Gå til innhold

Bachelor i engelsk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har studert engelsk her, og som vil fortelle meg litt?

Var det noe for dere?

Hva jobber dere som nå etter endt studie?



Anonymous poster hash: dca9d...ea9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble ferdig med min bachelor i engelsk i 2011. Jeg trivdes godt. Nå holder jeg på med masteroppgaven i engelsk som skal leveres i november. Ved siden av jobber jeg fulltid innen kundeservice, og synes engelskstudiene har vært nyttig i jobben.

Tanken har jo vært at jeg skal bli engelsklærer, men vi får se. Jeg er så glad i jobben min at jeg har nok den i noen år til. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er engelsklærer. :) Har også et undervisningsfag til.

For meg har ikke relevant jobb vært et problem, da planen min hele tiden har vært å bli lærer, men vet at noen medstudenter sliter litt med tanke på jobb. Selv tror jeg at språkfag er litt undervurdert på arbeidsmarkedet - særlig med tanke på hvor viktig skriftlig kommunikasjon er i en global verden.

Samtidig så må jeg selv innrømme at bachelorstudiet i engelsk kanskje kan være litt for generelt. Der jeg gikk hadde vi en tredelt ordning på bachelornivå: politikk, litteratur og grammatikk/språk. Det er et kjempespennende studie, men man lærer jo litt av "alt" og fordyper seg kanskje ikke nok. Med en spisset master så kommer man seg sannsynligvis litt lengre. :)



Anonymous poster hash: b6ed7...30a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...