AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Etter min og flere andre venninners erfaring så bytter menn damer hele tiden og har sex med jenter som om ingenting hadde hendt. Derfor virker det på meg som om menn ikke er istand til å forelske seg. For da hadde de ikke holdt på sånn. Da jeg ble dumpet så kunne det ikke falt meg inn å date noen nye. Jeg har hatt kjærlighetssorg i 1,5 år og først nå er jeg i stand til å date noen. Er det virkelig sånn at menn ikke har følelser..? Bortsett fra i underlivet? Kjør debatt! Anonymous poster hash: 172e3...b7c 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Nei, menn kan ikke forelske seg. Det er fysisk umulig for dem. Anonymous poster hash: 295d1...1e3 5
Maximillian Cohen Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 (endret) Nå vet jeg ikke hva kvinner føler, men jeg kan i hvert fall bli noe som jeg selv vil betegne som forelsket. Kjærlighetssorg har jeg derimot aldri opplevd at har vart i noe særlig mer enn en dag eller to. Det er så klart ikke noe gøy å bli dumpet, og jeg kan i ettertid føle et visst savn, men det er ikke noe som holder meg tilbake eller påvirker min hverdag på noen som helst måte. Endret 8. august 2014 av Maximillian Cohen
Gjest Lille-pus Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 De ikke bare kan forelske seg... de gjør det også... hver dag... mange av dem.. hver eneste dag. Noen av dem forelsker seg forgjeves... andre blir lykkelige... de aller fleste har kjærlighetssorg en eller annen gang i løpet av sitt liv. Det er "Menn og forelskelse" med noen få ord. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 De ikke bare kan forelske seg... de gjør det også... hver dag... mange av dem.. hver eneste dag. Noen av dem forelsker seg forgjeves... andre blir lykkelige... de aller fleste har kjærlighetssorg en eller annen gang i løpet av sitt liv. Det er "Menn og forelskelse" med noen få ord. Men hvordan kan de bytte ut kvinnfolk oftere enn jeg bytter truseinnlegg da? Jeg forstår ikke at det er mulig. Hadde ikke falt meg inn å hooke opp med nye menn rett etter jeg ble singel. Anonymous poster hash: 172e3...b7c 3
OlaP Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Etter min og flere andre venninners erfaring så bytter menn damer hele tiden og har sex med jenter som om ingenting hadde hendt. Derfor virker det på meg som om menn ikke er istand til å forelske seg. For da hadde de ikke holdt på sånn. Da jeg ble dumpet så kunne det ikke falt meg inn å date noen nye. Jeg har hatt kjærlighetssorg i 1,5 år og først nå er jeg i stand til å date noen. Er det virkelig sånn at menn ikke har følelser..? Bortsett fra i underlivet? Kjør debatt! Anonymous poster hash: 172e3...b7c Ja, jeg kan ikke prate for alle, men jeg kan det. Og forelsker jeg meg sitter det i hvert fall i 4 år. Derfor har jeg totalt kun forelsket meg 5-6 ganger.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Er det sånn at vi damer forelsker oss lettere fordi vi er mer følelsesrettet? Anonymous poster hash: 172e3...b7c 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Så klart kan menn forelske seg. Du kan da ikke dømme alle menn i hele verden, bare etter deg og dine venners erfaringer. Hva tror du at menn er? Aliens? Hunder? Anonymous poster hash: 2c2cb...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Hva faen er dette for jævla sprøyt? Men kan bli forelsket - så forelsket at all fornuft svinner hen. Hva kjærlighetssorg gjelder; I rest my fucking case! -Mann!- Anonymous poster hash: 16b08...0f7 5
Gjest Ung tøff mann Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 (endret) Menn kan dessverre forelske seg, en av de jævligste følelsene som finnes. Endret 8. august 2014 av Ung tøff mann 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 Så klart kan menn forelske seg. Du kan da ikke dømme alle menn i hele verden, bare etter deg og dine venners erfaringer. Hva tror du at menn er? Aliens? Hunder? Anonymous poster hash: 2c2cb...bb9 Menn virker så kalde siden de bytter damer hele tiden. Jeg syns det er et trist syn på kvinner. Vi kan bare byttes ut vi, når menn er lei av oss. Derfor begynner jeg å lure på om menn i det hele tatt har følelser siden de bare stikker av hele tiden. Har MANGE venninner med barn som har blitt forlatt av menna sine. Fordi menna blir lei og finner nye damer. Og nye. Og nye etc. Så når de er typ 65 har de hatt hundrevis eller tusenvis av sexpartnere/kjærester. Anonymous poster hash: 172e3...b7c 3
Gjest Lille-pus Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 Men hvordan kan de bytte ut kvinnfolk oftere enn jeg bytter truseinnlegg da? Jeg forstår ikke at det er mulig. Hadde ikke falt meg inn å hooke opp med nye menn rett etter jeg ble singel. Anonymous poster hash: 172e3...b7c Du bør tenke på hvor du får det fra at menn som gruppe bytter kvinnfolk oftere enn du bytter truseinnlegg. - og så hvorfor du tror at den egenskapen er noe som er felles for absolutt alle menn... også din egen far og dine eventuelle brødre og mannlige slektninger. 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #13 Skrevet 8. august 2014 Tror det har noe med at de fleste karene er sterkere psykisk.. men det svir fortsatt noe inni *h å bli dumpa av noen du virkelig liker. Det svir like mye for begge kjønn, men mannfolka viser det som regel ikke. Anonymous poster hash: 932a1...bf5 3
aquiz Skrevet 8. august 2014 #14 Skrevet 8. august 2014 Du har ikke mye følelser igjen hvis forholdet består av negative elementer, og hvis du ikke har funnet den "rette". Dette gjelder også for jenter.
Kjetil.. Skrevet 8. august 2014 #15 Skrevet 8. august 2014 Menn virker så kalde siden de bytter damer hele tiden. Jeg syns det er et trist syn på kvinner. Vi kan bare byttes ut vi, når menn er lei av oss. Derfor begynner jeg å lure på om menn i det hele tatt har følelser siden de bare stikker av hele tiden. Har MANGE venninner med barn som har blitt forlatt av menna sine. Fordi menna blir lei og finner nye damer. Og nye. Og nye etc. Så når de er typ 65 har de hatt hundrevis eller tusenvis av sexpartnere/kjærester. Anonymous poster hash: 172e3...b7c Så menn bytter fra kvinne til kvinne.. hmm. I Norge er det ganske 50/50 fordelt mellom menn og kvinner, hvis disse mennene bytter fra kvinne til kvinne vil dette tilsi at a) det et mindretall menn som bytter fra kvinne til kvinne eller b) det er like mange kvinner som bytter mann ofte. Med mindre disse mennene er homofile vil alltid menn som har forhold/samleie med mange kvinner tilsi at det mange kvinner som har forhold/samleie med disse mennene. Og ja menn kan forelske seg, hvor ofte og hvor sterkt varier fra person til person akkurat som ved kvinner. Om kvinner raskere får en større emosjonell tilknytting en menn kan hende, uten at jeg har noe fakta å støtte opp under dette med. At menn bytter deg (dere) ut er kjipt, på lik linje med at det er kjipt for mannfolka som blir byttet ut av dere kvinner. 4
Gjest Idollet Skrevet 8. august 2014 #16 Skrevet 8. august 2014 Menn virker så kalde siden de bytter damer hele tiden. Jeg syns det er et trist syn på kvinner. Vi kan bare byttes ut vi, når menn er lei av oss. Derfor begynner jeg å lure på om menn i det hele tatt har følelser siden de bare stikker av hele tiden. Har MANGE venninner med barn som har blitt forlatt av menna sine. Fordi menna blir lei og finner nye damer. Og nye. Og nye etc. Så når de er typ 65 har de hatt hundrevis eller tusenvis av sexpartnere/kjærester. Anonymous poster hash: 172e3...b7c Dette er ikke menn. Det er hva vi kaller syke jævler. Selv om noen menn ofte bytter partner, er det sammtidig mange flere som holder på med den samme i mange år, om ikke resten av livet. Så om det i det hele tatt er vits i å svare på spørsmålet, ja menn kan forelske seg. Og hvordan kan det ha seg at de ikke kan, når damer kan, siden de jo er skapt av samme byggemateriale, utenom et y kromosom. Som bare lager testosteron og penis.
Cordelia Skrevet 8. august 2014 #17 Skrevet 8. august 2014 Menn er jo en helt annen rase enn kvinner vettu! Selfølgelig blir de forelsket på like måte som kvinner. Vi er mennesker hele hurven. 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #18 Skrevet 9. august 2014 Du bør tenke på hvor du får det fra at menn som gruppe bytter kvinnfolk oftere enn du bytter truseinnlegg. - og så hvorfor du tror at den egenskapen er noe som er felles for absolutt alle menn... også din egen far og dine eventuelle brødre og mannlige slektninger. Vel min far har vært utro hele livet så jeg har ikke så bra forbilder akkurat Jeg forstår bare ikke hvorfor menn har mindre respekt for forhold enn det damer har. Anonymous poster hash: 172e3...b7c 1
Mrs Smith Skrevet 9. august 2014 #19 Skrevet 9. august 2014 Vel min far har vært utro hele livet så jeg har ikke så bra forbilder akkurat Jeg forstår bare ikke hvorfor menn har mindre respekt for forhold enn det damer har. Anonymous poster hash: 172e3...b7c Da har du valgt feil menn. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #20 Skrevet 9. august 2014 Da har du valgt feil menn. Jeg snakker mest generelt nå, ikke akkurat or meg selv. Klarer meg fint. Men syns mest synd på de venninnene mine som har blitt forlatt av mennene sine, også sitter de der som alenemødre kun fordi mannen har møtt en ny. Virker som en mann kun gidder være i et forhold max 2 år om gangen, før han bytter ut dama. Derfor virker det som menn har dårlig kvinnesyn. Ikke alle, men de fleste. Anonymous poster hash: 172e3...b7c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå