden. Har MANGE venninner med barn som har blitt forlatt av menna sine. Fordi menna blir lei og finner nye damer. Og nye. Og nye etc. Så når de er typ 65 har de hatt hundrevis eller tusenvis av sexpartnere/kjærester.

Etter som du virker både bitter, selvmedlidende, fordømmende og generaliserende, kan det jo hende det er derfor du blir byttet ut. Beklager at jeg er krass, men holdningene dine er jo bare så turn off som de kan bli.

Selvfølgelig kan menn forelske seg. At du tror de ikke kan det, får du ta på egen kappe, tenker jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Etter som du virker både bitter, selvmedlidende, fordømmende og generaliserende, kan det jo hende det er derfor du blir byttet ut. Beklager at jeg er krass, men holdningene dine er jo bare så turn off som de kan bli.

Selvfølgelig kan menn forelske seg. At du tror de ikke kan det, får du ta på egen kappe, tenker jeg.

Spar deg frekkhetene og sett deg på the naughty step. Jeg snakker IKKE om meg her, bare at det er dette som er mine erfaringer blant venninner etc. Du er like frekk som alltid. Når jeg ser kvinne etter kvinne bli byttet ut med andre damer er det ikke så rart jeg lurer etter? Aner ikke hvor mange av mine venninner som har ringt meg gråtende fordi de har blitt forlatt. Og de har ofte barn med disse mennene og. Det har vært menn ingen skulle tro kunne gjøre sånt. So there, in your face. Det er realiteten i Norge.

• Liker 2
Gjest Whitestripes
Skrevet

Spar deg frekkhetene og sett deg på the naughty step. Jeg snakker IKKE om meg her, bare at det er dette som er mine erfaringer blant venninner etc. Du er like frekk som alltid. Når jeg ser kvinne etter kvinne bli byttet ut med andre damer er det ikke så rart jeg lurer etter? Aner ikke hvor mange av mine venninner som har ringt meg gråtende fordi de har blitt forlatt. Og de har ofte barn med disse mennene og. Det har vært menn ingen skulle tro kunne gjøre sånt. So there, in your face. Det er realiteten i Norge.

Jeg er like frekk som alltid? Kjenner du meg? Jeg er aldri frekk, jeg sier bare sannheten sånn jeg ser det, men enkelte tåler jo ikke høre det, så da må de ty til personangrep.

Menn kan selvfølgelig bli forelsket, men akkurat som hos kvinner, kan forelskelsen gå over. Det er jo det du beskriver her, forelskelser som har gått over.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi jenter konsekvent går etter menn over sitt eget nivå.

Hadde dere justert forventningene deres littegrann så hadde dere sluppet det.

Anonymous poster hash: b3390...e85

Skrevet

Etter min og flere andre venninners erfaring så bytter menn damer hele tiden og har sex med jenter som om ingenting hadde hendt. Derfor virker det på meg som om menn ikke er istand til å forelske seg. For da hadde de ikke holdt på sånn.

Har erfaring med kvinner som bytter menn hele tiden og har sex med menn «som om ingenting hadde hendt». Jeg velger likevel å ikke trekke en konklusjon om at alle kvinner er slik. Det er godt mulig at dette er en tendens i din omgangskrets, men uten håndfaste beviser på at dette er en nasjonal trend, så blir det kun personlige anekdoter. Her er det nærliggende å tro at ditt syn om at menn ikke ser ut til å kunne forelske seg først og fremst er et uttrykk for frustrasjon.

Det er ikke nødvendigvis rart at du lurer, og det er trist at venninnene dine ser ut til å ha valgt feil menn. På den annen side er det likevel mulig å bevisst velge å ikke tro at alle menn er slik basert på det lille utvalget menn du har erfaring med. Din realitet er ikke nødvendigvis alles realitet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, selvfølgelig kan de det, deriblant min samboer som ble/er forelsket i meg. De er ikke en ensartet gruppe som tenker og føler likt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Men hvordan kan de bytte ut kvinnfolk oftere enn jeg bytter truseinnlegg da? Jeg forstår ikke at det er mulig. Hadde ikke falt meg inn å hooke opp med nye menn rett etter jeg ble singel.

Tror jeg har mer med typen menneske å gjøre, for jeg vet om flust med kvinner som også har ny type med en gang de har avsluttet et forhold.

Skrevet

Hva faen er dette for jævla sprøyt?

Men kan bli forelsket - så forelsket at all fornuft svinner hen. Hva kjærlighetssorg gjelder; I rest my fucking case!

-Mann!-

Anonymous poster hash: 16b08...0f7

Ja, dette må være et av de tåpeligste spørsmålene stilt på KG.

Skrevet (endret)

Hvis jeg var deg ville jeg kanskje byttet truseinnlegg litt oftere?

Ellers har jeg ingen flere gode råd, men jeg kan telle på 2 fingre antall ganger jeg har vært forelska, og jeg har kun hatt en partner, jeg tror hun bytter innlegg nok så ofte hvis det er relevant.

He he!

Og truseinnlegg, TS? Utrolig ekkel sammenligning!

Endret av Ellevill
Skrevet

Det er vel ingen tvil om at menn og kvinner er skrudd ihop forskjellig oppi topplokket og at menn dermed tiltrekkes og "forelsker" seg på en annen måte enn det kvinner gjør.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Gutter blir forelsket, ikke menn.

Endret av Summers
AnonymBruker
Skrevet

Gutter blir forelsket ikke menn.

Ok, så du bekrefter herved at menn ikke blir forelsket? Eller snakker du kun for deg selv?

• Liker 1
Skrevet

Klart både gutter og menn kan bli, og blir betatt, forelsket og elsker sin partner.

Jeg har derimot en følelse av at kanskje litt høyere andel menn ikke er så avhengig av sterke følelser for å være i en form for forhold. Samtidig som jeg vet om nok av kvinner som ikke vil være aleine og heller er med en de ikke føler noe særlig for enn å være singel. Så mulig det finnes like mange blandt begge kjønn.

Menn kan selvsagt være like trofaste, holde ut med sin kvinne hele livet, elske like høyt og få kjærlighetssorg om forholdet tar slutt.

AnonymBruker
Skrevet

Så fordi de fleste menn kan ha sex uten å forelske seg så drar du konklusjonen at de er ute av stand til å forelske seg?

Anonymous poster hash: 15120...825
Gjest Malanthor
Skrevet

Helledussan. Selfølgelig blir menn forelsket på lik linje som kvinner. :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei kvinne , og blir skikkelig forsleket. Men når forholdet blir dårlig på slutten og det blir slutt, så sliter jeg ikke med kjærlighetsorg. Mulig jeg hadde fått kjærlighetsorg hvis min mann hadde gått fra meg. Men jeg har ikke opplevd kjærlighetsorg enda.

og ja, menn blir forelsket. Min ex hadde kjærlighetsorg. Skjønte hva han hadde mistet da jeg gikk.. Men jeg følte meg fri..

Så dette gjelder både menn og kvinner..

Anonymous poster hash: 8c419...90b
AnonymBruker
Skrevet

Så fordi de fleste menn kan ha sex uten å forelske seg så drar du konklusjonen at de er ute av stand til å forelske seg?

Anonymous poster hash: 15120...825

Nå snakker jeg ikke om sex uten følelser, men mannfolk som går fra forhold til forhold. Det fascinerer meg, for det kunne aldri jeg gjort. Greit nok at mange damer sikkert gjør det samme, men jeg har bare hørt om menn som gjør det. Virker som menn blir fortere lei av damer. De fleste menn ønsker vel et harem på 100 damer som de kan rullere på, så de ikke går lei. Er synd på alle barn som savner faren sin fordi faren har blitt sammen med en ny dame..

• Liker 1
Skrevet

Menn kan ikke få følelser nei. De tror de kan få det, men det er feil :) Når de "forelsker" seg, er det i virkeligheten bare et ønske om å ha dama for seg selv, derfor går de med på å bli fanget i det de kaller fengsel.

Plutselig får de lyst på barn, men de vil ikke oppdra den, så de trenger dama til det.

MHM :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...