Gå til innhold

Brukt og lurt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forbokstaven. Traff en fyr på 38 for 2 uker siden. Han lurte meg.

Anonymous poster hash: 24f7e...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forbokstaven. Traff en fyr på 38 for 2 uker siden. Han lurte meg.

Anonymous poster hash: 24f7e...e23

kan vi ta dette på pm?

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbokstaven. Traff en fyr på 38 for 2 uker siden. Han lurte meg.

Anonymous poster hash: 24f7e...e23

Om du kan si første bokstav først? Hadde vært utrolig om det var samme mann.

Endret av Jente992
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K.

Anonymous poster hash: 24f7e...e23

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du er veldig fordomsfull, TS. At du får et annet syn på han bare fordi du oppdager at han har penger. Jeg synes det er et sympatisk trekk at han ikke har skrytt av pengene sine til deg. Kanskje det var fordi han ville du skulle ta han som den personen han er. Det finnes nok av idiotiske usikre menn som skryter av hva de eier for å få seg damer.

Som om ikke menn med normal inntekt utnytter jenter for sex.



Anonymous poster hash: a4d6c...a8f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det nå når jeg har fått tenkt litt. Dumt å sette folk i båser. Men, nå har det riktignok ordneg seg!

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom hjem for noen timer siden. Men han har sendt veldig mange meldinger tidligere, så skjønner at jeg venter på noe som ikke kommer nå.

Anonymous poster hash: 02421...a10

Litt tålmodig kan man vel tillate seg å være?

Anonymous poster hash: 086b4...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avslørte vel brukeren min litt oppi der.

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere er litt vel paranoide, når dere lurer på om dere er blitt "lurt" av samme mann. Det må da være lov for menn og kvinner å date og ha sex, uten at man forplikter seg til noe med en gang. Selv om en mann finner ut at en dame ikke passer for han allikevel, så betyr det ikke at han har lurt henne. I bli-kjent-fasen vet man ennå ikke helt om man vil bli sammen eller ikke.



Anonymous poster hash: a4d6c...a8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo ikke kontaktet han heller. Han er veldig mye eldre enn deg, kan hende han leter etter noen å dele resten av livet med, er du klar for dette? Kan hende han er redd du ikke er ferdig med å feste fra deg osv. Men dette må du spørre han om, ellers vet du aldri. Du har uansett ikke noe å tape på å sende en mld.

Har han forresten barn? Dette kan komplisere ting, iallefall om de er tenåringer. Tror jeg hadde reagert kraftig på om pappa fant seg en på 21 når jeg var 15-16. Og barna har mye påvirkningskraft.

Leste ikke hele tråden, så om noe av dette er svart på fra før beklager jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok motet til meg og kontaktet han. Han har barn, men dette er så tidlig, så akkurat nå er tankene bare på at han er en spennende person, aktiv og en interessant samtalepartner, med mange av de samme verdiene som jeg selv har. Det er kanskje sumt av mwg å ikke tenke på dette med barn, helse og fremtid allerede, men akkurat nå er det deilig og bare ha en å ha det gøy og trivelig med!

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Jeg tok motet til meg og kontaktet han. Han har barn, men dette er så tidlig, så akkurat nå er tankene bare på at han er en spennende person, aktiv og en interessant samtalepartner, med mange av de samme verdiene som jeg selv har. Det er kanskje sumt av mwg å ikke tenke på dette med barn, helse og fremtid allerede, men akkurat nå er det deilig og bare ha en å ha det gøy og trivelig med!Anonymous poster hash: 02421...a10

Svarte han deg? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja! Og det var bare positivt :) kan jo tenkes han har mange han lurer på en gang, og taktikken er å være hyggelig, men da bikker jeg vel over til å bli paranoid. :)

Anonymous poster hash: 02421...a10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du snakket om en mann på rundt 50-60 år og så snakker du om en ung mann på 38.. hehehe

Lykke til :)



Anonymous poster hash: ff610...05d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, og jeg som trodde jeg var paranoid:p

Venter alltid 2-3 dager før jeg stempler fyren som "uinteressert/lurt meg/hører aldri fra han igjen". Overrasket over at noen tenker sånn bare de ikke hører noe på noen timer.

Hadde en fyr invitert meg med på hyttetur hadde jeg klart tolket han som interessert. Attraktive menn/gutter trenger ikke tilbringe så mye tid med ei jente for å få seg noe.

Det er ikke sikkert han er interessert i et forhold med TS (pga aldersforskjellen bl.a), men tror ikke han har sett på henne som et enkelt ligg heller.



Anonymous poster hash: 1bd28...f43
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan innrømme at jeg var vel paranoid etter han slapp meg av. Likte han så godt, at jeg tenkte det var for godt til å være sant at han kunne like meg for den jeg var. Han vil heldigvis tilbringe mer tid sammen med meg, og jeg får høre at han savner og tenker på meg.

Oi, og jeg som trodde jeg var paranoid:p

Venter alltid 2-3 dager før jeg stempler fyren som "uinteressert/lurt meg/hører aldri fra han igjen". Overrasket over at noen tenker sånn bare de ikke hører noe på noen timer.

Hadde en fyr invitert meg med på hyttetur hadde jeg klart tolket han som interessert. Attraktive menn/gutter trenger ikke tilbringe så mye tid med ei jente for å få seg noe.

Det er ikke sikkert han er interessert i et forhold med TS (pga aldersforskjellen bl.a), men tror ikke han har sett på henne som et enkelt ligg heller.

Anonymous poster hash: 1bd28...f43

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...