Gå til innhold

Brukt og lurt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Det har seg sånn at jeg for en helg siden møtte en eldre mann på et utsted som jeg kom i snakk med, og egentlig hadde det ganske hyggelig med. Han fikk nummeret mitt etter å ha spurt noen ganger, men vi avsluttet det hele der. Da han ringte og ikke fikk svar, la han også igjen telefonbeskjed hvor han sa hvor hyggelig jeg var og at han kunne tenkes å møtes igjen. Etter å ha mast et par dager, gikk jeg med på å møte han ute sent om kvelden. Til tross for aldersforskjellen hadde vi det veldig hyggelig, og kvelden endte på et teppe der vi rotet litt.

Dagen etter lurte han på om jeg ville bli med på fjelltur! Jeg syntes selvfølgelig det var veldig rart at han skulle spørre om noe sånt etter bare å ha møttes et par ganger, men samtidig var han jo forholdsvis kjekk og utrolig ålreit, rett og slett en spennende type!

På hytteturen ble jeg spilt gitar og synget for, han hadde kjøpt inn øl, og vi endte med å ha sex. Vi hadde sex igjen før fjellturen dagen etter, og bestemte oss for å bli en dag til, selvom det var planlagt hjemreisedag. Han kysset meg mye, ga klemmer og var egentlig veldig oppmerksom. Etter å ha snakket mye med han under denne turen, fortalte han mye som gjorde meg nødt til å google han når jeg kom hjem.

Han er 38, (jeg er 21 ) har utrolig mye penger, og har ikke sendt meg melding etter at han slapp meg av hjemme. han sa "ikke glem meg da", når vi skiltes, og det var det siste jeg hørte.

Når jeg nå fikk googlet at han var så gammel og rik, tenker jeg tanken på at jeg har blitt brukt. Jeg visste ikke at han hadde mye penger, men tipper kanskje han har fått kost seg med mye unge damer pga dette. Så spørsmålet er vel litt hva dere tenker om dette.. Har jeg blitt brukt og lurt? Er det lov å sende en melding og spørre han? Det var ikke helt tipp topp kjemi, men jeg sitter igjen med en uggen følelse i magen av å ha blitt lurt, da jeg i utgangspunktet håpet at han likte meg for den jeg var..



Anonymous poster hash: 02421...a10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig brukte han deg. Ung og dum, du lærer vel etter hvert.



Anonymous poster hash: 43720...6cb
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler deg brukt fordi han har mye penger ...?



Anonymous poster hash: f7e19...28a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle litt eldre menn som virker interessert i deg, skal man anta bare vil bruke deg? Jeg visste jo ikke at han kunne kjøpt seg hvem han ville, før nå..



Anonymous poster hash: 02421...a10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han sitter og føler seg brukt? Du har jo ikke tatt kontakt med ham du heller?



Anonymous poster hash: 1c3c5...93f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle litt eldre menn som virker interessert i deg, skal man anta bare vil bruke deg? Jeg visste jo ikke at han kunne kjøpt seg hvem han ville, før nå..

Anonymous poster hash: 02421...a10

Det blir teit å si han brukte deg fordi du i ettertid fant ut at han hadde mye penger. Penger definerer ikke nødvendigvis en person.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig brukte han deg. Ung og dum, du lærer vel etter hvert.

Anonymous poster hash: 43720...6cb

Du føler deg brukt fordi han har mye penger ...?

Anonymous poster hash: f7e19...28a

Nei. Fordi han ga uttrykk for at han var interessert i meg under hele turen, og likte meg for den jeg var. Og så bare for å drite i meg etter at han slapp meg av. Føler meg lurt fordi han sa det han sa, og skjønner jo nå at han aldri ville likt meg for den jeg var, når jeg googlet han..

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Fordi han ga uttrykk for at han var interessert i meg under hele turen, og likte meg for den jeg var. Og så bare for å drite i meg etter at han slapp meg av. Føler meg lurt fordi han sa det han sa, og skjønner jo nå at han aldri ville likt meg for den jeg var, når jeg googlet han..

Anonymous poster hash: 02421...a10

Han var ute etter fitta di. Hvor dum skal du være?

Anonymous poster hash: 43720...6cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir teit å si han brukte deg fordi du i ettertid fant ut at han hadde mye penger. Penger definerer ikke nødvendigvis en person.

Det er vel ikke akkurat det som er greia. men han ga et helt falskt uttrykk. men samma. mulig jeg er dårlig til å forklare problemstillingen her.

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ute etter fitta di. Hvor dum skal du være?

Anonymous poster hash: 43720...6cb

Gi deg nå da. Er det så gøy å kødde med ei ung jente at du må kjøre på med kjipe kommentarer flere ganger på få minutter?

Anonymous poster hash: 1c3c5...93f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ute etter fitta di. Hvor dum skal du være?

Anonymous poster hash: 43720...6cb

Og hvorfor er akkurat jeg så dum her? fordi jeg trodde noen kunne like meg for den jeg var? eller at en eldre mann kunne like meg for den jeg var? at jeg tok sjansen fordi han interesserte meg? at jeg i det hele tatt vurderer å lete etter kjærligheten? ærlig talt.... greit, ingen kan like meg. neste gang en mann ber meg med på date, skal jeg på forhånd si nei, på grunnlag av at ingen kan like meg. dere var utolig dømmende.

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Fordi han ga uttrykk for at han var interessert i meg under hele turen, og likte meg for den jeg var. Og så bare for å drite i meg etter at han slapp meg av. Føler meg lurt fordi han sa det han sa, og skjønner jo nå at han aldri ville likt meg for den jeg var, når jeg googlet han..

Anonymous poster hash: 02421...a10

Han ville aldri likt deg for den du er fordi du har googlet deg fram til at han er 17 år eldre og har penger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge siden er det da?

Anonymous poster hash: 645eb...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi deg nå da. Er det så gøy å kødde med ei ung jente at du må kjøre på med kjipe kommentarer flere ganger på få minutter?

Anonymous poster hash: 1c3c5...93f

Ung jente? Hun er 21 år.

Anonymous poster hash: 43720...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville aldri likt deg for den du er fordi du har googlet deg fram til at han er 17 år eldre og har penger?

Eh, alle her sier at jeg er ung og dum og at han var ute etter "fitta mi". Så var det som var budskapet å hente her inne. Som sagt; Han ga seg ut for å virkelig like meg, "du er det nydeligste", "du er interessant", "blablabla, du har så mange gode egenskaper". Nå tar han ikke kontakt.

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ung jente? Hun er 21 år.

Anonymous poster hash: 43720...6cb

God dag, mann økseskaft...

Anonymous poster hash: 1c3c5...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor lenge siden er det da?

Anonymous poster hash: 645eb...fa0

Jeg kom hjem for noen timer siden. Men han har sendt veldig mange meldinger tidligere, så skjønner at jeg venter på noe som ikke kommer nå.

Anonymous poster hash: 02421...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag, mann økseskaft...

Anonymous poster hash: 1c3c5...93f

Det er ikke jeg som er 21 og blir knullet av en gammel mann ...

Anonymous poster hash: 43720...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, alle her sier at jeg er ung og dum og at han var ute etter "fitta mi". Så var det som var budskapet å hente her inne. Som sagt; Han ga seg ut for å virkelig like meg, "du er det nydeligste", "du er interessant", "blablabla, du har så mange gode egenskaper". Nå tar han ikke kontakt.

Anonymous poster hash: 02421...a10

Jeg har ikke kalt deg verken ung eller dum, men jeg stusser litt på at du dømmer han basert på et googlesøk.

Hva med at du tar kontakt med han? Det kan godt hende at han kun var ute etter sex, men det kan også hende at han likte deg, men ikke tar kontakt fordi han tror du ikke er interessert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke jeg som er 21 og blir knullet av en gammel mann ...

Anonymous poster hash: 43720...6cb

Nei, du er bare en bitter gutt/mann, som sitter inne på KG en fredagskveld, mens andre menn er ute og får seg noe.

Husk og tørke chipsfettet av fingrene før du fyrer opp WoW nå da.

Anonymous poster hash: 1c3c5...93f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...