Gå til innhold

Brukt og lurt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du sier at du trodde han likte deg for den du var. Man kan og si at han trodde du likte ham for det han var. Du tok en sjanse på det. Han tok en sjanse på det. Skjønner ikke helt det at du skal føle deg lurt. Du sier selv at kjemien var ikke helt topp. Det kunne ingen av dere vite på begynnelsen.

Har du ikke tatt kontakt etterpå og takket for turen? Han kunne vel like godt som deg føle seg lurt.

Endret av Berit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kom hjem for noen timer siden. Men han har sendt veldig mange meldinger tidligere, så skjønner at jeg venter på noe som ikke kommer nå.

Anonymous poster hash: 02421...a10

Hvis det ikke er mer en noen timer siden dere kom hjem så er det vel ingen grunn til å stresse. Gi mannen litt tid da. Hadde han ikke tatt kontakt i løpet av noen uker kunne jeg forstått deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kalt deg verken ung eller dum, men jeg stusser litt på at du dømmer han basert på et googlesøk.

Hva med at du tar kontakt med han? Det kan godt hende at han kun var ute etter sex, men det kan også hende at han likte deg, men ikke tar kontakt fordi han tror du ikke er interessert.

Føler vel bare at en mann med mye penger kun er ute etter sånne som meg pga kroppen og utseendet mitt. Er en stereotypi jeg har av disse litt eldre med penger.

Nå får jeg jo en uggen følelse i magen av å tenke på han, noe som ikke gjør meg interessert lenger. Men vil gjerne ha svar.. Meen, går det an å spørre han om dette?

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom hjem for noen timer siden. Men han har sendt veldig mange meldinger tidligere, så skjønner at jeg venter på noe som ikke kommer nå.

Anonymous poster hash: 02421...a10

NOEN TIMER? Herregud, snakk om å ta sorgene på forskudd.

Om et par dager kontakter han deg eller du han, så tar dere det derfra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, alle her sier at jeg er ung og dum og at han var ute etter "fitta mi". Så var det som var budskapet å hente her inne. Som sagt; Han ga seg ut for å virkelig like meg, "du er det nydeligste", "du er interessant", "blablabla, du har så mange gode egenskaper". Nå tar han ikke kontakt.

Anonymous poster hash: 02421...a10

Men du har jo ikke tatt kontakt med han heller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er bare en bitter gutt/mann, som sitter inne på KG en fredagskveld, mens andre menn er ute og får seg noe.

Husk og tørke chipsfettet av fingrene før du fyrer opp WoW nå da.

Anonymous poster hash: 1c3c5...93f

Niks, kvinne her.

Ler meg i hjel av disse unge frøene som lar eldre menn rundpule seg. Så billig. Så ekkelt.

Anonymous poster hash: 43720...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niks, kvinne her.

Anonymous poster hash: 43720...6cb

:rolleyes:

Anonymous poster hash: 1c3c5...93f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, kvinne her.

Ler meg i hjel av disse unge frøene som lar eldre menn rundpule seg. Så billig. Så ekkelt.

Anonymous poster hash: 43720...6cb

Hvis du har eller har hatt en kjæreste, så må du skjønne at det går an å tro at folk oppriktig liker deg! Jeg likte han, og jeg trodde han gjorde det samme tilbake. Snakk om å være dømmende, ærlig talt,.

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har eller har hatt en kjæreste, så må du skjønne at det går an å tro at folk oppriktig liker deg! Jeg likte han, og jeg trodde han gjorde det samme tilbake. Snakk om å være dømmende, ærlig talt,.

Anonymous poster hash: 02421...a10

Skal mer til en litt gitarspilling før jeg lar en mann dobbelt så gammel som meg rundpule meg på første date.

Anonymous poster hash: 43720...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har jo ikke tatt kontakt med han heller?

Er redd for å virke dummere og mer naiv, når jeg frykter at han tenker det allerede. Derfor tør jeg ikke sende en melding.

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler vel bare at en mann med mye penger kun er ute etter sånne som meg pga kroppen og utseendet mitt. Er en stereotypi jeg har av disse litt eldre med penger.

Nå får jeg jo en uggen følelse i magen av å tenke på han, noe som ikke gjør meg interessert lenger. Men vil gjerne ha svar.. Meen, går det an å spørre han om dette?

Anonymous poster hash: 02421...a10

Jeg må si jeg syns det er synd at du ikke gir fyren en real sjanse fordi du har fordommer mot "disse eldre med penger".

Og selvfølgelig kan du spørre han, men jeg ville nok holdt meg til å spørre om han var interessert i å treffes igjen. Hvis du spør om han brukte deg fordi du var ung og dum så kan du ende opp med å fornærme han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal mer til en litt gitarspilling før jeg lar en mann dobbelt så gammel som meg rundpule meg på første date.

Anonymous poster hash: 43720...6cb

38 delt på 2 har da aldri blitt 21?

Anonymous poster hash: 02421...a10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Men hvorfor tar ikke du kontakt med han først? Kanskje han venter på at du tar kontakt? Ikke ta sorgene på forskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si jeg syns det er synd at du ikke gir fyren en real sjanse fordi du har fordommer mot "disse eldre med penger".

Og selvfølgelig kan du spørre han, men jeg ville nok holdt meg til å spørre om han var interessert i å treffes igjen. Hvis du spør om han brukte deg fordi du var ung og dum så kan du ende opp med å fornærme han.

Du har et godt poeng der! Men regner med at han vil ta saken i egne hender om han vil treffes igjen..

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor tar ikke du kontakt med han først? Kanskje han venter på at du tar kontakt? Ikke ta sorgene på forskudd.

Fordi jeg er redd for å gi han tilfredstillelsen av å "ha klart det med enda en naiv 20-åring."

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er redd for å gi han tilfredstillelsen av å "ha klart det med enda en naiv 20-åring."

Anonymous poster hash: 02421...a10

Han har jo allerede "klart det". Du har ingenting å tape på å gi han sjangsen til å bevise om det er seriøst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis han har tatt fri flere dager midt i uken så har han sikkert litt arbeid som venter han når han kom hjem. Ikke så rart han ikke har sendt melding på et par timer.



Anonymous poster hash: 09218...276
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Fordi jeg er redd for å gi han tilfredstillelsen av å "ha klart det med enda en naiv 20-åring." Anonymous poster hash: 02421...a10

Jeg skjønner hva du mener, men gi det noen timer til, har han ikke tatt kontakt da så gjør du det? Du er bare 21 år og har hele livet foran deg, er denne fyren en drittsekk så finnes det nok av menn der ute og en som passer perfekt for deg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har tatt fri flere dager midt i uken så har han sikkert litt arbeid som venter han når han kom hjem. Ikke så rart han ikke har sendt melding på et par timer.

Anonymous poster hash: 09218...276

Han har hjemmekontor, og jobber bare i et par lukkede timer tidlig på morgenen og ettermiddagen.

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener, men gi det noen timer til, har han ikke tatt kontakt da så gjør du det? Du er bare 21 år og har hele livet foran deg, er denne fyren en drittsekk så finnes det nok av menn der ute og en som passer perfekt for deg!

Tusen takk for fint svar! Noen ide om hva som kan være passende å skrive? Jeg mener, uten å spørre om å møtes igjen..

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...