AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #41 Skrevet 9. august 2014 Sånne jenter som det der er utrolig irriterende. Menn har da like mye følelser som damer, og blir faktisk like lei seg av kjærlighetssorg som det dere jenter blir. Gutter gjør bare ikke så stort nummer ut av at de er lei seg, som mange jenter gjør. Anonymous poster hash: fae4c...5b7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #42 Skrevet 9. august 2014 Det er vel ingen tvil om at menn og kvinner er skrudd ihop forskjellig oppi topplokket og at menn dermed tiltrekkes og "forelsker" seg på en annen måte enn det kvinner gjør. Utdyp, takk! Anonymous poster hash: aee32...087
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #43 Skrevet 9. august 2014 Tja, jeg er forelsket nå, så jeg antar at andre menn også kan bli detAnonymous poster hash: 3392e...92d
Gjest SoccerPlayer Skrevet 9. august 2014 #44 Skrevet 9. august 2014 (endret) Så klart blir menn forelsket! Like vanlig som at kvinner blir forelsket vil jeg tro? Jeg er nå forelska i ei kvinne, og bare ei! Det er hun jeg er sammen med. Ja, det finnes mange drittsekker i stedenfor menn der ute som bytter kvinner oftere enn truser, elsker å såre kvinner og har bare følelser i skrittet. Ekte menn er de som kan ta vare på kvinnene sine Endret 9. august 2014 av SoccerPlayer
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #45 Skrevet 9. august 2014 Etter min og flere andre venninners erfaring så bytter menn damer hele tiden og har sex med jenter som om ingenting hadde hendt. Derfor virker det på meg som om menn ikke er istand til å forelske seg. For da hadde de ikke holdt på sånn. Da jeg ble dumpet så kunne det ikke falt meg inn å date noen nye. Jeg har hatt kjærlighetssorg i 1,5 år og først nå er jeg i stand til å date noen. Er det virkelig sånn at menn ikke har følelser..? Bortsett fra i underlivet? Kjør debatt! Anonymous poster hash: 172e3...b7c Av alle mennesker som jeg har sett som har vært knust av kjærlighetssorg over lang tid så er alle sammen menn. Som mann, kan jeg garantere for at menn forelsker seg og elsker dypt ærlig og inderlig. Men, en føler ikke slik for enhver kvinne som går forbi. Det er ikke noe det går inflasjon i. Noen få utvalgte i løpet av livet er det som er vanlig for både menn og kvinner å forelske seg i.
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #46 Skrevet 9. august 2014 Gutter blir forelsket, ikke menn. Jeg er så glad for at jeg har beholdt gutten i meg...
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #47 Skrevet 9. august 2014 Men hvordan kan de bytte ut kvinnfolk oftere enn jeg bytter truseinnlegg da? Jeg forstår ikke at det er mulig. Hadde ikke falt meg inn å hooke opp med nye menn rett etter jeg ble singel. Anonymous poster hash: 172e3...b7c Nå snakker du om en gruppe mennesker som ikke kan defineres som "menn" men som må defineres som "kvinner og menn som finner ny partner etter kort tid". Det er noe helt annet. Jeg er en sånn mann som forelsker meg med noen års mellomrom. Jeg håper virkelig for din del at du bytter truseinnlegg oftere enn som så.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #48 Skrevet 9. august 2014 Kan ikke noen menn forklare hvordan det føles å være forelsket? Jeg tror jenter analyserer mer når de er forelsket enn det gutter gjør. "Hvorfor skrev han ikke smiley?" osv. Anonymous poster hash: 211ab...30a
Oslomann71 Skrevet 9. august 2014 #49 Skrevet 9. august 2014 Menn kan forelske seg. Menn kan også gå inn i forhold uten å være forelsket. Menn kan også få kjærlighetssorg. Tror mange menn ikke liker å snakke om slikt, men heller søker trøst i bunnen av en flaske enn skulderen til en venn.
Marie90 Skrevet 9. august 2014 #50 Skrevet 9. august 2014 (endret) Nå snakker jeg ikke om sex uten følelser, men mannfolk som går fra forhold til forhold. Det fascinerer meg, for det kunne aldri jeg gjort. Greit nok at mange damer sikkert gjør det samme, men jeg har bare hørt om menn som gjør det. Virker som menn blir fortere lei av damer. De fleste menn ønsker vel et harem på 100 damer som de kan rullere på, så de ikke går lei. Er synd på alle barn som savner faren sin fordi faren har blitt sammen med en ny dame.. Anonymous poster hash: 172e3...b7c Når man er ung går mange fra forhold til forhold. Menn tar kanskje noe lettere på forhold når de er unge - de vet at kvinnen de får der og da som regel ikke er den beste de ender opp med. Man utvikler seg og ettersom mange ting kvinner ser etter i en mann kommer litt med årene vet de fleste menn at når de har utviklet mer selvtillit, har ting på stell og litt livserfaring har de draget på mer attraktive kvinner som 35 åring enn som 23 åring. Noen gutter må inn i forhold bare for å ha tilgang til sex - de kan t.o.m. lure seg selv til å tro at de har en slags beruset forelskesfolelse ved at en pen jente er villig til å ha sex med dem. Dette går jo over. Det at barn vokser opp med en forelder er jo et resultat av at folk generelt tar lett på det hele. Mange slurver med prevensjon og velger å beholde, og familieenheten er noe de glir inn i fremfor et bevisst valg. Folk velger heller ikke å gifte seg. Nå er det selvsagt opp til en og enhver, men sannheten er at dersom flere kvinner hadde stilt dette kravet foer de valgte å få barn, så kunne de filtrert ut endel menn som ikke ville tilbringe livet med dem og heller ikke fått barn som endte med alenemor. Når det gjelder ekteskap er det ikke slik at menn generelt forlater kone og barn for en ny dame. Ekteskap er mer solide, og i de tilfellene der skilsmisse forekommer er det oftere på kvinnens initiativ enn mannens. Poenget er at dersom man spiller kortene sine riktig er ikke realiteten så blek som enkelte vil ha det til. Når det gjelder sorg etter endt forhold handler det vel om flere ting. Menn opplever også sorg, men takler det annerledes. Det er ikke samme aksept for å vise den sårbare delen av seg selv, mange har heller ikke like intime vennskap som kvinner. Endel kvinner velger også å dyrke denne sorgen. At menn sliter når en kvinne de elsker forlater dem er det ingen tvil om. I de tilfellene i mine foreldres omgangskrets der dette har skjedd, har mannen slitt veldig i etterkant, hvorav en har endt opp som alkoholiker. Endret 9. august 2014 av Marie90
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #51 Skrevet 9. august 2014 Kan ikke noen menn forklare hvordan det føles å være forelsket? Jeg tror jenter analyserer mer når de er forelsket enn det gutter gjør. "Hvorfor skrev han ikke smiley?" osv. Anonymous poster hash: 211ab...30a Aner ikke hvordan andre menn har det, men for meg er det intenst på innsiden og labert på utsiden. Finner fort tid til å treffe henne, men er ellers veldig tilbakeholden frem til gjensidig respons er oppnådd. Fra en har blitt fysisk av så blir jeg ekstremt fysisk i form av klemmer, kyss, kjærtegn på rgg og armern, lett klemme hendes hender, blikk og smil. I sengen forsyner jeg meg rett og slett av hele kroppen hennes og setter stor pris på om hun bare lar være og tenke og heller konsentrer seg om å nyte det jeg gjør med kroppen hennes. I et forhold vil jeg automatisk gjøre ting jeg vet er ting som hun blir glad av. Jeg inntar fort en rolle der jeg "jobber i bakgrunnen" med å legge til rett for henne slik at hun trives. I bunn og grunn er jeg en person som uttrykker min forelskelse og kjærlighet i handlinger mer enn ord. 2
Gjest Snuppi Skrevet 9. august 2014 #52 Skrevet 9. august 2014 ?? Selvsagt! Menn forelsker seg rett som det er. Jeg tenker heller at det er noe galt med de mennene som du har rotet deg borti.
Gjest Dønn_ærlig Skrevet 9. august 2014 #53 Skrevet 9. august 2014 Nei,menn er kun ute etter sengekos og evner ikke å binde seg. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #54 Skrevet 9. august 2014 Nei,menn er kun ute etter sengekos og evner ikke å binde seg. På hvilket grunnlag mener du dette?
Gjest Dønn_ærlig Skrevet 9. august 2014 #55 Skrevet 9. august 2014 På hvilket grunnlag mener du dette? egne erfaringer
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #56 Skrevet 9. august 2014 egne erfaringer Da trumfer jeg dine erfaringer med mine egne og garanterer deg at jeg, som mann, evner å forelske meg.
Gjest Dønn_ærlig Skrevet 9. august 2014 #57 Skrevet 9. august 2014 Da trumfer jeg dine erfaringer med mine egne og garanterer deg at jeg, som mann, evner å forelske meg.da ligger nok feilen i meg..
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #58 Skrevet 9. august 2014 Aner ikke hvordan andre menn har det, men for meg er det intenst på innsiden og labert på utsiden. Finner fort tid til å treffe henne, men er ellers veldig tilbakeholden frem til gjensidig respons er oppnådd. Fra en har blitt fysisk av så blir jeg ekstremt fysisk i form av klemmer, kyss, kjærtegn på rgg og armern, lett klemme hendes hender, blikk og smil. I sengen forsyner jeg meg rett og slett av hele kroppen hennes og setter stor pris på om hun bare lar være og tenke og heller konsentrer seg om å nyte det jeg gjør med kroppen hennes. I et forhold vil jeg automatisk gjøre ting jeg vet er ting som hun blir glad av. Jeg inntar fort en rolle der jeg "jobber i bakgrunnen" med å legge til rett for henne slik at hun trives. I bunn og grunn er jeg en person som uttrykker min forelskelse og kjærlighet i handlinger mer enn ord. Er du slik at du sender få meldinger (jf. en anne tråd her inne) og heller viser kjærligheten gjennom handlinger når dere treffes? Anonymous poster hash: ae3ab...73a
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #59 Skrevet 9. august 2014 Er du slik at du sender få meldinger (jf. en anne tråd her inne) og heller viser kjærligheten gjennom handlinger når dere treffes? Anonymous poster hash: ae3ab...73a Jepp.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #60 Skrevet 9. august 2014 Jepp. Godt å høre Dater en av samme type og jeg har vel funne ut at han er slik Anonymous poster hash: ae3ab...73a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå